Gå til innhold

Annerledes fetisj

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

har noen spørsmål om fetisjer. Selv liker jeg å kle meg i sexy undertøy og gjerne litt "sekretær-stil" med strømper o.s.v. og det er generellt superdeilig når vi har sex (både såkalt "vaniljesex" og når jeg kler meg litt opp for han). Jeg tenner og på brannmenn/brannmanuniform og anal. Ingen sterk fetisj, men tenner litt ekstra på dette, noe han er helt med på.

Kjæresten min har en litt anerledes fetisj en det vanlige. Han digger mye av det samme som meg, og i tillegg liker han at jeg har på meg smykker. Ringer, armbånd og spesiellt klokker. En slags klokke-fetisj. Har lest litt om det på nett, men er ganske uvitende om denne fetisjen... Har fått flere flotte klokker av han som jeg selv også liker, men er ikke like "hung up" på det som han. Han er veldig åpen på dette, og det er ikke noe problem for meg eller oss, lurte bare på om andre har vært borti noe av det samme?

Takk =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må da være en av de mest harmløse kinks/fetisjene jeg har hørt om. Så lenge ikke alt dreier seg om fetisjen, så ser jeg ikke det store problemet med det. Aldri vært borti den da.

• Liker 3
Gjest lipgloss
Skrevet

Høres ikke ut som en fetisj dette her,det er ikke en fetisj bare man liker noe mer an andre ting,har man en fetisj så vet man det med stor sikkerhet, du vil merke at du er ekstremt opptatt av noe og det er i tankene dine hele veien,nesten på grensen til å være sykelig,i noen tilfeller er det også det :) men ja tro meg for jeg har en fetisj og det er en gave, men kan også være et problem.

Men uansett du vet når du har det for å si det slik,det er ganske spesielt:)

Skrevet

Kanskje han er veldig opptatt i hva klokka er? ;)

• Liker 1
Skrevet

Ja det er ikke noe problem for oss, blei bare litt nysgjerrig på om noen andre hadde opplevd noe lignende.... I guess not :P

Gjest Mythic
Skrevet (endret)
Den 7.4.2016 at 21.55, Ardenus skrev:

Kanskje han er veldig opptatt i hva klokka er? ;)

:jepp:
Tror han tar tiden på seg selv under sex :ler: 

Nei, da. Jeg har aldri vært borti en sånn fetisj, men det er da veldig harmløst å ha en fetisj for klokker.

Endret av Mythic
Skrevet
Et øyeblikk siden, Mythic skrev:

:jepp:
Tror han tar tiden på seg selv under sex :ler: 

Nei, da. Jeg har aldri vært borti en sånn fetisj, men det er da veldig harmløst å ha en fetisj for klokker.

Ja, det er harmløst :)

Skrevet

Sant hihi =) Harmløst og ganske sjeldet tydeligvis :P  Takk for svar!

Gjest 100%naturlig
Skrevet
2 minutter siden, FrkRøst skrev:

Sant hihi =) Harmløst og ganske sjeldet tydeligvis :P  Takk for svar!

Det er mange fetisher og langt de fleste er helt harmløse. Klokkefetish er nok av den sjeldne varianten ja☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...