AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #1 Skrevet 7. april 2016 Hvor I alle dager jobber dere som har sosial angst? Jeg har gått hjemme I permisjon ett år nå og den sosiale angsten min er verre enn noensinne. Jeg trenger et arbeidst jeg kan trå forsiktig ut I arbeidslivet igjen, et sted der jeg ikke trenger å skravle med så mange hver dag. Hvor I alle dager jobber dere osm har social angst og vet kollegaene deres at dere har det? Anonymkode: 3accd...3bc
King in the North Skrevet 7. april 2016 #2 Skrevet 7. april 2016 Jeg har vel en mildere sosial angst enn det du omtaler her, men jobber i dagligvaren og stortrives, alt tatt i betraktning. Når man er på jobb og i "rollen" sin, så føler jeg meg beskyttet selv om jeg bokstavelig talt behandler kunder 40 timer i uken. Pg de kollegaene jeg har et godt forhold til forstår greien min med sosial angst
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #3 Skrevet 7. april 2016 Jobber på kontor og kan lukke døren og stenge alt ute hvis det blir for ille. Som bruker over går jeg inn i en rolle fra jeg går ut døren til jeg kommer hjem igjen. Ingen av kollegaene vet at jeg sliter med sosial angst, for så innøvd er rollen min at de nekter å tro når jeg f.eks forteller de at jeg egentlig er veldig sjenert. Også ler jeg det bort og sier tulla! Jeg gjør det innimellom for å teste de rundt meg for å sjekke om fasaden min sprekker. Jeg blir alltid den som blir bedt om å holde tale eller tildelt oppgaver som innebærer mye sosialisering. Jeg gruer meg som regel at jeg ikke får sove og er helt utslitt etterpå. Dette har fungert for meg i mange år, men privat vet de nærmeste om angsten min. Der er jeg meg selv uten å gå med maske. Anonymkode: 6e19e...94a
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #4 Skrevet 8. april 2016 Jeg driver enkeltpersonforetak... All kommunikasjon foregår på mail Anonymkode: 70225...32f
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #5 Skrevet 8. april 2016 Hva betyr det egentlig å ha sosial angst? Er det visse dagligdagse ting dere ikke kan gjøre liksom? Anonymkode: f0e8f...9d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå