AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #1 Skrevet 8. april 2016 Lest litt her på KG i det siste og alle tråder handler om hva en partner kan tilby, og hva de selv fortjener av goder. Er det alt folk tenker på? Er det ingen som tenker på hva de selv har å tilby? Jeg blir helt satt ut av å lese at han/hun må ha en slik og sånn kropp, må være en superelske og ha en god jobb mm. Men det er ingen som nevner selv hva de har av "goder". Betyr ikke det noe lengre? Anonymkode: df0ad...3db
EvaLena Skrevet 8. april 2016 #2 Skrevet 8. april 2016 Overfladiske mennesker er det. Enkelte klarer virkelig ikke å lære seg å bli kjent med personen/personligheten og sette pris på den. Samtidig så går disse overfladisk glipp av mange flotte personer, men da kan vi som ikke er overfladiske velge de menneskene istede 😊 Helsigvis for min del så har jeg blitt voksen og ser andre verdier i en partner enn kropp/utseende, yrke og penger.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #3 Skrevet 8. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lest litt her på KG i det siste og alle tråder handler om hva en partner kan tilby, og hva de selv fortjener av goder. Er det alt folk tenker på? Er det ingen som tenker på hva de selv har å tilby? Jeg blir helt satt ut av å lese at han/hun må ha en slik og sånn kropp, må være en superelske og ha en god jobb mm. Men det er ingen som nevner selv hva de har av "goder". Betyr ikke det noe lengre? Anonymkode: df0ad...3db Selvfølgelig finnes det egenskaper man skal unngå, les: vold, rus o,l men er det kjemi og kjærlighet er det virkelig det som betyr noe. Anonymkode: 88a90...854
Gjest The damned Skrevet 8. april 2016 #4 Skrevet 8. april 2016 Jeg tenker i hvert fall på hva jeg kan tilby og da mener jeg ikke overfladiske ting som kropp og utseende. Synes også at både menn og kvinner virker kravstore,men lurer jo litt på om de reflekterer over hva de selv kan gi i et forhold.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #5 Skrevet 8. april 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lest litt her på KG i det siste og alle tråder handler om hva en partner kan tilby, og hva de selv fortjener av goder. Er det alt folk tenker på? Er det ingen som tenker på hva de selv har å tilby? Jeg blir helt satt ut av å lese at han/hun må ha en slik og sånn kropp, må være en superelske og ha en god jobb mm. Men det er ingen som nevner selv hva de har av "goder". Betyr ikke det noe lengre? Anonymkode: df0ad...3db Hvis tråden handler om "Hva vil du ha i en partner?" så er det selvsagt det folk svarer på. Vil du ha mer balanse får du starte tråder som "Hva kan du tilby en partner?" Begynner man å snakke om det i førstnevnte tråder er jo det avsporing fra trådens tema. Anonymkode: 9042f...2ed 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #6 Skrevet 8. april 2016 Jeg krever ikke mer av en partner enn jeg kan tilby selv, og jeg jobber hardt for å være den beste versjonen av meg selv jeg kan bli. Anonymkode: efc33...6d1 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #7 Skrevet 8. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg krever ikke mer av en partner enn jeg kan tilby selv, og jeg jobber hardt for å være den beste versjonen av meg selv jeg kan bli. Anonymkode: efc33...6d1 Høres slitsomt og umodent ut. Anonymkode: a57a5...fc6 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #8 Skrevet 8. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis tråden handler om "Hva vil du ha i en partner?" så er det selvsagt det folk svarer på. Vil du ha mer balanse får du starte tråder som "Hva kan du tilby en partner?" Begynner man å snakke om det i førstnevnte tråder er jo det avsporing fra trådens tema. Anonymkode: 9042f...2ed Dette. Jeg ser ikke dette som et problem egentlig - har man for høye krav i forhold til det man selv kan tilby så kommer man ingen vei og får heller forbli singel eller senke kravene. Anonymkode: cd6cf...a03 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #9 Skrevet 8. april 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres slitsomt og umodent ut. Anonymkode: a57a5...fc6 Umodent å være bevisst på å være en god person? Atte Hæ? Anonymkode: df0ad...3db
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #10 Skrevet 8. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis tråden handler om "Hva vil du ha i en partner?" så er det selvsagt det folk svarer på. Vil du ha mer balanse får du starte tråder som "Hva kan du tilby en partner?" Begynner man å snakke om det i førstnevnte tråder er jo det avsporing fra trådens tema. Anonymkode: 9042f...2ed Så la denne tråden være en slik tråd da. Men det virker uansett som om folk mye heller vil snakke om hva de kan få enn hva de kan tilby. Anonymkode: df0ad...3db
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #11 Skrevet 8. april 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres slitsomt og umodent ut. Anonymkode: a57a5...fc6 Hvorfor det? Anonymkode: efc33...6d1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #12 Skrevet 8. april 2016 Grunnen til at du leser mer om hvilke krav folk har til partner enn hva de kan tilby selv, er vel fordi det er det folk spør om. Vil du vite både hva de krever og hva de kan tilby, så får du lage en tråd hvor du spør om begge deler. Selv oppfyller jeg omtrent alle kravene jeg har til partner selv, eneste jeg ikke oppfyller er at han må være mann. Anonymkode: 7c9f5...33e
Cordelia Skrevet 8. april 2016 #13 Skrevet 8. april 2016 (endret) Jeg tror du må ta av deg de negative brillene dine og se en gang til. Det finnes mange som ikke har så ekstreme krav og på disse trådene. Men når man spør om sånt noe, så vil jo folk legge frem idealet, ihverfall når det er av typ, "beskriv drømmemannen/kvinnen". KG er ikke den virkelige verden, man må komme seg ned på jorda og se litt rundt seg. Ting forandrer seg fort når man faller for en person. Joda, det finnes en del overfladiske og kravstore personer, men dem om det. Og det er ganske vanskelig å snu opp ned på tenningsmønsteret sitt. Endret 8. april 2016 av Cordelia 1
Knirke Skrevet 8. april 2016 #14 Skrevet 8. april 2016 36 minutter siden, Cordelia skrev: Jeg tror du må ta av deg de negative brillene dine og se en gang til. Det finnes mange som ikke har så ekstreme krav og på disse trådene. Men når man spør om sånt noe, så vil jo folk legge frem idealet, ihverfall når det er av typ, "beskriv drømmemennen/kvinnen". KG er ikke den virkelige verden, man må komme seg ned på jorda og se litt rundt seg. Ting forandrer seg fort når man faller for en person. Joda, det finnes en del overfladiske og kravstore personer, men dem om det. Og det er ganske vanskelig å snu opp ned på tenningsmønsteret sitt. Hear, hear... Når man blir spurt om idealmannen så svarer man selvfølgelig det man skulle ønske seg hvis man kunne velge fritt, som om man bestilte noe fra en katalog. Det er rent tankespinn og tidsfordriv. Det er ingen, og da mener jeg ingen, kvinner som beskriver drømmemannen som en bleikfeit skallet NAV'er med dårlig hygiene som forventer maten på bordet mens han selv sitter og spiller Playstation. Likevel er det nok av kvinner her på KG som er gift med nettopp sånne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå