Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så forelsket og kåt om dagen at jeg nesten blir helt svimmel. Det er en mann, han er opptatt, forlovet. Men han driver å stirrer meg i senk når ingen andre ser, jeg blir veldig sjenert og ser bort. Jeg har ikke lyst til å ha sex med en opptatt mann! Men jeg kan jo ikke nekte for at jeg er veldig interessert i han. Han er rett og slett drømmemannen.

Han er litt sjenert noe jeg også er så vi har ikke snakket så mye, men han har hørt meg snakke en del med andre pga situasjonen vi er i (kommer ikke til å utdype her). Han er veldig respektfull og en ordentlig ansvarsfull mann.

Jeg bare skjønner ikke om han liker meg og vil noe mer enn bare sex men at han holder tilbake fordi han som sagt er opptatt eller hva som er greien? Tenker han at han vil jeg skal ta første steget med å bli kjent? Jeg skjønner ingenting. 

Han ignorerer meg også for så å plutselig stirre på meg igjen. Jeg er vant med å få en del oppmerksomhet fra menn, men han her skjønner jeg meg ikke på. :lete:  Tanker? Stygge kommentarer kan dere spare dere for.

Anonymkode: 50151...79e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du ikke skjønner? Han synes vel du er attraktiv, men han er opptatt, så han passer på å ikke gi for mye oppmerksomhet. 

Anonymkode: 9bc91...928

• Liker 10
Gjest Ravna
Skrevet (endret)

.

Endret av Ravna
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du ikke skjønner? Han synes vel du er attraktiv, men han er opptatt, så han passer på å ikke gi for mye oppmerksomhet. 

Anonymkode: 9bc91...928

Jeg skjønner ikke poenget med å initiere kontakt på denne måten med slik stirring når han er opptatt. Nå skal det sies at han er fra en litt annen kultur så det er ikke bare bare å slå opp med dama heller. Jeg er uansett ikke interessert i å være "den slemme" dama som splitter et forhold. Jeg blir sprø av å gå rundt å tenke på dette. Hadde man bare kunnet lese tanker!

53c2ce343833f_-_cos-01-hot-guy-cxgg6i-de.jpg

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, Ravna skrev:

Ja kanskje han vil du skal ta første steget, kanskje han føler det tar litt av ansvaret bort fra hans skuldre. Jeg vet ikke hva han vil. Men om han har kjæreste er det jo en ikke sak. Det er snakk om selvrespekt og omtanke for kjæresten hans. Man holder seg unna menn og kvinner som er opptatt. Flørter de med deg er det personlighetstrekk man absolutt ikke ønsker i en fremtidig partner. Om han er en av de som flørter og ligger med andre mens han har kjæreste, er han ikke respektfull, ansvarsfull og drømmemann, i allefall i mine øyne. Heller det stikk motsatte. 

Nettopp, dette tenker jeg også angående hans kjæreste. Jeg ønsker jo ikke dette, men har likevel falt for han. Jeg vet han sier fine ting om meg som person til andre når jeg ikke er tilstede så det gjør saken enda mer innviklet synes jeg. Har man lov til å si til en person at man er forelsket i hen eller må man alltid bare gå videre? Jeg synes dette er så utrolig vanskelig, skulle ønske han ikke hadde dame. 

Gjest Ravna
Skrevet (endret)

.

Endret av Ravna
Skrevet

Du kan si at du er forelsket i ham, og ville gjerne ha blitt mer kjent med ham dersom han var fri og ikke opptatt. Men siden han er opptatt vil du ikke innlede noe som helst.

Så må du la han være helt i fred.

Ser at @Ravna har skrevet det samme. La han være. Men du kan si det til han siden du føler så sterkt, og kanskje han egentlig vil noe mer, men usikker på deg? Da har du sagt det, og han vet. La det så bli opp til han, og ikke involver deg så lenge han er opptatt. Han må vise at han har gjort det slutt. Det holder ikke at han sier at han vil komme til å gjøre det slutt (kommer gjerne med masse gode unnskyldninger for å ikke bryte med nåværende). Uansett grunn han har til å ikke bryte sitt nåværende forhold enda, så si NEI til å være med ham før det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, Ravna skrev:

Det er jo kjekt av han om han har gode intensjoner,. Om man har lov å si det?  Jo det har man jo alltid, men om personen er opptatt gjør det ofte mer vondt enn godt. Om du sier det må du være forberedt på at han enten ikke sier det tilbake, eller at det kan være starten på slutten for forholdet han er i. Om du forteller han det så synes jeg du etterpå burde ta et steg tilbake og la det ligge. Da har du vært ærlig, og det er han som må ta et valg om han føler det samme. Og om han vil starte noe med deg så burde han først ende forholdet han er i. Det ville en drømmemann gjort. 

Tror jeg kanskje må se det litt ann en stund til før jeg eventuelt sier noe om hva jeg føler, kanskje jeg får noen flere hint om hva han egentlig er ute etter også. Hvis jeg sier noe til han om hva jeg føler vil det sette han i en vanskelig situasjon, hvis han også føler det samme for meg. Jeg vil definitivt gjøre det riktige her og ikke rote det til med tull og tøys.

Takk for godt og reflektert svar, det hjalp meg å samle tankene litt mer.

29 minutter siden, exictence skrev:

Du kan si at du er forelsket i ham, og ville gjerne ha blitt mer kjent med ham dersom han var fri og ikke opptatt. Men siden han er opptatt vil du ikke innlede noe som helst.

Så må du la han være helt i fred.

Ser at @Ravna har skrevet det samme. La han være. Men du kan si det til han siden du føler så sterkt, og kanskje han egentlig vil noe mer, men usikker på deg? Da har du sagt det, og han vet. La det så bli opp til han, og ikke involver deg så lenge han er opptatt. Han må vise at han har gjort det slutt. Det holder ikke at han sier at han vil komme til å gjøre det slutt (kommer gjerne med masse gode unnskyldninger for å ikke bryte med nåværende). Uansett grunn han har til å ikke bryte sitt nåværende forhold enda, så si NEI til å være med ham før det.

Takk for fint svar fra deg også. Ja hvis jeg finner ut at jeg skal si noe kommer jeg til å trekke meg tilbake etterpå, da er det han som må ta et valg. Jeg kommer definitivt ikke til å involvere meg fysisk før han er singel.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg kanskje må se det litt ann en stund til før jeg eventuelt sier noe om hva jeg føler, kanskje jeg får noen flere hint om hva han egentlig er ute etter også. Hvis jeg sier noe til han om hva jeg føler vil det sette han i en vanskelig situasjon, hvis han også føler det samme for meg. Jeg vil definitivt gjøre det riktige her og ikke rote det til med tull og tøys.

Takk for godt og reflektert svar, det hjalp meg å samle tankene litt mer.

Takk for fint svar fra deg også. Ja hvis jeg finner ut at jeg skal si noe kommer jeg til å trekke meg tilbake etterpå, da er det han som må ta et valg. Jeg kommer definitivt ikke til å involvere meg fysisk før han er singel.

Virker som han spiller ett spill og liker oppmerskomheten.

Anonymkode: 30477...26d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Syns faktisk at du burde trekke deg helt ut av hva det enn er som gjør at du befinner deg på samme sted. Han er opptatt, han er fra en kultur hvor menn kan gjøre slikt og slippe unna med det. Selv var jeg gift med en slik mann. Vi sto på trikken en dag da jeg tok han på fersk gjerning i å sende en annen kvinne mange og lange "jeg er kåt på deg blikk" med litt biting i leppa. Det tragiske er at hun gjorde det samme tilbake, enda det var tydelig for alle at vi var et par.  Senere viste det seg at hun ikke var den eneste.

Derfor, om jeg var deg, ville jeg trukket meg helt unna, ikke gjengjeldt så mye som et ord eller et blikk. For han leker med deg. Hadde han vært noe til mann hadde han gjort det slutt, og deretter kontaktet deg. Siden han ikke gjør det, vel.. Selv om du har følelser bør du trekke deg unna.

Anonymkode: e990d...7e0

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror du bør holde avstand. Hvis han liker deg så bør han bestemme seg om han ønsker å være med dama si uten at du blander deg inn. For hvis det blir slutt er det litt din skyld og da blir han regnet som utro og du får mye av skylden. Hvis han ikke går fra henne betyr det enkelt og greit at han er mer glad  henne og ønsker å satse på det forholdet han er i nå. Om det er rett valg? Det kan du ikke vite. Han bør avslutte forholdet fordi at han ikke vil ha fremtid med kjæresten sin, ikke fordi at en annen dame er forelsket i ham. Ikke bland deg inn. Og ikke flørt med ham. Bare la han være i fred og lev livet ditt. Tiden skal vise alt :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har allerede på min egen måte sagt hva jeg vil til han. Så nå er det opp til han og jeg vil holde meg unna. Uansett utfall er jeg glad jeg tok mot til meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns faktisk at du burde trekke deg helt ut av hva det enn er som gjør at du befinner deg på samme sted. Han er opptatt, han er fra en kultur hvor menn kan gjøre slikt og slippe unna med det. Selv var jeg gift med en slik mann. Vi sto på trikken en dag da jeg tok han på fersk gjerning i å sende en annen kvinne mange og lange "jeg er kåt på deg blikk" med litt biting i leppa. Det tragiske er at hun gjorde det samme tilbake, enda det var tydelig for alle at vi var et par.  Senere viste det seg at hun ikke var den eneste.

Derfor, om jeg var deg, ville jeg trukket meg helt unna, ikke gjengjeldt så mye som et ord eller et blikk. For han leker med deg. Hadde han vært noe til mann hadde han gjort det slutt, og deretter kontaktet deg. Siden han ikke gjør det, vel.. Selv om du har følelser bør du trekke deg unna.

Anonymkode: e990d...7e0

Enig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Den 4/10/2016 at 12.09, AnonymBruker skrev:

Jeg har allerede på min egen måte sagt hva jeg vil til han. Så nå er det opp til han og jeg vil holde meg unna. Uansett utfall er jeg glad jeg tok mot til meg.

Jeg syns det rett og slett er dårlig gjort av deg, og at du burde holdt deg unna. Hva er det med det at damer så ofte går etter opptatte menn? Merker det godt selv. Når jeg er sammen med en dame, er jeg plutselig 100 ganger så attraktiv..

Anonymkode: e7a01...1b3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det rett og slett er dårlig gjort av deg, og at du burde holdt deg unna. Hva er det med det at damer så ofte går etter opptatte menn? Merker det godt selv. Når jeg er sammen med en dame, er jeg plutselig 100 ganger så attraktiv..

men jeg regner du ikke spiller spill med andre?

Er det som kan fucke up i hodet,man kan tenke rasjonelt over det, men også irasjonelt over det.

Skjønner du hva jeg mener?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men jeg regner du ikke spiller spill med andre?

Er det som kan fucke up i hodet,man kan tenke rasjonelt over det, men også irasjonelt over det.

Skjønner du hva jeg mener?

Jeg liker ikke å spille spill med andre, så gjør det heller ikke. Hvis noen spiller spill med meg, så bryter jeg kontakten. Noe som gjør at dem ofte blir desperate i ettertid.

Er ikke helt sikker på om jeg henger med på notene. Du tenker at den ene parten ikke vet om den andre spiller et spill eller ikke?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke å spille spill med andre, så gjør det heller ikke. Hvis noen spiller spill med meg, så bryter jeg kontakten. Noe som gjør at dem ofte blir desperate i ettertid.

Er ikke helt sikker på om jeg henger med på notene. Du tenker at den ene parten ikke vet om den andre spiller et spill eller ikke?

Ikke nødvendigvis, jeg bare mener at noen fyrer og damer spiller ett spill og når du endelig skjønner det, er det "forsent" alså man tenker rasjonelt h"n spiller, H"n er ikke interessert osv. Og man vet hva skal gjøre-kutte ut kontakten.

Men så har du de irrasjonelle tankene, fordi du likte personen-du vet hva du burde å gjøre og tilogmed gjør det du burde-men likevel trekker tankene til den personen.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke jeg som la meg etter han til å begynne med og jeg har ikke gjort noe galt, ingenting har skjedd. 

AnonymBruker
Skrevet
Den 7.4.2016 at 14.55, AnonymBruker skrev:

Jeg er så forelsket og kåt om dagen at jeg nesten blir helt svimmel. Det er en mann, han er opptatt, forlovet. Men han driver å stirrer meg i senk når ingen andre ser, jeg blir veldig sjenert og ser bort. Jeg har ikke lyst til å ha sex med en opptatt mann! Men jeg kan jo ikke nekte for at jeg er veldig interessert i han. Han er rett og slett drømmemannen.

Han er litt sjenert noe jeg også er så vi har ikke snakket så mye, men han har hørt meg snakke en del med andre pga situasjonen vi er i (kommer ikke til å utdype her). Han er veldig respektfull og en ordentlig ansvarsfull mann.

Jeg bare skjønner ikke om han liker meg og vil noe mer enn bare sex men at han holder tilbake fordi han som sagt er opptatt eller hva som er greien? Tenker han at han vil jeg skal ta første steget med å bli kjent? Jeg skjønner ingenting. 

Han ignorerer meg også for så å plutselig stirre på meg igjen. Jeg er vant med å få en del oppmerksomhet fra menn, men han her skjønner jeg meg ikke på. :lete:  Tanker? Stygge kommentarer kan dere spare dere for.

Hvordan vet man at det er "jeg vil ha deg stirring" eller om det bare er stirring som det ikke ligger mer bak? :) 

Anonymkode: 1df12...920

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet man at det er "jeg vil ha deg stirring" eller om det bare er stirring som det ikke ligger mer bak? :) 

Anonymkode: 1df12...920

Tro meg det vet man :)

Ps ikke TS :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...