Persephone Skrevet 7. april 2016 #1 Skrevet 7. april 2016 Fra jeg var 17 og frem til for et par måneder siden fikk jeg aldri hangover. Kunne drikke så mye jeg ville og være frisk og rask dagen etterpå. Jeg har hørt at man pleier å få det mer når man blir eldre, men jeg har ikke mer enn akkurat fylt 20, så det er vel kanskje litt tidlig. Er det normalt og kommer det til å være sånn fra nå av?
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #2 Skrevet 7. april 2016 Jeg drakk hjemmebrent når jeg var yngre og kunne gå på fjelltur dagen etterpå. Begynte å bli bakfull i begynnelsen av tjueårene og det har bare blitt verre... Nå får jeg i tillegg fylleangst. Du får gå inn på nordicenergizer.no å kjøpe deg noe flasker, det funker som bare juling! Anonymkode: fa944...039 2
Persephone Skrevet 7. april 2016 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg drakk hjemmebrent når jeg var yngre og kunne gå på fjelltur dagen etterpå. Begynte å bli bakfull i begynnelsen av tjueårene og det har bare blitt verre... Nå får jeg i tillegg fylleangst. Du får gå inn på nordicenergizer.no å kjøpe deg noe flasker, det funker som bare juling! Anonymkode: fa944...039 Uff, så kjipt! Jeg trodde det bare var øl jeg ble dårlig av. Jeg er glutenintollerant, men litt for glad i bayer. Ingen god kombinasjon. Men så var jeg ute i natt, og ble dårlig selv om jeg bare drakk cider og en shot vodka. Hvilken av de greiene er det egentlig du bruker? Tror jeg bør skaffe meg det hehe.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #4 Skrevet 7. april 2016 56 minutter siden, Persephone skrev: Uff, så kjipt! Jeg trodde det bare var øl jeg ble dårlig av. Jeg er glutenintollerant, men litt for glad i bayer. Ingen god kombinasjon. Men så var jeg ute i natt, og ble dårlig selv om jeg bare drakk cider og en shot vodka. Hvilken av de greiene er det egentlig du bruker? Tror jeg bør skaffe meg det hehe. Uff, sikker på at ingen har puttet noe i drinken? Hørtes rart ut å bli såpass dårlig på så lite. Var det kvalme eller hodepine eller generelt dårlig tilstand? Det er jo verdt ett forsøk 😊 Det er meningen at man skal ta en før man legger seg (night) og en når man våkner (day) men jeg har enda ikke klart å huske den før sengetid😂 Men day funker fjell, man kjenner at man er litt sliten men slipper alt det andre, tar til og med den verste angsten for min del og DET er gull verdt. Hørte nylig at det gikk an å ta night før man begynner å drikke så jeg skal teste det neste gang. Jeg har jo barn også så det er greit når ikke de få gangene i året jeg er ute ødelegger for dagen etter (og dagen etter det igjen om det har vært mye forskjellig). Har prøvd de fleste kjerringråd som finnes og det er ingenting som funker på samme måte. Fikk prøve det på festival og var mildt sagt skeptisk, men har blitt avhengig 😊 Anonymkode: fa944...039
Persephone Skrevet 7. april 2016 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff, sikker på at ingen har puttet noe i drinken? Hørtes rart ut å bli såpass dårlig på så lite. Var det kvalme eller hodepine eller generelt dårlig tilstand? Det er jo verdt ett forsøk 😊 Det er meningen at man skal ta en før man legger seg (night) og en når man våkner (day) men jeg har enda ikke klart å huske den før sengetid😂 Men day funker fjell, man kjenner at man er litt sliten men slipper alt det andre, tar til og med den verste angsten for min del og DET er gull verdt. Hørte nylig at det gikk an å ta night før man begynner å drikke så jeg skal teste det neste gang. Jeg har jo barn også så det er greit når ikke de få gangene i året jeg er ute ødelegger for dagen etter (og dagen etter det igjen om det har vært mye forskjellig). Har prøvd de fleste kjerringråd som finnes og det er ingenting som funker på samme måte. Fikk prøve det på festival og var mildt sagt skeptisk, men har blitt avhengig 😊 Anonymkode: fa944...039 I går er jeg i hvertfall sikker på at ingen putta noe i den. Det kan jo kanskje ha en sammenheng med at jeg ble veldig full i helga. Er ikke helt sikker på hvordan sånt påvirker en. Ja, er ikke greit å huske sånt! Jeg har noen væskeerstatningstabletter som letter hangoveren noe. Jeg går farmasi, så det er noe mange på studiet bruker, haha. Men jeg glemmer så lett å ta det. Men jeg skal virkelig prøve dette her. Det er ikke noe kjekt å gå ut for å hygge seg når man er redd for at man skal bli dårlig av det. Det skader jo ikke å prøve. Og funker det er det jo ikke noe som er bedre! Jeg går jo ut litt oftere enn et par ganger i året, men det krever jo mye energi å være dårlig etterpå. Er mange andre ting jeg heller vil enn å ha hodepine, uff! Tusen takk for råd! :D 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #6 Skrevet 7. april 2016 2 timer siden, Persephone skrev: I går er jeg i hvertfall sikker på at ingen putta noe i den. Det kan jo kanskje ha en sammenheng med at jeg ble veldig full i helga. Er ikke helt sikker på hvordan sånt påvirker en. Ja, er ikke greit å huske sånt! Jeg har noen væskeerstatningstabletter som letter hangoveren noe. Jeg går farmasi, så det er noe mange på studiet bruker, haha. Men jeg glemmer så lett å ta det. Men jeg skal virkelig prøve dette her. Det er ikke noe kjekt å gå ut for å hygge seg når man er redd for at man skal bli dårlig av det. Det skader jo ikke å prøve. Og funker det er det jo ikke noe som er bedre! Jeg går jo ut litt oftere enn et par ganger i året, men det krever jo mye energi å være dårlig etterpå. Er mange andre ting jeg heller vil enn å ha hodepine, uff! Tusen takk for råd! :D Jeg er ikke sikker jeg heller. Pleide å være det festdyret som var ute hver eneste helg, så da jeg ble gravid fikk jeg faktisk "bakrus" hver søndag de første mnd, så det er mulig det er litt psykisk også? Helg = bakrus. Jeg aner ikke, men noe dritt er det uansett! Null problem. Håper det funker like godt for deg som det gjorde for meg, har blitt helt frelst og anbefaler det til alle 😂 Ingen vits å ha det verre en man må 😁 Anonymkode: fa944...039 1
Persephone Skrevet 7. april 2016 Forfatter #7 Skrevet 7. april 2016 Ja, mulig det! Utrolig sært at du følte deg bakfull da du var gravid da. Har ikke hørt om noe lignende før. Det skader jo i hvertfall ikke å prøve. Er utrolig kjedelig å slite med hodepine og kvie seg for å drikke siden jeg kommer til å bli dårlig uansett. Har lyst til å kose meg ute når jeg først går ut, så det er utrolig kjedelig å bli dårlig. 1
Puny Skrevet 8. april 2016 #8 Skrevet 8. april 2016 I ungdomstiden og begynnelsen av 20 årene var jeg mye mindre bakfull. Fra midten av 20 årene har jeg bare blitt mer og mer bakfull. Tåler rett og slett mye mindre. Tenker det er kroppens måte å si fra på at 'nå må du roe ned på festingen'
Persephone Skrevet 8. april 2016 Forfatter #9 Skrevet 8. april 2016 12 timer siden, Puny skrev: I ungdomstiden og begynnelsen av 20 årene var jeg mye mindre bakfull. Fra midten av 20 årene har jeg bare blitt mer og mer bakfull. Tåler rett og slett mye mindre. Tenker det er kroppens måte å si fra på at 'nå må du roe ned på festingen' Uff, ja! HAr hørt at det er vanlig i midten av 20-årene, så jeg syntes det var litt tidlig da. Har så vidt blitt 20.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå