Gå til innhold

Hvordan finne en monogam kvinne som aksepterer polygami?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen tro på monogami. Hvorfor er ikke flere polyamoristiske? Og hvor finner man dem?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan finne en monogam kvinne som aksepterer polygami? Jeg tror ikke du skjønner helt hva du skriver her

Anonymkode: 11048...6ec

• Liker 13
Skrevet (endret)
12 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Jeg har ingen tro på monogami. Hvorfor er ikke flere polyamoristiske? Og hvor finner man dem?

Overskriften på tråden har ingen sammenheng med det du skriver i innlegget ditt. Forstår jeg deg riktig at du ønsker en monogam kvinne, mens du selv har forhold/sex med flere, både kvinner og menn? Hvilken rolle eventuelt skulle denne monogame kvinnen fylle?

Endret av Arabella
Skrevet
1 minutt siden, Arabella skrev:

Overskriften på tråden har ingen sammenheng med det du skriver i innlegget ditt. Forstår jeg deg riktig at du ønsker en monogam kvinne, mens du selv har forhold/sex med flere, både kvinner og menn?

Ja til monogam kvinne, ja til forhold/sex med andre kvinner. Aner ikke hvorfor tittelen ble så rar.

Skrevet
3 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Ja til monogam kvinne, ja til forhold/sex med andre kvinner. Aner ikke hvorfor tittelen ble så rar.

Dette tror jeg du skal få problemer med. Du kan ikke nekte en kvinne noe du selv tillater deg. Hvilken rolle skulle denne kvinnen ha i livet ditt?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Utah, Usa.

Anonymkode: e4732...424

• Liker 6
Skrevet
23 minutter siden, Arabella skrev:

Dette tror jeg du skal få problemer med. Du kan ikke nekte en kvinne noe du selv tillater deg. Hvilken rolle skulle denne kvinnen ha i livet ditt?

Samme rolle som enhver kjæreste selvsagt?

AnonymBruker
Skrevet

Fullt mulig. Men krever nok at damen er destruktiv av natur, har et Mor Theresa kompleks og tror på betingelsesløs kjærlighet. Finner du det, er hun og antagelig og villig til at du slår henne:heks: Så..ville du hatt det?

Anonymkode: f85eb...8ca

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Tror begrepet du leter etter er cuckhold. Og ja, det fins kvinner med den fetishen.

Anonymkode: 11048...6ec

AnonymBruker
Skrevet

Hahaha det kan du bare glemme. Hvem i helvete holder seg trofast til en partner som vil knulle flere uten å inkludere en?!

Anonymkode: 85d50...7ea

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha det kan du bare glemme. Hvem i helvete holder seg trofast til en partner som vil knulle flere uten å inkludere en?!

Damene på "1mann 4 koner" :P 

Anonymkode: f359c...288

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal dama ønske å knulle andre bare fordi mannen gjør det?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan ikke dama få knulle rundt like mye som deg ts?  

Anonymkode: b07b9...15a

• Liker 4
Gjest summesumbi
Skrevet

Maktbalansen  i forholdet blir jo veldig skjev. Du kan nok fint finne ei som er for at du kan ha deg med andre, men ikke forvente deg at hun ikke skal ha samme rettigheter. Prøv å sette deg inn i situasjonen. Det du er ute etter kan du få kjøpt og blåse opp. 

Synes du heller bør satse på å snu de usunne tankene dine, hvordan kan du være monogam i et forhold, som baseres på respekt og tillitt:dry: Ellers tror jeg du bør satse på å være fri og singel. Ingen fortjener en egoist av en kjæreste ,som oppriktig mener at han skal få ligge rundt med hennes tillatelse. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner jeg ts rett så er dette bare tull. Et ønske om å provosere.

Anonymkode: a0fed...886

• Liker 2
Skrevet

Konvertere til Islam og ta deg flere koner?

• Liker 2
Skrevet

Hei TS. Du kler nick-et ditt...

Janei... Jeg tror ikke det er så mye snakk om å finne en kvinne som osv. - Du må antakelig gjøre mesteparten selv. Klare å fremstå, og etterhvert være, for henne som så attraktiv at hun aksepterer at du roter rundt mens hun sitter hjemme og trøster seg med bibelen og salmeboken. Altså at prisen for å ha deg er at hun må dele deg. Det er helt sikkert mulig, det finnes jo menn også som aksepterer at kona er utro uten at de sjøl ligger med andre.

Men jeg vet ikke om jeg skal ønske deg lykke til i det her foretagendet.

Skrevet

Håper ikke det finnes kvinner med så lite selvrespekt at de finner seg i sånt. Hvorfor pokker skal mannen få knulle rundt når hun må være monogam..?! Blir selvfølgelig noe annet hvis dette er noe kvinnen tenner på da, men for meg høres dette mer ut som et kontrollbehov fra TS sin side. 

• Liker 2
Skrevet

Utrolig usexy tanke!

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja det finnes jo menn som liker å bli ydmyket og at dama har sex med andre mens han sitter hjemme, så det er jo ingen umulighet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...