AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #1 Skrevet 7. april 2016 Kort fortalt; jeg har vært i samme forhold siden tenårene, men ligger nå med en annen for første gang. Det er med andre ord som å være usikker jomfru all over again. Jeg er absolutt på den overvektige siden av skalaen, strekkmerer og hele pakka, men er likevel ikke i tvil om at han tenner på meg. Nå ytrer han ønsket om å ta meg bakfra. Det er visst en favoritt. I tillegg til at han gjerne vil ha meg på toppen. Dette er to stillinger som vil gi fritt syn til alt. Alt som er meg. Jeg er naturlig nok dødsens usikker! Hva gjør jeg? Jeg liker jo å bli tatt bakfra, men er redd han rett og slett skal se på den svære, hvite ræva mi og tenke; Gud nei! Tenker dere sånn? Anonymkode: 20085...989
Okapi Skrevet 7. april 2016 #2 Skrevet 7. april 2016 Det er en sjanse for at han faktisk liker den svære ræva di. 6
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #3 Skrevet 7. april 2016 Han ligger med deg, ergo han synes du er digg! Anonymkode: 022a0...e31 4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #4 Skrevet 7. april 2016 ...du blir tatt bakfra og du rir. Anonymkode: 4b51a...ea1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #5 Skrevet 7. april 2016 slå av lyset, case closed Anonymkode: e5aa2...097
Jegern Puahate Skrevet 7. april 2016 #6 Skrevet 7. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han ligger med deg, ergo han synes du er digg! Anonymkode: 022a0...e31 Advarsel: Logisk feilslutning oppdaget. TS, her er det bare en ting å gjøre: 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #7 Skrevet 7. april 2016 2 minutter siden, Jegern Puahate skrev: Advarsel: Logisk feilslutning oppdaget. TS, her er det bare en ting å gjøre: Eller kanskje han liker henne akkurat som hun er, du trenger ikke å bidra til dårligere selvtillit. Anonymkode: 022a0...e31 4
Jegern Puahate Skrevet 7. april 2016 #8 Skrevet 7. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Eller kanskje han liker henne akkurat som hun er, du trenger ikke å bidra til dårligere selvtillit. Anonymkode: 022a0...e31 Alt jeg vil frem til er at mange menn vil ha sex uavhengig av attraksjon. Det er ingen vits å lyve her, det hjelper ingen. Løsningsforslag > Usannheter. 4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #9 Skrevet 7. april 2016 Tror du kan slappe helt av. Han liker deg nok akkurat som du er. For din egen del om du at det er bedre så behøver jo ikke rommet være flombelyst Halvmørkt med stearinlys kan jo få deg til å føle deg mer komfortabel kanskje? Jeg får si som en kamerat av meg sa en gang når jeg var bekymret for hvordan jeg så ut osv.. Er det en gang du kan stole på en ståpikk så er det når du ligger naken i senga med en mann Lykke til ! Anonymkode: 4a7c2...527
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #10 Skrevet 8. april 2016 Oppdatering; Jeg feiga ut når det kom til å stå på alle fire, men jeg kom meg opp på toppen. Noen timer i sengen, kun avbrutt av en dusjpause og en spisepause. Jeg tenker at jeg tar hans tre orgasmer som et kompliment på at han tenner på meg og føler meg egentlig ganske komfortabel i dag. TS Anonymkode: 20085...989 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå