miaen Skrevet 23. oktober 2004 #1 Del Skrevet 23. oktober 2004 Tror tanten kommer denne gangen også :-( Temperaturmålingen har vært så rar denne gangen, opp og ned, lavere enn vanlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoni Skrevet 23. oktober 2004 #2 Del Skrevet 23. oktober 2004 Har du hatt en anovulatorisk syklus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 24. oktober 2004 Luna: Mulig jeg er treg, men hva for noe ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 24. oktober 2004 #4 Del Skrevet 24. oktober 2004 anovulatorisk= ikke-ovulatorisk = ikke-eggløsning. Altså; har du hatt en syklus uten eggløsning denne gangen? Miaen: hvor lenge har du drevet med temping? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 25. oktober 2004 Chiquita: takk for svar. Jeg søkte på nettet igår for å finne ut av hva det betydde...kan ikke alle disse fremmedordene.. :oops: Så godt jeg kan spørre her inne.... Sannheten er at jeg aner ikke om jeg har hatt eggløsning. Jeg har ikke testet denne måneden og siden jeg ikke har helt forstått denne målingen denne måneden, så vet jeg ikke. Jeg har målt i fem måneder nå. Har holdt på med det tidligere også, men har hatt en pause, for jeg var lei hele målingen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå