Gå til innhold

Når dere jenter sier dere ikke er bra nok

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det det nye 'det er ikke deg, det er meg', som egentlig betyr det er deg, ikke meg?

Anonymkode: da3ed...ebd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er at man ikke føler seg pen nok til å ikke være konstant usikker på at gutten vil la seg friste siden halvparten av kvinner i dag er opererte og betaler tusenvis i måneden for hårextensions og sminkekurs og hudpleie og bruker fritiden sin på å få peiling på mote, som gjør at de av oss som ikke er sånn føler seg uverdige og mindreverdige. 

Anonymkode: 57a55...769

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

La seg friste av andre * skal det stå. Altså alle jenter har opplevd å bli forlatt for en annen penere jente og i dagens samfunn er det blitt enda mere press på å fremstille et perfekt og lokkende liv og menn har fått enda dårligere holdninger til lojalitet og indre kvaliteter, som igjen påvirker kvinnen personlig og på en møte gjør at hun får bekreftet sin dårlige selvfølelse fra andre hold om at hun ikke er bra nok. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det er ingen tvil om at jeg føler jeg ikke er bra nok. 

I hele mitt liv har jeg fått høre at jeg må jobbe hardere, bli flinkere, mer sjarmerende osv osv. Jeg vet innerst inne at jeg er mer enn bra nok men så fort jeg møter en mann så er jeg sikker på at han heller vil finne seg noe som er bedre. Han er på jakt etter det beste hele tiden og jeg føler meg liten, dum og stygg. 

Anonymkode: 9046a...e2f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det er ingen tvil om at jeg føler jeg ikke er bra nok. 

I hele mitt liv har jeg fått høre at jeg må jobbe hardere, bli flinkere, mer sjarmerende osv osv. Jeg vet innerst inne at jeg er mer enn bra nok men så fort jeg møter en mann så er jeg sikker på at han heller vil finne seg noe som er bedre. Han er på jakt etter det beste hele tiden og jeg føler meg liten, dum og stygg. 

Tull, ingen er "på jakt etter det beste hele tiden". Man er på jakt etter en som man føler man passer sammen med, og om han sier at han vil prve å få til noe sammen med deg så er det fordi han ikke ser på deg som liten, dum og stygg. Han ser faktisk på deg som det beste.

Anonymkode: cbbaa...6a7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tull, ingen er "på jakt etter det beste hele tiden". Man er på jakt etter en som man føler man passer sammen med, og om han sier at han vil prve å få til noe sammen med deg så er det fordi han ikke ser på deg som liten, dum og stygg. Han ser faktisk på deg som det beste.

Anonymkode: cbbaa...6a7

Joda. Men hvor lenge varer det? 

Dessverre opplevd å være "mellomdame". Hun som er grei å ha inntil den beste dukker opp. 

Jeg føkka faktisk opp noe som kunne bli et forhold her for kun noen dager siden. Fordi jeg er redd jeg ikke er bra nok. Nå har jeg bare lyst å drikke meg sanseløs full og gjemme meg under en sten og aldri snakke med menn igjen. Han er mer enn bra nok og jeg føler meg underlegen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg dame og ikke jente, men jeg er ikke bra nok i følge menn på kg og internett generelt.

Jeg er gammel. Jeg er stygg. Jeg har ikke fin nok kropp. Jeg krever faktisk noe tilbake av en mann.

Det jeg har i vente er en mann som velger meg fordi han ikke har sjangs på en 18-åring,men han kommer til å fantasere om de mens vi har sex og ser ned på meg og min kropp fordi jeg er gammel.

Kvinner over 30 er jo verdiløse og egentlig bare søppel.

Så ja jeg tenker at jeg ikke er bra nok siden alder har så utrolig mye å si. Jeg må si at jeg har mistet litt troen på menn etter å ha lest hvordan mange(alle?) tenker. Nesten så jeg lurer på om det er bedre å være alene så kan jo mannfolk fly etter de som er yngre og penere.

Anonymkode: 33ba8...f6f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda. Men hvor lenge varer det? 

Dessverre opplevd å være "mellomdame". Hun som er grei å ha inntil den beste dukker opp. 

Jeg føkka faktisk opp noe som kunne bli et forhold her for kun noen dager siden. Fordi jeg er redd jeg ikke er bra nok. Nå har jeg bare lyst å drikke meg sanseløs full og gjemme meg under en sten og aldri snakke med menn igjen. Han er mer enn bra nok og jeg føler meg underlegen. 

Kan du ikke ta kontakt på ny? Jeg er mann og syns det hadde vært sykt kjipt om en jente jeg var interessert i trakk seg unna på grunn av det. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg dame og ikke jente, men jeg er ikke bra nok i følge menn på kg og internett generelt.

Jeg er gammel. Jeg er stygg. Jeg har ikke fin nok kropp. Jeg krever faktisk noe tilbake av en mann.

Det jeg har i vente er en mann som velger meg fordi han ikke har sjangs på en 18-åring,men han kommer til å fantasere om de mens vi har sex og ser ned på meg og min kropp fordi jeg er gammel.

Kvinner over 30 er jo verdiløse og egentlig bare søppel.

Så ja jeg tenker at jeg ikke er bra nok siden alder har så utrolig mye å si. Jeg må si at jeg har mistet litt troen på menn etter å ha lest hvordan mange(alle?) tenker. Nesten så jeg lurer på om det er bedre å være alene så kan jo mannfolk fly etter de som er yngre og penere.

Anonymkode: 33ba8...f6f

Jeg tror du er inne i en negativ tankegang der, for det du skriver er ikke reelt. Jeg kjenner flere som er i slutten av 20 åra som er sammen med kvinner over 30. Menn som er veldig frempå går nok etter de yngre, rett og slett fordi mange av dem "ikke krever noe tilbake" og ikke nødvendigvis forventer mer enn et ONS.

Jeg tror nok du har mange muligheter om du tar initiativ selv. Det er strengt talt ikke bare negativt og bli eldre. En positiv egenskap jeg merker meg hos mange kvinner som har bikket 30, er at de er sikrere på seg selv på en mye mer behagelig måte. Yngre jenters selvsikkerthet syns jeg altfor ofte går hånd i hånd med å være nedlatende ovenfor andre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke ta kontakt på ny? Jeg er mann og syns det hadde vært sykt kjipt om en jente jeg var interessert i trakk seg unna på grunn av det. 

Jo jeg gjorde det. Og frika ut igjen. To ganger får holde. Stakkars mann :( han må jo tro jeg er helt koko. 

Jeg har sagt til han at jeg er livredd for forhold. Men vi har fortsatt litt kontakt. 

AnonymBruker
Skrevet
Den 8.4.2016 at 3.28, AnonymBruker skrev:

Er det det nye 'det er ikke deg, det er meg', som egentlig betyr det er deg, ikke meg?

En fin måte å si at det ikke akkurat er DEG de er på leting etter.

Du kan gå i deg selv og tenke om du skulle sagt det til et rålekkert kvinnfolk etter 4 date. 
"Nei uff vet du hva - jeg føler meg ikke bra nok for deg dessverre"  -> hehe....makes sense ? 

Anonymkode: 198f2...b4c

AnonymBruker
Skrevet
Den 8.4.2016 at 3.28, AnonymBruker skrev:

Det betyr vel at de har dårlig selvtillit. Men mennesker med dårlig selvtillit er utmattende å være i forhold med, så det er jo like greit. Jeg har ingen problemer med at folk trekker seg unna fordi de må jobbe med seg selv. De gjør jo bare "filtreringsjobben" for deg.

Det som er slitsomt er de som setter seg i offerrolle og sutrer om at de "ikke er bra nok" kun i håp om at du skal overbevise dem om det motsatte. 

Anonymkode: 25b5b...448

Skrevet
Den 8.4.2016 at 3.38, AnonymBruker skrev:

La seg friste av andre * skal det stå. Altså alle jenter har opplevd å bli forlatt for en annen penere jente og i dagens samfunn er det blitt enda mere press på å fremstille et perfekt og lokkende liv og menn har fått enda dårligere holdninger til lojalitet og indre kvaliteter, som igjen påvirker kvinnen personlig og på en møte gjør at hun får bekreftet sin dårlige selvfølelse fra andre hold om at hun ikke er bra nok. 

Nei, det har vi faktisk ikke.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...