AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #1 Skrevet 7. april 2016 Hei, jeg har lang ettervekst (3-4cm) jeg kommer sannsynligvis ikke til å dra til frisør og gjøre det da de ALLTID gjør noe feil, og skal ha betalt for det uansett hvor stygt det er. jeg er typisk nordisk mørk blond og ser etter bleking som er 20 volum, helst noe som jeg kan få i butikk så jeg kan fysiskt se produkter før jeg kjøper det. jeg har letet men finner ikke noe om hvor mye volum det er i pakkene. Noen som vet? Anonymkode: 52c1a...6e5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #2 Skrevet 7. april 2016 Ikke gjør det. Det blir bare ikke fint. Hvorfor striper du ikke håret i stedet? Anonymkode: 8a56d...688
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #3 Skrevet 7. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke gjør det. Det blir bare ikke fint. Hvorfor striper du ikke håret i stedet? Anonymkode: 8a56d...688 Jeg har pastell lilla hår... Er ikke så veldig pent når det blir en varmere farge på etterveksten når jeg ikke farger det ved hver hårvask. Derfor jeg spør etter 20 volum, altså en ganske svak farge for å ikke ødelegge så mye. Jeg skal jo farge over det igjen etter bleking Anonymkode: 52c1a...6e5
Gjest Plastic Heart Skrevet 7. april 2016 #4 Skrevet 7. april 2016 Gå på f.eks Vita eller noe og spør? Mener å huske at det skal stå på pakkene til Depend iallfall, om ikke helt nøyaktig så får du jo en formening om hvor sterk den er.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #5 Skrevet 7. april 2016 2 minutter siden, Plastic Heart skrev: Gå på f.eks Vita eller noe og spør? Mener å huske at det skal stå på pakkene til Depend iallfall, om ikke helt nøyaktig så får du jo en formening om hvor sterk den er. Da sjekker jeg depend! Har sjekket mest på L'Oréal, garnier osv. Jeg kan jo spørre de som jobber på vita, har bare ikke hatt like flaks tidligere når jeg har spurt de hehe, takk for svar! Anonymkode: 52c1a...6e5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #6 Skrevet 7. april 2016 25 minutter siden, Plastic Heart skrev: Gå på f.eks Vita eller noe og spør? Mener å huske at det skal stå på pakkene til Depend iallfall, om ikke helt nøyaktig så får du jo en formening om hvor sterk den er. Ser på nettsiden til vita at depend skal være i bare 15 minutter. Det er definitivt ikke nok tid for meg å ta i all etterveksten, som er en av grunnene jeg vil ha en svak en, så den kan være i lenger. Så jeg kan nok ikke bruke den, det tar mye lenger tid når jeg ikke bare kan klæsje farge i alt liksom. Anonymkode: 52c1a...6e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå