Gå til innhold

Går grått og beige sammen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi har grå stue og vurderer nå både beige (linfargede) gardiner og sofa. Blir dette helt kræsj eller kan grått gå sammen med beige (naturfarget lin-aktig-ish....)

Anonymkode: 81b7a...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grått og beige går godt sammen.  Du får stasje med litt farger på puter og detaljer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres nitrist og kjedelig ut.

Endret av Jolene
Måtte legge til noe
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For det første er jeg enig med Jolene. For det andre blir det for meg litt som at en som er vår tar på seg høstfarger.  Det ene slår det andre ihjel. Hva med blått, khakigrønt eller vinrød, feks?

Anonymkode: 1405d...06d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har grå stue og vurderer nå både beige (linfargede) gardiner og sofa. Blir dette helt kræsj eller kan grått gå sammen med beige (naturfarget lin-aktig-ish....)

Anonymkode: 81b7a...08e

Et par i slekta malte stua grå i fjor. De hadde beige sofa og den så plutselig veldig gul ut mot de grå veggene. Nå har de kjøpt seg en blå sofa, det ble flott!   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer helt an på fargene. Du bør holde deg til farger i samme skala, varme farger med andre varme farger og kalde toner med kalde toner. Her er det mange som gjør feil og da blir ikke resultatet særlig bra. Det er også viktig å vurdere kontrastene så ikke alt blir for blasst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Passer flott: Da kombinerer du trist med intetsigende! Herlig kombo.

Anonymkode: 4532f...fde

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma har det hjemme. Lyse grå vegger med et hint av blått i seg. Hun har hvite gardiner, men brun semsket skinnsoffa og eikebord. Ser flott ut! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Venninne av meg har grå vegg og beige sofa, det passer fint. Men det kommer vel gjerne litt an på hvilken gråfarge og hvilken beigefarge? 

Ser noen her mener det er nitrist, og det er selvsagt helt greit for vi liker forskjellige ting, men jeg er litt som ts: Kjedelige farger på de store tingene man bytter ut sjeldent og så spriter jeg det heller opp med fargerikt "tilbehør". Det trives jeg med :)

Anonymkode: 655df...f53

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...