Gå til innhold

Jeg er for vid...:(

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er for vid nedentil, har endelig klart å spørre kjæresten. Og fikk bekreftet ( på en veldig fin og forsiktig måte) at det kjennes it som å være i vann, fordi jeg itllegg blir veldig våt. Har også litt problemer med inkontinens, dog veldig lite.

jeg er 40 år, har født to barn for 20 år siden.

Så, til spørsmålet. Jeg har drevet ned knipeøvelser sporadisk, alltid onanert veldig mye, men det hjelper tydeligvis ikke.

Er klar over at operasjon er er alternativ, men vil helst unngå det. 

Er det noen her som har drevet systematisk med knipeøvelser og virkelig merket forskjell?

Noen som har forsøkt vagiflex eller andre hjelpemidler? Synes det er vanskelig det med resultateter, og at det er så vanskelig å virkelig vite om det fungerer det man gjør. Blir veldig glad for svar dersom noen har erfaring ☺️

Anonymkode: 2ec34...b72

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp deg vaginakuler eller noe. Det er tross alt en muskel der nede, og den kan bli veldig sterk! Jeg bruker å legge meg til rette i senga, så kniper jeg med 10-20 sekunders intervaller. Stikker alltid en finger inn for å kjenne at det faktisk er riktig muskel jeg bruker.

Ellers kan det jo rett og slett hende at musklene dine der nede er ødelagte/revet opp fra fødslene. Det ville jeg tatt med legen, om du ikke klarer å knipe så du i det minste kjenner det litt med en finger/to.

Anonymkode: 9c6a0...eaa

AnonymBruker
Skrevet

Har forsøkt med kuler, kjøpte for noen år siden. Etter ganske iherdig fooglibg de siste dagene har jeg inntrykk av at kulene ikke har noen effekt. 

Har du merket noen forskjell på sexlivet? Og hvor lenge har du holdt på? Må innrømme at jeg er litt utålmodig, spesielt nå som mistanken min ble bekreftet. En ting er han, men ønsker jo å oppnå orgasme selv også. Dette klarer jeg kun på egenhånd slik det er nå. Eller at jeg hjelper til myyye selv.

AnonymBruker
Skrevet

Tror du dette kommer av fødslene ( var det tvillinger ? ), eller har du altid følt at du har vært vid? 

Vi er jo alle skapt forskjellige...

Anonymkode: a2995...644

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette bør du ta opp med fastlegen din, det er så mange som sliter med det samme. Du kan lett få innvilget operasjon siden du er litt inkontinent i tillegg!

Anonymkode: fcda9...cc9

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke for vid. Det er han som er for liten.

Dump han og finn deg en ordentlig mann.

Anonymkode: 3db41...602

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å inngå et kompromiss. La kjæresten slippe til i toern?

Anonymkode: 98488...d2e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sporadiske knipeøvelser er slett ikke nok. Alle damer trenger minst ti skikkelige knip om dagen, for å forebygge livmorfremfall. Det finnes fysioterapeuter som spesialiserer seg på bekkenbunnen, kanskje du kan finne en slik? Vagiflex så ut som noe tøys, men aquaflex er bra saker, blant annet anbefalt av Helle Bornstein (er det det hun heter?) og kom godt ut i serien pinlige sykdommer som gikk på TV for en stund siden. Lykke til, viktig med et godt sexliv og å slippe urinlekkasje.

Anonymkode: 8c431...2ec

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan signere dette også.  Tror eneste vei for meg er operasjon egentlig. Knipeøvelser, hvis du har hatt komplikasjoner fra fødsler eller store barn som ødelagt muskler, hjelper bare såpass mye.  

Anonymkode: 21e6a...749

• Liker 1
Skrevet

Hva med anal da? Selvom du er vid i musa har du fortsatt anus og munn....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også videre etter fødsel, men jevnlige knipeøvelser har gjort underverker!

Og du kan slå tre fluer i ett smekk: bedre sex for deg, bedre sex for han og mindre inkontinens. 

Dette gjelder selvfølgelig bare hvis du ikke ble permanent skadet under fødsel.

Anonymkode: c7170...884

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar, har bestemt meg for å bestille time hos gynekolog i første omgang. Og ombestemt meg litt ang operasjon. Håper vel egentlig å få innvilget det. Har som sagt drevet med knipeøvelser i mange år. Aldri hatt effekt, ikke de gangene jeg holdt på systematisk i mnd heller. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://www.kk.no/livsstil/tar-plastisk-kirurgi-nedentil-25813

Vil absolutt anbefale operasjon (hos en seriøs kirurg selvsagt). Fitta blir som den var i tenårene. Om du så kniper 5 timer i døgnet, oppnår du ikke denne effekten.

Anonymkode: 80c6b...f3b

Huff, skjønner ikke at folk tør...Men håper selvsagt det beste for deg ts.

Anonymkode: a2995...644

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Den 8.4.2016 at 15.26, AnonymBruker skrev:

http://www.kk.no/livsstil/tar-plastisk-kirurgi-nedentil-25813

Vil absolutt anbefale operasjon (hos en seriøs kirurg selvsagt). Fitta blir som den var i tenårene. Om du så kniper 5 timer i døgnet, oppnår du ikke denne effekten.

Anonymkode: 80c6b...f3b

Det gjør den absolutt ikke, men ja den blir trangere. Har utført denne operasjonen selv da jeg var så løs at jeg ikke kunne bruke tamponger osv(fikk ikke dekket). Er fortsatt løs og kjenner lite, men litt strammere er det nå. 

Anonymkode: b1127...105

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør den absolutt ikke, men ja den blir trangere. Har utført denne operasjonen selv da jeg var så løs at jeg ikke kunne bruke tamponger osv(fikk ikke dekket). Er fortsatt løs og kjenner lite, men litt strammere er det nå. 

Anonymkode: b1127...105

Var du også plaget av inkontinens? Jeg lekker hver dag, men det er ekstra ille under trening og slike ting. Lurer litt på hva som egentlig skal til for å få dekket operasjon. Finner lite info på nettet.

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var du også plaget av inkontinens? Jeg lekker hver dag, men det er ekstra ille under trening og slike ting. Lurer litt på hva som egentlig skal til for å få dekket operasjon. Finner lite info på nettet.

Da skal du legge alle korta på bordet til legen din - og smøre litt ekstra på, gjerne med noen fortvilte tårer. Overdriv gjerne litt - en del leger er ikke like med på notene, og synes det er helt greit at du skal ha det slik.

Jeg løy også litt på størrelsen til mannen min, som gjorde at det ble enda mer tydelig at jeg ikke følte noe som helst - selv etter mndr med knipeøvelser.

Anonymkode: f3d8b...1bd

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da skal du legge alle korta på bordet til legen din - og smøre litt ekstra på, gjerne med noen fortvilte tårer. Overdriv gjerne litt - en del leger er ikke like med på notene, og synes det er helt greit at du skal ha det slik.

Jeg løy også litt på størrelsen til mannen min, som gjorde at det ble enda mer tydelig at jeg ikke følte noe som helst - selv etter mndr med knipeøvelser.

Anonymkode: f3d8b...1bd

Tror neppe det øker sjansen for å få operasjon at man sier at mannen har liten penis. Ingen lege ville operert en person trangere av den grunn. I stedet kan man liste opp de reelle grunnene til at man får redusert livskvalitet, bl.a inkontinens og et ødelagt sexliv (fordi personen selv er for vid etter barnefødsler). Man må vel kalle det fødselsskade, nør det blir slik etter fødsel.

Anonymkode: 42110...2c8

AnonymBruker
Skrevet
Den 7.4.2016 at 0.17, AnonymBruker skrev:

Du er ikke for vid. Det er han som er for liten.

Dump han og finn deg en ordentlig mann.

Anonymkode: 3db41...602

Det måtte bare komme. Klassisk KG :P

Anonymkode: 8666c...18b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...