Gå til innhold

Swiffer Dusters


monja

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd dem? Ble fristet til å kjøpe en pakke i går og aldri før har støvtørkingen vært så lettvint her i huset. Til og med mellom DVD spiller og tunere ble det tørket i en fei. Bruker normalt ikke å tro på sånne produkter, men ble positivt overraska denne gangen ja :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg fikk en prøve i posten (lå ved noe jeg abonnerer på). Synes den var ok, men irriterende at skaftet er todelt, og det datt selvfølgelig av flere ganger.

Veldig greitt for å komme mellom ting og tang. Ellers holder jeg en knapp på støvkluten fra Jordan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater aa torke stov saa den lille "moppen" var en glad-nyhet. Men som nevnt over datt skaftet av ogsaa med meg flere ganger,...men men,...saa lenge den gjor jobben saa er jeg fornoyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Skaftet faller ikke av hvis det festes skikkelig.

Og hvordan fester man det skikkelig? Det var vel ikke så mange måter å feste det på?

Vi mener skaftet ble festet skikkelig, men det løsnet. Festet det på nytt, og prøvde igjen, flere ganger - med samme resultat. Irriterende, så her havnet det i bossen. Vi har heldigvis alternativer som fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Og hvordan fester man det skikkelig? Det var vel ikke så mange måter å feste det på?

Vi mener skaftet ble festet skikkelig, men det løsnet. Festet det på nytt, og prøvde igjen, flere ganger - med samme resultat. Irriterende, så her havnet det i bossen. Vi har heldigvis alternativer som fungerer.

:roll: Press delene hardt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er selvfølgelig gjort...

Det er ikke alltid produksjonen går helt ok. Jeg tror du har fått en med feil på, for tro meg, det er kjempeenkelt å klikke de to delene på plass. Ville tatt kontakt med mr swiffer himself og sagt fra. Så får du sikkert en i posten og masse andre godsaker som plaster på såret. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...