AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #1 Skrevet 7. april 2016 Hei! Jeg lurer på om noen kan anbefale meg en sympatisk gynekolog i Stavanger. Har bare møtt offentlige nå som ikke er noe koselige.. Vi har diagnosen habituell abort, så gjerne en lege som spesialiserer seg på det. Har hørt om Bergh, men er usikker siden vi må via fastlege for å få time der. Takk for svar Anonymkode: 63a38...5b1
Gjest Sisti Skrevet 7. april 2016 #2 Skrevet 7. april 2016 (endret) Anita Steinbakk syns jeg er utrolig trivelig og sympatisk. Hun er privat. Dro til henne da den offentlige jeg gikk til ikke tok meg på alvor (ifht barnløshet),og har nå vært hos henne flere ganger, også etter jeg ble gravid. Tror ikke hun er spesialist på habituell abort da, men hun har faktisk en doktorgrad (!?),men vet ikke helt i hva. Endret 7. april 2016 av Sisti
Smukka91 Skrevet 7. april 2016 #3 Skrevet 7. april 2016 Dr Rune mork braut er fantastisk! Holder til i Sandnes. Er spesialist innen barnløshet og svangerskap! Men tror du må ha henvisning... 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #5 Skrevet 7. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anita Steinbakk! Anonymkode: 4bf83...668 Signerer denne. Har ingen erfaring med det du spør om TS, men har vært hos henne av helt andre grunner. Vil aldri gå til annen gynekolog igjen. Anonymkode: 65999...ff8
Gjest Sisti Skrevet 8. april 2016 #6 Skrevet 8. april 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil aldri gå til annen gynekolog igjen. Anonymkode: 65999...ff8 Samme her.
ingeniørfrue Skrevet 8. april 2016 #7 Skrevet 8. april 2016 Signerer på Anita Steinbakk! Veldig sympatisk og flink dame var hos henne en gang før jeg ble gravid. Vet ikke hvordan hun er når det gjelder habituell abort, men da jeg var på sjekk så var hun veldig nøye, tok innvendig ultralyd, forklarte hva alt var, og tok en celleprøve i samme slengen. Bruker god tid på deg betalte vel 1200, men var vel verdt det!
Bertil Skrevet 8. april 2016 #8 Skrevet 8. april 2016 Se oversikt på flere Gynekologer i Stavanger her: https://www.helsesmart.no/sok?cat=576&fyl=11&kom=1103
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #9 Skrevet 9. april 2016 Gunnhild på Forus Akutten i Stavanger sentrum, hun er spesialist i kvinnesykdommer og tidligere overlege gynekologisk avd på Stavanger Universitets sykehus. Veldig nøye ,og veldig hyggelig! Anonymkode: d81bc...e93
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #10 Skrevet 11. april 2016 Per Henrik Helliesen spesialist i kvinnesykdommer og fødselhjelp! Denne mannen er utrolig dyktig, proffesjonell og serviceinnstillt. Aldri opplevd en gynekolog eller lege for den sags skyld som setter av så mye tid til spørsmål og forklaring. Anonymkode: 0c8e3...f30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå