AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #1 Skrevet 8. april 2016 Hjelp! Jeg er raka fant, og skal I bursdag til nevøene mine I helga og vil jo gjerne ha noe å gi dem. Men siden jeg er blakk får jeg ikke kjøpt noe. Er det noen her inne som kan komme på noe annet å gi dem? De blir 2 og 4 år. Alt råd mottas med takk!😇 Anonymkode: 34b40...4af
Gjest Juanita Skrevet 8. april 2016 #2 Skrevet 8. april 2016 Kommer an på om det er akutt eller varig pengenød. Er det akutt, så du får penger senere, kan du jo f eks gi dem en tur til lekeland e.l. som du betaler når det passer å for deg å ta dem med. Da har de noe å glede seg til. Evt kan du gi dem f eks "bakedag med tante", tur i skogen eller noe, men er jo noen begrensninger her for en toåring. Skal du kjøpe noe billig, altså at du har noen kroner å avse, finnes det jo f eks billige leker, tegnesaker o.l. på Ikea, Clas Ohlsson eller Nille. Kunne kanskje gå an å trekke kredittkortet eller låne en 200lapp av noen, Ikea pleier å ha veldig fine og veldig billige kosedyr?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #3 Skrevet 8. april 2016 Lag kikkert med 2 doruller ( mal dem, dekorer noe de liker ) fest tråd-så får du kikkert. Lag fiskestang- hent trekvist fra naturen,lag fiskestang- la dem fiske rebuser du har laget og gå på jakt etter en skatt. ( Skatten bestemmer du, kanskje du har råd til noen gullpenger? ) Anonymkode: 655f9...c5f
Lykkehjerte Skrevet 8. april 2016 #4 Skrevet 8. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hjelp! Jeg ehandle fant,den og skal Igave øen e milekepl asserg vil j o gje, rne gea noe å gi dem. , Men siden jeg e r blakk får jeg ikke kjøpt noe. Er det nogre som kan komme på noe annet å gi dem? De blir 2 og 4 år. Alt råd mottas med takk!😇 Anonymkode: 34b40...4af Er du blakk på den måten at du ikke har ei krone å handle for? Eller typen blakk at du har litt penger, men ikke råd til å evt kjøpe så stort/mye som du ønsker? Kjøp eks en sjokolade som pakkes inn, sammen med hjemmelaget gavekort på en aktivitet! Det kan være betalingsaktiviteter eller så og si gratis! Spise is hos tante, sove hos tante, lage noe hos tante (male, matlaging el), bytur/skogstur, lekeplass tur. Råd til minilommelykt fra en lavprisbutikk? Spennendefor de i den alderen, og gavekort med hyttebygging (ala teppe over et bord, gøy med lykt i hytten) Om du har ingredienser til trolldeig, lag en deig de kan leke med, eller lag annen lekeleire, oppskrifter på nett (som er ufarlige å evt få i munn/spise) Får du ikke bestemt deg, lag gavekort på en overraskelse (som blir avslørt i det gavekortet skal benyttes! Definisjon av "blakk" kan være så mangt, en venn av meg var helt blakk men bare måtte kjøpe jakka samme dag som hun var blakk, for jakka kostet kun 2000kr... min def av blakk, kan være null kr, men også at jeg har kun 60kr til en gave. Har du en 20kroning, så kan du få til noe med den, noen sjokoladebiter i løsvekt, lommelykt el. Gavekort på uansett hva, er en fin og ikke minst koselig og sikkert minneverdig løsning dersom du ikke har noen kr å bruke i det hele tatt. Et kort med mange fine ord på, (ikke bare standard gratulerer) er en fin gave også, leker og pakker brukes opp, slites,kastes, men varmende ord på kort spares på i" generasjoner", i allefall her!
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #5 Skrevet 8. april 2016 Kan du strikke, og har du noe restegarn liggende, eller et strkkeplagg som er hullete og skal kastes? Jeg rekker opp gamle ting og strikker nye ting av dem. Gratis og miljøvennlig. Anonymkode: 42d1f...757
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #6 Skrevet 8. april 2016 Ts her. Jeg er blakk, som I type 0,- på konto. Men det er bare for nå, er ikke så altfor lenge til lønning heldigvis. Så å skrive I kortet dems at jeg kan ta de med på lekeland o.l en gang I fremtiden var en god ide. Takk for svar! Anonymkode: 34b40...4af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå