AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #1 Skrevet 7. april 2016 Jeg kaller meg ikke gammel, men en erfaren kvinne som har hatt noen partnere. Det har vært en del forskjellig, men det meste har vært bra. Her er noen av mine mer spesielle opplevelser når det gjelder partnernes utstyr. Håper andre kan dele sine erfaringer også. Mikro: Det er ikke lett å få til noe med en sånn. Men jeg sugde ham til orgasme. Det ble med den ene gangen Svart: Jada, jeg vet at det å være svart er ganske normalt. Men for meg var det likevel en uvanlig opplevelse å ha sex med en svært mørk mann. Bortsett var fargen, var det ikke andre ting annerledes. En god elsker som jeg hadde kontakt med i et par år. Tatovert:Jeg pakket ut godsakene uten forvarsel, og der spratt det fram et vesen i all verdens farger. Greide ikke helt å bli revet med. Tenkte for mye på hvordan det han hadde puttet inni meg, så ut. Impotent: Du sier ja til en ONS, og så forteller han først når dere er nakne at han ikke er i stand til å få ereksjon. Han slikket og fingret meg til han kom. Jeg koste litt ekstra med ham før jeg gikk. Håper han syns det var OK. Veldig bøyd: Jeg vet at peniser er forskjellige, men denne var i overkant mye bøyd. Nesten 90 grader, spør du meg. Å bli tatt bakfra av en sånn? Nam nam!!! Anonymkode: 433ec...a41 1
Fysikeren Skrevet 7. april 2016 #2 Skrevet 7. april 2016 Ingen erfaringer med - tykk - tynn - stort pikkhodet ? Litt mer interessant å høre om enn farge og om den er tatovert eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #3 Skrevet 7. april 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kaller meg ikke gammel, men en erfaren kvinne som har hatt noen partnere. Det har vært en del forskjellig, men det meste har vært bra. Her er noen av mine mer spesielle opplevelser når det gjelder partnernes utstyr. Håper andre kan dele sine erfaringer også. Mikro: Det er ikke lett å få til noe med en sånn. Men jeg sugde ham til orgasme. Det ble med den ene gangen Svart: Jada, jeg vet at det å være svart er ganske normalt. Men for meg var det likevel en uvanlig opplevelse å ha sex med en svært mørk mann. Bortsett var fargen, var det ikke andre ting annerledes. En god elsker som jeg hadde kontakt med i et par år. Tatovert:Jeg pakket ut godsakene uten forvarsel, og der spratt det fram et vesen i all verdens farger. Greide ikke helt å bli revet med. Tenkte for mye på hvordan det han hadde puttet inni meg, så ut. Impotent: Du sier ja til en ONS, og så forteller han først når dere er nakne at han ikke er i stand til å få ereksjon. Han slikket og fingret meg til han kom. Jeg koste litt ekstra med ham før jeg gikk. Håper han syns det var OK. Veldig bøyd: Jeg vet at peniser er forskjellige, men denne var i overkant mye bøyd. Nesten 90 grader, spør du meg. Å bli tatt bakfra av en sånn? Nam nam!!! Anonymkode: 433ec...a41 90 grader bøyd nedover da, eller? For hvis du blir tatt bakfra med en bøyd oppover krumning vil den jo ikke ta ann i g-punktet som ligger på fremsiden(navlesiden når man står på alle 4). Anonymkode: 50717...23a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå