AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #1 Skrevet 7. april 2016 Vi har begrenset plass og må derfor finne en smart måte å oppbevare vintertøy (yttertøy) og sko på. Noen som har noen geniale forslag? Å stappe det i poser har jeg lite lyst til. Anonymkode: ce8a2...d2a
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #2 Skrevet 7. april 2016 Jeg stapper det i bossekker, og har i boden, og synes nå det er en smart måte å gjøre det på. Anonymkode: bb40c...ed3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #3 Skrevet 7. april 2016 Kan du bruke tette plastkasser med lokk? Og sette i bod/på loft? Anonymkode: 65e11...c38
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #4 Skrevet 7. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg stapper det i bossekker, og har i boden, og synes nå det er en smart måte å gjøre det på. Anonymkode: bb40c...ed3 Ja, kanskje det ikke er så dumt som jeg tenker? 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du bruke tette plastkasser med lokk? Og sette i bod/på loft? Anonymkode: 65e11...c38 Ja! Dette var et godt forslag. Ting som kan stables tar også mindre plass. Anonymkode: ce8a2...d2a
Anglofil Skrevet 7. april 2016 #6 Skrevet 7. april 2016 Har i sekker som jeg kjøper på Europris (ikke svarte søplesekker, men de er firkanta med håndtak på av litt hardere plast som kan brukes om igjen). Har også kjøpt noen skuffer som vi har under senga der vi også oppbevarer en del klær vi ikke bruker. Mvh Yvonne
Gjest Raindrops Skrevet 7. april 2016 #7 Skrevet 7. april 2016 Hva med vakuumposer? Får kjøpt dem blant annet på Jysk og Biltema.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #8 Skrevet 7. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, kanskje det ikke er så dumt som jeg tenker? Ja! Dette var et godt forslag. Ting som kan stables tar også mindre plass. Anonymkode: ce8a2...d2a Søplesekker setter lukt i klærne, så det bruker ikke jeg, og anbefaler det heller ikke til andre. Lukter søplesekkplast på mils omkrets. Men plastkassene til Smart/Hamarplast har vi mange av og bruker til å oppbevare klær vimikke daglig bruker, sengetøy m.m. i skyvedørsgarderoben. Da unngår vi møll i ulltøyet, støv fra klærne og alt er like rent når det taes ut igjen. (Er allergiker). Anonymkode: 65e11...c38 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #9 Skrevet 7. april 2016 Vanlige esker er også er godt alternativ og litt billigere enn plastbokser antar jeg? Skal sjekke ut posene du nevner @Yvonne. Har sett disse vakuumposer, men blir ikke klærne kronisk krøllete av dem? Kan disse brukes flere ganger? Anonymkode: ce8a2...d2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå