AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #1 Skrevet 7. april 2016 Jeg farget akkurat håret mitt, og har klart å få grønnskjær!! Hadde en lys utvasket kobberblond farge før jeg farget håret, og farget det i en gylden blondfarge, med mer gulfarge enn rødt i seg. Fargen ble også mørkere enn forventet. Hva skal jeg gjøre? Farge håret på ny i samme farge? Farge håret i en lysere farge? En med mer rødt i seg? Eller? Anonymkode: d8a8c...87a
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #2 Skrevet 7. april 2016 Har ikke testet det ut, men det skal visst hjelpe å ha ketchup i håret mens det er fuktig og vaske det etter noen minutter. Anonymkode: fb171...f91
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #3 Skrevet 7. april 2016 Det hørtes ekkelt ut Har dessverre ikke ketchup i hus. Anonymkode: d8a8c...87a
Miss/usikker Skrevet 8. april 2016 #4 Skrevet 8. april 2016 Ketchup funker som bare det. Jeg har gjort det! Lukta som en tomat i flere dager, men grønnskjæret ble helt borte! Er ikke bare på pølsa det kan brukes 1
Plexus Skrevet 8. april 2016 #5 Skrevet 8. april 2016 Sliter akkurat med det samme! Grønt er ikke skjønt i mitt tilfelle. Jaja, får teste ut ketchup da, hehe...
Gjest Beena Skrevet 9. april 2016 #7 Skrevet 9. april 2016 Jeg har brukt tomatpuré i sånne situasjoner.. ikke min favoritt lukt, klarer nesten ikke bruke det i matlaging lenger Men funker som bare det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå