Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du en parfyme som du føler og kanskje andre sier er "din lukt" eller en parfyme du føler representerer deg eller passer deg veldig godt?

Før elsket jeg den røde Be Delicious av DKNY og det var min "signatur lukt". Nå er det nok Midnight Rain av La Prairie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Miss dior, eau de parfum :) brukt den en stund nå, fått en god del kommentarer om at jeg lukter så godt, så jeg vil tro den minner dem om mev :) for andre, kanskje Bonbon av Victor & rolf, for den bruker jeg mest når jeg skal ut og ved spesielle anledninger.

Endret av Rosewood
Skrevet

Varierer mellom tre forskjellige og har to ekstra jeg bruker en sjelden gang så jeg tror kanskje ikke jeg har en. Men tre av fem er skikkelig blomsterdufter, og bruker kanskje Zen sun aller mest.

Skrevet

Brukt DKNY Be delicious i mange år så det e "min" lukt :)

• Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

Jaaa, og den er ikkje å få tak i lenger: Eau Fantasque frå Fragonard. Buhuuuuuu!

AnonymBruker
Skrevet

She av Armani. Har brukt den i 16 år nå, og er den eneste jeg aldri blir lei.

Anonymkode: 37402...29d

Skrevet

J´adore av Christian Dior. Det har jeg gjort i rundt 10 år nå. Vender alltid tilbake til den om jeg prøver noe annet:ler:

Bruker eau de parfume og ikke eau de toilette. Gidder ikke å kaste bort penger på parfyme som ikke varer. De betegnelsene der er forøvrig indikasjon på hvor ekte parfymen er, ikke et navn slik noen skrev over her.

• Liker 2
Skrevet

Chanel no 19

Skrevet

"Funny" av Moschino. Dessverre er jeg gått tom :grine:

AnonymBruker
Skrevet

Opium ❤

Anonymkode: 5400f...f25

Skrevet

Noa er min favoritt. Har forsøkt andre, men vender alltid tilbake til denne. :-)

Skrevet

Viktor Rolf Flowerbomb er min favoritt:laugh:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

L'eau par Kenzo til hverdags, den har jeg sikkert brukt i 7-8 år. Ved spesielle anledninger hender det at jeg bruker Ralph Lauren Romance

Anonymkode: da5ed...1aa

Skrevet

Coco Mademosielle. Tror jeg har brukt den i over 13 år nå. 

Gjest AryaKillie
Skrevet

Hypnotic poison av Dior. Prada candy til hverdags.

Skrevet

Vittoria Apuana fra Profumi del Forte. Lukter som en dag på stranden i paradis! Nesten gått tom nå :-( 

Skrevet

Akkura nå: La Vie est Belle(Lancome)

Men jeg varierer. Vil ikke være bare en duft.

AnonymBruker
Skrevet

Miss Dior er fantastisk. Også Ed Hardy for women (min favoritt) og Lancôme La vie est Belle (samboerens favoritt)

Anonymkode: ad9d6...87d

Skrevet

Bruker  Viva la juici Noir fortiden:)

• Liker 1
Skrevet

Varierer mellom Flowerbomb og Bonbon av Victor & Rolf <3 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...