monja Skrevet 23. oktober 2004 #1 Del Skrevet 23. oktober 2004 Noen som har prøvd dem? Ble fristet til å kjøpe en pakke i går og aldri før har støvtørkingen vært så lettvint her i huset. Til og med mellom DVD spiller og tunere ble det tørket i en fei. Bruker normalt ikke å tro på sånne produkter, men ble positivt overraska denne gangen ja :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2004 #2 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg fikk en prøve i posten (lå ved noe jeg abonnerer på). Synes den var ok, men irriterende at skaftet er todelt, og det datt selvfølgelig av flere ganger. Veldig greitt for å komme mellom ting og tang. Ellers holder jeg en knapp på støvkluten fra Jordan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. oktober 2004 #3 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg hater aa torke stov saa den lille "moppen" var en glad-nyhet. Men som nevnt over datt skaftet av ogsaa med meg flere ganger,...men men,...saa lenge den gjor jobben saa er jeg fornoyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. oktober 2004 #4 Del Skrevet 23. oktober 2004 Har sett reklamen og lurt på om jeg skal kjøpe en sånn en. Genial til å tørke av persiennen med sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 23. oktober 2004 Bortsett fra at skaftet ikke hadde optimalt tak på moppen synes jeg den var genial..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2004 #6 Del Skrevet 23. oktober 2004 Skaftet faller ikke av hvis det festes skikkelig. Genialt for støvtørking av persienner. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 23. oktober 2004 #7 Del Skrevet 23. oktober 2004 Kjempebra. Jeg har en liggende ved siden av den trådløse telefonen og tar en liten runde mens jeg skravler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2004 #8 Del Skrevet 23. oktober 2004 Skaftet faller ikke av hvis det festes skikkelig. Og hvordan fester man det skikkelig? Det var vel ikke så mange måter å feste det på? Vi mener skaftet ble festet skikkelig, men det løsnet. Festet det på nytt, og prøvde igjen, flere ganger - med samme resultat. Irriterende, så her havnet det i bossen. Vi har heldigvis alternativer som fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 24. oktober 2004 #9 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg syns og den var kjempebra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chanda Skrevet 24. oktober 2004 #10 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg så reklamen og skal kjøpe en pakke neste uke. Har persienner i hele huset og dette virket nesten genialt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 24. oktober 2004 #11 Del Skrevet 24. oktober 2004 Prøvde den for første gang i dag. Veldig lettvint å bruke for en rask rengjøring. Kjekt at den kommer til over alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 26. oktober 2004 #12 Del Skrevet 26. oktober 2004 Tok stua på fem minutter mens jeg snakket i telefonen. Ikke datt håndtaket av heller. Storfornøyd er jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2004 #13 Del Skrevet 26. oktober 2004 Og hvordan fester man det skikkelig? Det var vel ikke så mange måter å feste det på? Vi mener skaftet ble festet skikkelig, men det løsnet. Festet det på nytt, og prøvde igjen, flere ganger - med samme resultat. Irriterende, så her havnet det i bossen. Vi har heldigvis alternativer som fungerer. Press delene hardt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2004 #14 Del Skrevet 27. oktober 2004 Press delene hardt sammen. Det er selvfølgelig gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 27. oktober 2004 #15 Del Skrevet 27. oktober 2004 Evig eies kun det tapede[teipte]! Jeg vil også ha sånne! HATER å tørke støv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karianne Skrevet 27. oktober 2004 #16 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det er selvfølgelig gjort... Det er ikke alltid produksjonen går helt ok. Jeg tror du har fått en med feil på, for tro meg, det er kjempeenkelt å klikke de to delene på plass. Ville tatt kontakt med mr swiffer himself og sagt fra. Så får du sikkert en i posten og masse andre godsaker som plaster på såret. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 27. oktober 2004 #17 Del Skrevet 27. oktober 2004 jeg kjøpte en idag, og jeg ELSKER DEN!!!! den er jo bare helt perfekt!!!!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå