AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #1 Skrevet 7. april 2016 Er det den type kropp jeg har eller noe jeg gjør feil? Elsker skinn stoff. Flere skjørt jeg har sett på som er utrolig sexy, men får de aldri til å funke på meg! Noen tips? Kroppslig er jeg 168 høy og ca 68 kg. Fikk det heller ikke til å funke da jeg var 10 kg lettere. Anonymkode: 4459f...e41
Gjest GulSol Skrevet 7. april 2016 #2 Skrevet 7. april 2016 Kanskje formen er feil? Hvordan styler du det?
Jordbæra Skrevet 7. april 2016 #3 Skrevet 7. april 2016 Har prøvd med ettersittende topp og løs skjorte. Alt i hvitt. De som er korte og ettersittende (skjørt) sitter bare rart.
Gjest GulSol Skrevet 7. april 2016 #4 Skrevet 7. april 2016 Kanskje du finner noe å teste ut her? Høyere sko, eller mørkere strømpebukse, kanskje ikke hvit overdel? Kanskje det er bare du som føler du ser rar ut fordi det er en ny look?
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #5 Skrevet 7. april 2016 Skinnskjørt er vel ikke egentlig et plagg det er lett å se bra ut i. Det krever sitt både av "modellen" og av stylingen. Dessuten er det såpass "hardt" at resten må være ganske feminint. Disse to synes jeg ser bra ut: Anonymkode: 1114e...4b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå