AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #2 Skrevet 7. april 2016 Jeg syns det ja. Produktene er jo direkte kjedelige og har neppe superkvalitet, så man betaler jo bare for logoen, noe som er bare dumt imine øyne. Anonymkode: 61599...16e 10
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #3 Skrevet 7. april 2016 Beklager men jeg er er enig med AB over her. Anonymkode: 363df...b47 2
Sulosi Skrevet 7. april 2016 #4 Skrevet 7. april 2016 Det er Harry ja. Utenom logoen er det jo ingenting som gjør disse produktene unike, ikke i mine øyne iallefall. 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #6 Skrevet 7. april 2016 Jeg elsker Michael Kors, men innrømmer at det jo har et harry-stempel. På hamilton vesken min har jeg fjernet den logo-greia, siden det er så harry. Elsker vesken i seg selv da. Anonymkode: 02da5...cee
michaeline__07 Skrevet 7. april 2016 #7 Skrevet 7. april 2016 Kanskje litt. Logoen bare: HER ER VI MED MICHAEL KORS. 3
Gjest Koy Skrevet 7. april 2016 #8 Skrevet 7. april 2016 Jeg ser ærlig talt ikke forskjell på en ekte michael kors veske og en fake. Nettopp fordi det bare er en vanlig svart veske med en gyslig enkel gull-logo klæsja på. Synes ikke det er noe fint, og ja jeg synes det er litt harry. For meg havner det i samme boks som burberry-skjerf, det er noe folk uten stil kjøper fordi de har råd (det er jo den billigste designerveska du kommer over omtrent) og synes det er dritkult.
Okapi Skrevet 7. april 2016 #9 Skrevet 7. april 2016 Generelt sett, ja. Poenget med svære logoer (noe som preger MK i den grad at folk som bryr seg lite om mote og driter langt i vesker, som meg selv, gjenkjenner en MK-veske på hundre meters avstand) er å vise at man nettopp har kjøpt noe "eksklusivt", og det er jo nettopp dette behovet for å demonstrere velstand som er selve definisjonen på harry. 2
Gjest The damned Skrevet 7. april 2016 #10 Skrevet 7. april 2016 Tja,det er i hvert fall dørgende kjedelig. Det er jo bare helt vanlige vesker med logo på. Skjønner ikke greia med å betale så jævlig mye når man kan få en like fin(finere) veske for en lavere pris,men det er nå bare meg da.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #11 Skrevet 7. april 2016 Harry? Bare fordi det er blitt normalt? Jeg liker mi MK-veske jeg da. Jeg har i lengre tid kjøpt vesker i lavere pris, og lavere kvalitet. De ryker jo med en gang. Det er befriende å ha ei veske med litt kvalitet. Anonymkode: 2dd86...ba6 7
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #12 Skrevet 7. april 2016 JA det er ekstremt harry, men de er fine og enkle så designet er bra så derfor slår det an også. Anonymkode: 85532...d85 1
ClosedParadise Skrevet 7. april 2016 #13 Skrevet 7. april 2016 Harry faktisk! Jeg har en Michael kors veske og jeg er kjempe fornøyd med kvalitet og utseende. Min favoritt veske. Harry.. Dummeste jeg har lest. Ser absolutt ingenting Harry med en Michael kors veske. 7
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #14 Skrevet 7. april 2016 Michael kors er sykt harry pga alle har det og det er en billig designerveske som alle har og alle har råd til. Det er ingenting luksuriøst med den for å si det sånn. Dårlig kvalitet er det også Anonymkode: 66bc0...dc9 10
Puny Skrevet 7. april 2016 #15 Skrevet 7. april 2016 (endret) Den ene MK vesken som ALLE har, ja. MK som merke syntes jeg er ganske klassisk. De har mange fine klær og vesker. Ganske likt Ralph Lauren i utrykket... Endret 7. april 2016 av Puny
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #16 Skrevet 7. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Michael kors er sykt harry pga alle har det og det er en billig designerveske som alle har og alle har råd til. Det er ingenting luksuriøst med den for å si det sånn. Dårlig kvalitet er det også Anonymkode: 66bc0...dc9 Så alt av plagg og ting generelt blir harry når folk har råd til det? Jeg synes det er harry å synes at slike ting er harry. Anonymkode: 2dd86...ba6 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #17 Skrevet 7. april 2016 Jeg er enig i at jetset, hamilton og de andre MK-veskemodellene som ALLE har, er ganske Harry. Disse har prangende merker og virker litt som om de kjøpes kun for å vise til alle andre at man har penger. Blant modellene som er mer uvanlige i Norge, og som har en mer diskret logo, synes jeg imidlertid det er mange fine. Jeg har blant annet en selv i brunt (kjøpt i USA), en modell jeg aldri har sett noen andre ha i Norge. På denne står det Michael Kors med bitteliten, svart skrift øverst langs kanten. Det sjenerer meg overhode ikke. Jeg synes forøvrig også at kvaliteten på disse veskene er overraskende god. Jeg solgte nylig en Jetset-veske som jeg hadde brukt omtrent daglig de siste tre årene. Kjøperen syntes den så nærmest ubrukt ut, og var veldig fornøyd med å få den til halv pris! Anonymkode: 3f966...4f8 4
Okapi Skrevet 7. april 2016 #18 Skrevet 7. april 2016 Virker som en del rett og slett ikke forstår hva ordet harry betyr. Nei, det betyr ikke teit, stygt eller billig. Det betyr pretensiøst, og beskriver mer konkret en type pretensjon som går ut på demonstrert eksklusivitet og velstand. Sammenlign disse to veskene: Uten å ha sjekket antar jeg de prismessig ligger i noenlunde samme sjikt, og jeg vet at Picard er grei kvalitet. Antar at MK også er det. Forskjellen er at den MK-veska har en helt ENORM logo (i gull, tilmed), nesten synlig fra verdensrommet. Hvilken nytteverdi har dette, utover å vise at veska nettopp er en MK, og ikke bare en vilkårlig (men pen og vellaget) skinnveske? Det er nettopp behovet for å demonstrere merkevaren som er harry. 10
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #19 Skrevet 7. april 2016 2 minutter siden, Okapi skrev: Virker som en del rett og slett ikke forstår hva ordet harry betyr. Nei, det betyr ikke teit, stygt eller billig. Det betyr pretensiøst, og beskriver mer konkret en type pretensjon som går ut på demonstrert eksklusivitet og velstand. Sammenlign disse to veskene: Uten å ha sjekket antar jeg de prismessig ligger i noenlunde samme sjikt, og jeg vet at Picard er grei kvalitet. Antar at MK også er det. Forskjellen er at den MK-veska har en helt ENORM logo (i gull, tilmed), nesten synlig fra verdensrommet. Hvilken nytteverdi har dette, utover å vise at veska nettopp er en MK, og ikke bare en vilkårlig (men pen og vellaget) skinnveske? Det er nettopp behovet for å demonstrere merkevaren som er harry. Den nederste veska var jo ikke fin. Tar du vekk MK designet foretrekker jeg fortsatt den veska. Hvorfor henger du, som mann, deg opp i slik som vesker? Anonymkode: 2dd86...ba6 1
Gjest Magnifiq Skrevet 7. april 2016 #20 Skrevet 7. april 2016 Jeg syns det er Harry. Føler det en veske som prøver å være et eksklusivt merke, men som er langt fra. Det mister den eklusiviteten når "hvermannsen" går med den slengt over armen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå