Gå til innhold

Kurs i Human Resource Management, smart?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ferdig med en bachelor i økonomi og ledelse nå til sommeren, og vil gjerne ta et HRM kurs. Men hvor lønnsomt er dette? Er det lett å få jobb etterpå? Noen som har erfaring?

Anonymkode: 216f6...813

Skrevet

Ekstra kurs og videreutdanning er vel alltid bra, men det kommer vel helt an på hvaslags jobb du er ute etter. Jeg ville neppe ansatt deg i en HR-stilling, men HR-kunnskap vil jo alltid være nyttig i en administrativ stilling. 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Dove skrev:

Ekstra kurs og videreutdanning er vel alltid bra, men det kommer vel helt an på hvaslags jobb du er ute etter. Jeg ville neppe ansatt deg i en HR-stilling, men HR-kunnskap vil jo alltid være nyttig i en administrativ stilling. 😊

Takk for svar :-) Ja.. tenker det samme. Alltid greit med videreutdanning men får meg nok ikke jobb med det. Hmm.. :/

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Noen som har noen tips til hva jeg skal gjøre etter en endt bachelor i økonomi? Jeg orker nok ikke enda en bachelor, og har virkelig ikke motivasjon for å ta en master i dette siden jeg ikke trives med økonomiske fag.

Skrevet (endret)

:) Ta en master

Endret av powski
Skrevet

Det er stor konkurranse om jobbene på HR-området, og et slikt kurs uten relevant erfaring ved siden av vil neppe ta deg så langt. 

AnonymBruker
Skrevet

Ta master HR i utlandet eller noe annet. I England krever de ikke nødvendigvis relevant bachelor i forhold til master.

Anonymkode: 346bf...230

AnonymBruker
Skrevet

Ta siviløkonom utdanning! :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok min master i utlandet, oppfordrer deg til å gjøre det samme

AnonymBruker
Skrevet

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...