Gå til innhold

Problemer med kontinentalseng

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften sier, har jeg litt problemer med kontinentalsengen vår.  Hver gang mannen min snur seg på sin del av madrassen blir jeg kastet rundt.
Siden vi legger oss til ulike tider, og han ligger ganske urolig innimellom, fører det til at jeg får en litt dårligere nattesøvn.

Sengen er ganske ny, madrassene er veldig gode, og jeg har ikke veldig lyst til å bytte dem ut allerede nå hvis jeg ikke må.

Det jeg lurer på, er om det går an å bygge den om.

Går det for eksempel an å få separert madrassene på et vis?  Enkle madrasstrekk går det kanskje an å finne?
Da vil kanskje ikke min del av senga bli like påvirket av at han er urolig?

Er det noen som har hatt samme problem, og som har funnet en god løsning som de kan dele med meg?
Eller kanskje noen har gode idéer, selv om de ikke har erfart problemet selv?

Anonymkode: 204b2...405

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det går helt sikkert å få separate madrasstrekk. du kan jo prøve med separate overmadrass først. Jeg synes det har mye å si 

Anonymkode: 0c43e...bb3

Skrevet

Tror dessverre du må bytte madrassene eller hele senga. Det beste er nok separate madrasser hele veien, men med felles overmadrass. På en god seng skal du ikke ha problemet du beskriver.

AnonymBruker
Skrevet

Haha, dette innlegget kunne jeg skrevet :ler: Vi har nøyaktig samme problem! En ny svane seng som liksom skulle være så bra. Vi testet til og med dette i butikken. Jeg lå på den ene siden og han kastet seg ned i sengen på sin side uten at jeg merket stort. De må jo ha boltet sengene i butikken eller noe sånt, for det er søren ikke sånn det funker her hjemme i alle fall :sur: 

Følger denne for å si det sånn :P 

Anonymkode: 084f8...324

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...