AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #1 Skrevet 6. april 2016 Noen som har forslag til noen gode joggesko med god demping? Skal hovedsakelig brukes til å gå med Anonymkode: 371ad...678
annebanane Skrevet 7. april 2016 #3 Skrevet 7. april 2016 (endret) Synest Nike sine Free Run- og air Endret 15. oktober 2022 av annebanane
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #4 Skrevet 7. april 2016 11 minutter siden, ambivalentReaction skrev: ASICS til 300, beste skoene i verden. Ok, det var jo en fantastisk bra pris Hvor får man kjøpt de? Anonymkode: 371ad...678
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #5 Skrevet 7. april 2016 4 minutter siden, Moonwalker skrev: Synest Nike sine Free Run- og Air-sko gir utrolig god demping. Nike air har jeg hørt om, vet du hvor man får tak i de, vil helst prøve i butikk før jeg kjøper. Anonymkode: 371ad...678
ajarRun Skrevet 7. april 2016 #6 Skrevet 7. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, det var jo en fantastisk bra pris Hvor får man kjøpt de? Anonymkode: 371ad...678 https://www.gsport.no/produkt/147305/asics-gel-ikaia-5-loepesko-dame#004 De har dem på COOP Obs også (ikke heng deg opp i navnet, så lenge det er ASICS og løpesko til 299-300 så er det riktig type). Så vidt jeg forstår er eneste forskjellen mellom herreskoene og dameskoene at dameskoene har mer grelle farger. På XXL sine nettsider fant jeg ikke dameversjonen, men jeg ville sjekket hvilken som helst sportsbutikk. For Nike Air se: https://www.xxl.no/search?text=nike+air https://www.gsport.no/magento/sok?q=nike+air
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #7 Skrevet 7. april 2016 Du kan jo bare gå på typ XXL eller liknende, de fleste sportsbutikker har "skohjelp". Anonymkode: db4f2...bb4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #8 Skrevet 7. april 2016 7 minutter siden, ambivalentReaction skrev: https://www.gsport.no/produkt/147305/asics-gel-ikaia-5-loepesko-dame#004 De har dem på COOP Obs også (ikke heng deg opp i navnet, så lenge det er ASICS og løpesko til 299-300 så er det riktig type). Så vidt jeg forstår er eneste forskjellen mellom herreskoene og dameskoene at dameskoene har mer grelle farger. På XXL sine nettsider fant jeg ikke dameversjonen, men jeg ville sjekket hvilken som helst sportsbutikk. For Nike Air se: https://www.xxl.no/search?text=nike+air https://www.gsport.no/magento/sok?q=nike+air Tusen takk for svar Da skal jeg ta meg en runde i helga og se hva jeg finner Anonymkode: 371ad...678
annebanane Skrevet 7. april 2016 #9 Skrevet 7. april 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nike air har jeg hørt om, vet du hvor man får tak i de, vil helst prøve i butikk før jeg kjøper. Anonymkode: 371ad...678 På så og si alle sportsbutikker.
momo Skrevet 7. april 2016 #10 Skrevet 7. april 2016 Hadde anbefalt deg å få skikkelig hjelp. Som på løpelabbet, så finner du den perfekte sko, som passer dine føtter. Ellers kan du få en sko, som kan gjøre vondt å gå med. Selv så liker jeg asic best. Men jeg går opp i pris da, kjøpte nye nå, og det var veldig bra salg på flere Asics modeller på G-sport. Jeg har nike free også, men synes ikke de er like gode. Og det fester seg så mye grus under skoen, så etter en stund er skoen ødelagt.
ajarRun Skrevet 7. april 2016 #11 Skrevet 7. april 2016 14 minutter siden, momo skrev: Hadde anbefalt deg å få skikkelig hjelp. Som på løpelabbet, så finner du den perfekte sko, som passer dine føtter. Ellers kan du få en sko, som kan gjøre vondt å gå med. Selv så liker jeg asic best. Men jeg går opp i pris da, kjøpte nye nå, og det var veldig bra salg på flere Asics modeller på G-sport. Jeg har nike free også, men synes ikke de er like gode. Og det fester seg så mye grus under skoen, så etter en stund er skoen ødelagt. Løpelabbet sjekker pronasjon og annen kvasivitenskap. Det har ingen dokumentert virkning med mindre du er en av få prosent som faktisk har problemer. Majoriteten av personer trenger ikke noe slikt. Dessuten er det dyrt. Det finnes ingen dokumentasjon på at dyrere sko fører til mindre skader. Tvert i mot har noen studier visst at det er korrelasjon mellom dyre sko og skader. Å kjøpe dyre sko har ingen hensikt hvis det er skader man vil unngå. Dersom det fantes bevis på at dyre sko funket ville dette selvsagt spres av de store skoprodusentene.
momo Skrevet 7. april 2016 #12 Skrevet 7. april 2016 Et øyeblikk siden, ambivalentReaction skrev: Løpelabbet sjekker pronasjon og annen kvasivitenskap. Det har ingen dokumentert virkning med mindre du er en av få prosent som faktisk har problemer. Majoriteten av personer trenger ikke noe slikt. Dessuten er det dyrt. Det finnes ingen dokumentasjon på at dyrere sko fører til mindre skader. Tvert i mot har noen studier visst at det er korrelasjon mellom dyre sko og skader. Å kjøpe dyre sko har ingen hensikt hvis det er skader man vil unngå. Dersom det fantes bevis på at dyre sko funket ville dette selvsagt spres av de store skoprodusentene. Det er min personlige erfaring. De dyre Asics skoene, er jo som å gå på skyer. Det er jo helt fantastisk. Sånn synes jeg ikke det er med de billige. Jeg har tatt løpetest på løpelabbet, og alt er normalt, foten min er helt normal, og jeg løper helt normalt. Kjøpte nike sko på tilbud, og de måtte jeg slutte å bruke, da jeg fikk smerter i foten, som satt i noen uker. Aldri fått det av andre sko.
ajarRun Skrevet 7. april 2016 #13 Skrevet 7. april 2016 Et øyeblikk siden, momo skrev: Det er min personlige erfaring. De dyre Asics skoene, er jo som å gå på skyer. Det er jo helt fantastisk. Sånn synes jeg ikke det er med de billige. Jeg har tatt løpetest på løpelabbet, og alt er normalt, foten min er helt normal, og jeg løper helt normalt. Kjøpte nike sko på tilbud, og de måtte jeg slutte å bruke, da jeg fikk smerter i foten, som satt i noen uker. Aldri fått det av andre sko. Hvor mye betalte du for å få vite at du er som 95% av befolkningen og at ingenting var galt med deg? Det blir jo som å dra til fastlegen når man er frisk for å få legen til å bekrefte at, jo, du er frisk.
momo Skrevet 7. april 2016 #14 Skrevet 7. april 2016 4 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Hvor mye betalte du for å få vite at du er som 95% av befolkningen og at ingenting var galt med deg? Det blir jo som å dra til fastlegen når man er frisk for å få legen til å bekrefte at, jo, du er frisk. Kostet ingen ting.
ajarRun Skrevet 7. april 2016 #15 Skrevet 7. april 2016 Et øyeblikk siden, momo skrev: Kostet ingen ting. Når man kjøper deres overprisede sko. 1
Viktualia Skrevet 7. april 2016 #16 Skrevet 7. april 2016 Jeg er veldig fornøyd med Mizuno Wave Rider.
momo Skrevet 7. april 2016 #17 Skrevet 7. april 2016 6 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Når man kjøper deres overprisede sko. Man må ikke kjøpe de. Og de skoene jeg kjøpte fant jeg ikke billigere andre steder.
Perelandra Skrevet 7. april 2016 #18 Skrevet 7. april 2016 Har disse skoene fra Haglöfs, og er kjempefornøyd! Med dem på føttene kan jeg gå nesten så langt jeg vil selv om jeg er ganske tung. Jeg løper ikke, men liker å gå lange turer, og bruker skoene både på asfalt, grus og på turveier i skogen. Skoene er også veldig slitesterke. Mitt første par ble kjøpt høsten 2013, og selv om de har blitt brukt flere ganger i uka, er de fortsatt ikke utslitt. Jeg kjøpte et nytt par i fjor høst slik at jeg har noen å bytte på. Dessverre er de ganske dyre, men etter min mening er de verd prisen. Huff, nå høres jeg vel ut som en overivrig selger, men jeg mener det virkelig.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #19 Skrevet 7. april 2016 7 minutter siden, Perelandra skrev: Har disse skoene fra Haglöfs, og er kjempefornøyd! Med dem på føttene kan jeg gå nesten så langt jeg vil selv om jeg er ganske tung. Jeg løper ikke, men liker å gå lange turer, og bruker skoene både på asfalt, grus og på turveier i skogen. Skoene er også veldig slitesterke. Mitt første par ble kjøpt høsten 2013, og selv om de har blitt brukt flere ganger i uka, er de fortsatt ikke utslitt. Jeg kjøpte et nytt par i fjor høst slik at jeg har noen å bytte på. Dessverre er de ganske dyre, men etter min mening er de verd prisen. Huff, nå høres jeg vel ut som en overivrig selger, men jeg mener det virkelig. De så jo og ganske bra ut, kjekt med vanntette sko når man bor på Vestlandet Skal sjekke de ut. Anonymkode: 371ad...678
Perelandra Skrevet 7. april 2016 #20 Skrevet 7. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De så jo og ganske bra ut, kjekt med vanntette sko når man bor på Vestlandet Skal sjekke de ut. Anonymkode: 371ad...678 Har kjøpt dem på XXL, men det kan jo være de selges andre steder også. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå