Gå til innhold

Fjernstyrt vibrator

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg så en film en gang der et par var ute og spiste på restaurant, også hadde hun en vibrator på seg som han styrte med fjernkontroll. Vet noen om dette finnes i virkeligheten så man kan gjøre dette? Og har noen erfaringer med dette?:-)

Anonymkode: 4926f...5c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

LEL0 har mange varianter. Koster en del, men man invisterer jo i det som er best.

Anonymkode: 85042...b1e

AnonymBruker
Skrevet

Finnes i massevis, både dyre og billige. Til og med en som kan styres med telefonen - der du kan sitte på andre siden av Atlanteren og styre det fra din telefon via partnerens ;)

Har ikke prøvd det, men har veldig lyst :) 

Anonymkode: 777af...6bb

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes og virker utrolig pirrende og sexy!  Rykker i underlivet bare av å tenke på det, men har lest at de fleste fjernstyrte vibrator egg og butterflies er for svake til å oppnå klimaks og brukes mest for kun pirring. Er de for svake syns jeg ikke det er verdt prisen. Prøvde et billig fjernstyrt egg fra ebay en gang og den var hverken formet bra eller vibrerte bra. Måtte bruke håndkraft å trykke den hardere på klitten, den lå altså for løst og svakt om den bare ble plassert i trusen og jeg satt eller gikk normalt. 

Anonymkode: 42a82...7e4

Gjest Andrea93
Skrevet

Vi kjøpte nylig WeWibe, som man kan styre med fjernkontroll eller telefonen - sistnevnte har ubegrenset rekkevidde. Veldig, veldig gøy 😀

Gjest 100%naturlig
Skrevet
2 timer siden, Andrea93 skrev:

Vi kjøpte nylig WeWibe, som man kan styre med fjernkontroll eller telefonen - sistnevnte har ubegrenset rekkevidde. Veldig, veldig gøy 😀

Jeg vet, har en selv i butplug versjonen. Det er vannvittig spennende å gøy, å utrolig deilig. Intens vibrasjon, men så stille at jeg kan gå på byen uten at noen merker det, hvis folk ikke står helt inntil meg da:P Største problemet er å holde meg uberørt ute på byen, spes når orgasmen holder på å komme:P Haha.

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Andrea93 skrev:

Kan jeg spørre om den ligger "på plass"? Jeg bare forestiller meg at med slike egg osv, at det må være klossete å gå rundt med.. Eller går det fint?:)

• Liker 1
Gjest Andrea93
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre om den ligger "på plass"? Jeg bare forestiller meg at med slike egg osv, at det må være klossete å gå rundt med.. Eller går det fint?:)

Den sitter faktisk som støpt - var helt sjokkert! Jeg kan fint rusle rundt truseløs uten at den flytter seg av millimeteren. Så mange, mange plusspoeng for passform. Den innvendige delen ligger akkurat på g-punktet og utvendig ligger den veldig greit innenfor kjønnsleppene. Har prøvd egg tidligere, og det var jeg ikke like fornøyd med.

Her er et bilde av hvordan den ser ut:  ecx.images-amazon.com/images/I/41IbYCXWa3L._SY355_.jpg . (Bare husk å legge til http:// først, gjorde linken ikke-klikkbar). 

AnonymBruker
Skrevet
Den 8.4.2016 at 4.30, Andrea93 skrev:

Hvor kraftig Er Den ? Trenger Ganske kraftig stimulering . Får du orgasme med Den eller mest foreplay ?

• Liker 1
Gjest Andrea93
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kraftig Er Den ? Trenger Ganske kraftig stimulering . Får du orgasme med Den eller mest foreplay ?

Mest som foreplay, men den er kraftig nok til at jeg kan komme av den om jeg beveger den litt med hånda. Og helt super til å bruke samtidig som man blir penetrert :)

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om noen gode fjernstyrte vibratorer til menn?

Anonymkode: 47de5...87e

Skrevet
Den ‎09‎.‎04‎.‎2016 at 6.14, Andrea93 skrev:

Den sitter faktisk som støpt - var helt sjokkert! Jeg kan fint rusle rundt truseløs uten at den flytter seg av millimeteren. Så mange, mange plusspoeng for passform. Den innvendige delen ligger akkurat på g-punktet og utvendig ligger den veldig greit innenfor kjønnsleppene. Har prøvd egg tidligere, og det var jeg ikke like fornøyd med.

Her er et bilde av hvordan den ser ut:  ecx.images-amazon.com/images/I/41IbYCXWa3L._SY355_.jpg . (Bare husk å legge til http:// først, gjorde linken ikke-klikkbar). 

Stilig, takk for tipset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...