AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #1 Skrevet 7. april 2016 Veide meg for 1 mnd siden veide da 131 kg. Veide meg i dag og vekta viser 111 kg. Trodde det var boe galt med vekten og fylte opp 4 flasker vann på 1.5 liter og vekta viser 5.8 kg.så vekten måler riktig. Er det virkelig mulig å gå ned 20 kg på en mnd uten og trene? Spiser tomat suppe og rundstykker 1 gang om dagen, 4 rundstykker. Ingen annen mat. Går ca 2 km pr dag men ikke noe mere enn dette. Virker det ikke litt rart og gå ned så mye på 1 mnd ? Anonymkode: 5e980...ce8
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #2 Skrevet 7. april 2016 Om du spiser det der en gang om dagen og du veide så mye så høres det normalt ut. Du spiste mer før du begynte å spise suppe 1 gang for dagen? Hørt at folk som veier så mye kan pluttselig gå fort ned i vekt av å endre livsstil. Men når du er nede i 90—80 kilo så blir nok vanskligere. Men bra for deg om du ønsket å gå ned i vekt da Anonymkode: af8ff...b11
drue Skrevet 7. april 2016 #3 Skrevet 7. april 2016 Når du veier mye, går man fort ned i vekt når man spiser mindre. Nå skal det sies at du spiser veldig ensidig, og veldig lite. Du har ikke tenkt å variere måltidene litt mer, slik at du faktisk gir kroppen den næringen den trenger?
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #4 Skrevet 7. april 2016 10 kilo i uken? Tror du skal ta en tur og snakke med legen din, fordi dette høres litt vel mye ut. Du må jo merke en drastisk endring i størrelsen på tøyet ditt? Anonymkode: 617eb...407
Jolene Skrevet 7. april 2016 #5 Skrevet 7. april 2016 Høres ut som du kommer til å få mangelsykdommer av den ensidige kosten. Dessuten er sannsynligheten ekstremt stor for at du legger på deg alt sammen med en gang du begynner å spise normalt igjen. 3
Safiye Skrevet 8. april 2016 #6 Skrevet 8. april 2016 Kjære trådstarter, jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og netttjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.Du kan også ta kontakt med Rådgivning Om Spiseforstyrrelser.. De kan du kontakte på både mail og telefon. De har bred erfaring med spiserelaterte problemer, og kan være gode å snakke med når man er i en vanskelig situasjon, slik du beskriver. Snakk også gjerne med legen din eller noen du kjenner om problemene, det er vondt å sitte med slike ting alene. Hvis du synes det er vanskelig å ta opp, kan du vise dem det du har skrevet her. Håper du får hjelp til å bli frisk, ingen skal måtte ha det sånn som du har det nå. Lykke til, Pavilion, mod 1
Anbefalte innlegg