AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #1 Skrevet 7. april 2016 Neste uke skal jeg begynne på APS. Jeg har søkt om AAP, og har vært hos legen og fått legeerklæring og henvisning til dps og en annen for m for psykolog(husker ikke helt hva det heter). Men fikk beskjed i dag at jeg skal søke om tiltakspenger. Vil det da si at AAP søknaden ikke vil bli innvilget/godkjent? Har også egentlig fått innvilget sosialstønad ut mai, da jeg har vært med på en jobbkurs. Jobb og oppfølging gjennom Fretex. Men hva vil skje nå? Vil jeg få tiltakspenger til AAP søknaden er innvilget og hva med sosialstønaden. Vil den da bare bli gjort om så jeg får reserende på den? Skjønner ingenting! Kunne ringt ned på NAV, men problemet er at jeg har angst mot å snakke i telefonen og i tillegg er det helt umulig å komme gjennom der. Og når man først kommer gjennom, og han eller hun ikke er tilgjengelige har saksbehandler 48 timer på å ringe tilbake og noen ganger har de bare ikke gjort det. Blir så frustret at å ikke få den informasjonen jeg trenger fra de. Anonymkode: 29762...5b3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #2 Skrevet 7. april 2016 Hvor lenge er det siden du søkte om aap? Har du bruker på nav.no? Der kan du sende en melding med eventuelle spørsmål, så slipper du i hvert fall å ringe. Anonymkode: 7d4a0...52e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå