tanketenker Skrevet 7. april 2016 #1 Skrevet 7. april 2016 Jeg har kjøpt meg leilighet, skal male stuen grå. Men er utrolig usikker på hvilken gråfarge jeg skal velge for det er jo så utrolig mye fint. Er det noen av dere som har malt stuen grå, som vil vise meg hvordan dere har det? Og evt hvilken gråfarge dere gikk for..
bippo Skrevet 7. april 2016 #2 Skrevet 7. april 2016 Alle bildene er tilfeldig plukket fra Pinterest. Anbefaler at du sjekker mer der, det er masse forskjellig å hente inspirasjon fra
tanketenker Skrevet 7. april 2016 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2016 4 minutter siden, bippo skrev: Alle bildene er tilfeldig plukket fra Pinterest. Anbefaler at du sjekker mer der, det er masse forskjellig å hente inspirasjon fra Det er vel noe slikt jeg tenker, tror jeg :') Har sett en del på pinterest, men må vel sette meg ned litt mer i kveld for å se om jeg finner noe mer. Men kan jeg feks vise ett bilde på pinterest, da til malebutikken og si "jeg skal ha sånn farge?"
bippo Skrevet 7. april 2016 #4 Skrevet 7. april 2016 Ja det tror jeg faktisk du kan. Men det er sikkert forskjellig fra butikk til butikk. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #5 Skrevet 7. april 2016 Sånn er stuen vår :-) Anonymkode: 32162...b87
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #6 Skrevet 7. april 2016 3 timer siden, tanketenker skrev: Du kan ta med et bilde og be om en sånn farge ja, men du blir likevel ikke fritatt fra å prøve ut fargen hjemme i egen stue. De fleste farger oppfører seg forskjellig i forskjellig lys og romforhold, så det er fort gjort å bomme helt selv om den fargen du fikk med hjem var den du tenkte du ville ha... Interiørmessig er jo grått blitt det nye hvitt. Anonymkode: b2d0c...3b6 2
tanketenker Skrevet 7. april 2016 Forfatter #7 Skrevet 7. april 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Interiørmessig er jo grått blitt det nye hvitt. Anonymkode: b2d0c...3b6 Joda, det er vel kanskje sant det.. men har alltid ønsket grå stue, og da blir det grå stue.
Zienna Skrevet 7. april 2016 #8 Skrevet 7. april 2016 4 timer siden, tanketenker skrev: Grått er kjedelig i mine øyne, men synes det er flott dersom man bruker farger ellers i interiøret. Var veldig fint med de gule detaljene
tanketenker Skrevet 7. april 2016 Forfatter #9 Skrevet 7. april 2016 Et øyeblikk siden, Zienna skrev: Grått er kjedelig i mine øyne, men synes det er flott dersom man bruker farger ellers i interiøret. Var veldig fint med de gule detaljene Ja, jeg bruker en del farger. Da gjærne litt duse farger akkurat nå.. ellers så er resten av interiøret feks en teakkommode ... og maasse grønne planter.. :') 1
Zienna Skrevet 7. april 2016 #10 Skrevet 7. april 2016 9 minutter siden, tanketenker skrev: Ja, jeg bruker en del farger. Da gjærne litt duse farger akkurat nå.. ellers så er resten av interiøret feks en teakkommode ... og maasse grønne planter.. :') Kjennes godt for mitt øye! 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #11 Skrevet 7. april 2016 På disse bildene er samme gråfarge brukt, men som du ser gjør underlaget at den oppfører seg svært forskjellig. Anonymkode: 32162...b87 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå