AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #1 Skrevet 6. april 2016 Så høy hos noen? En person jeg kjenner har utbetalt 20.000.- for ikke å gjøre noen verdens ting, allikevel så syter han over at han får lite. Jobber selv 100% Og har utbetalt 17500.- Det synes jeg er urettferdig. Anonymkode: c3c31...a4b 4
Gjest CårderBålli Skrevet 6. april 2016 #2 Skrevet 6. april 2016 Ja, det er virkelig urettferdig at noen er arbeidsudyktig.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #3 Skrevet 6. april 2016 Ok, jeg får uføretrygd. Jeg har prøvd å ta selvmord 2 ganger, hatt 2 hjerteattack, 2 hjerneslag, 14 innleggelser, og flere hukommelsestap. Du må gjerne gå rundt å skrike på gata etter å ha fått livet ødelagt av psykopatere og stalkere og bli ensom og bitter pga psykopater og stalkere og mobbing og trakassering som meg. Værsegod. Livet er en DANS som uføretrygdet. virkelig. Anonymkode: d1733...cee 23
cherry blossomed. gone. Skrevet 6. april 2016 #4 Skrevet 6. april 2016 *psyken ødelagt, og dermed livet. 2
OPIgirl Skrevet 6. april 2016 #5 Skrevet 6. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, jeg får uføretrygd. Jeg har prøvd å ta selvmord 2 ganger, hatt 2 hjerteattack, 2 hjerneslag, 14 innleggelser, og flere hukommelsestap. Du må gjerne gå rundt å skrike på gata etter å ha fått livet ødelagt av psykopatere og stalkere og bli ensom og bitter pga psykopater og stalkere og mobbing og trakassering som meg. Værsegod. Livet er en DANS som uføretrygdet. virkelig. Anonymkode: d1733...cee Veldig bra sagt. Folk som ikke kjenner sannheten kan holde kjeft. Jeg er selv uføretrygdet og har bare 14500 kr i mnd. Er så dritt lei av de som tror at det å være trygdet er en dans på roser. 14
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #6 Skrevet 6. april 2016 God lønn før de ble syke, eller ung ufør. Selv har jeg 15000 utbetalt etter skatt som ufør. Du har mer enn meg. Og, da jeg var på aap, hadde jeg knapt 8-9000 utbetalt pr mnd. Det skulle dekke alt. Bolig, mat, tlf, klær til barna, skoleutstyr. Vær fornøyd over å være frisk. Du kan fortsatt få mer i lønn. Det kan ikke jeg. Anonymkode: 799ff...7ae 19
Chizue Skrevet 6. april 2016 #7 Skrevet 6. april 2016 Du får skaffe deg en annen jobb med bedre lønn. Ok, jeg kjenner en som er på uføretrygd nå, han får såvidt jeg vet høyeste utb. Men han jobbet på båt fra han fylte 18 og i hjemmeperioden hadde han en deltidsjobb helt til ulykken traff, han er idag lam fra skuldrene og ned og trenger hjelp til det aller meste. Men, når han jobbet tjente han veldig veldig godt 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #8 Skrevet 6. april 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så høy hos noen? Anonymkode: c3c31...a4b http://lmgtfy.com/?q=uf%C3%B8reforsikring Anonymkode: 07106...d85
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #9 Skrevet 6. april 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, jeg får uføretrygd. Jeg har prøvd å ta selvmord 2 ganger, hatt 2 hjerteattack, 2 hjerneslag, 14 innleggelser, og flere hukommelsestap. Du må gjerne gå rundt å skrike på gata etter å ha fått livet ødelagt av psykopatere og stalkere og bli ensom og bitter pga psykopater og stalkere og mobbing og trakassering som meg. Værsegod. Livet er en DANS som uføretrygdet. virkelig. Anonymkode: d1733...cee Hvor er det jeg har påpekt det? Det eneste jeg spurte om er HVORFOR en som ikke jobber kan ha mere utbetalt enn jeg som jobber 100% og likevel krever mer, Du ser vel at det blir feil du og. Har forresten hatt 27 innleggelser. 4 operasjoner, fått påvisst 3 kroniske lidelser som noen ganger kan være veldig smertefulle. Er 28 hvis det skulle ha noen betydning. Bare for å ha nevnt det. Anonymkode: c3c31...a4b 9
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #10 Skrevet 6. april 2016 2 minutter siden, OPIgirl skrev: Veldig bra sagt. Folk som ikke kjenner sannheten kan holde kjeft. Jeg er selv uføretrygdet og har bare 14500 kr i mnd. Er så dritt lei av de som tror at det å være trygdet er en dans på roser. "Alle" vet jo at uføre benytter dagene til husmaling, gressklipping, cafèbesøk og sydenturer. Noen ser til og med friske ut Anonymkode: d94ea...baf 13
Leo Skrevet 6. april 2016 #11 Skrevet 6. april 2016 Fordi mange som blir uføre blir det etter å ha tjent godt og betalt mye skatt i veldig mange år. I tillegg er det mange som har private forsikringer. Disse vil selvfølgelig få mye mer utbetalt som uføre enn de som kanskje aldri har vært i arbeid og heller ikke har forsikringer. 11
OPIgirl Skrevet 6. april 2016 #12 Skrevet 6. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: "Alle" vet jo at uføre benytter dagene til husmaling, gressklipping, cafèbesøk og sydenturer. Noen ser til og med friske ut Anonymkode: d94ea...baf Ser kanskje friske ut. Det finnes mange sykdommer som ikke synes. 7
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #13 Skrevet 6. april 2016 2 minutter siden, Leo skrev: Fordi mange som blir uføre blir det etter å ha tjent godt og betalt mye skatt i veldig mange år. I tillegg er det mange som har private forsikringer. Disse vil selvfølgelig få mye mer utbetalt som uføre enn de som kanskje aldri har vært i arbeid og heller ikke har forsikringer. Takk for ett saklig svar Anonymkode: c3c31...a4b 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #14 Skrevet 6. april 2016 Fordi de har opptjent seg rett til det. Eller er heldige og hadde uføreutbetaling gjennom pensjonsavtale i tillegg. Du har jo valgt lønna di selv. En ufør har ikke valgt det selv. Kanskje ønsker han seg en livsstil med mer penger, men han har ikke mulighet til å gjøre noe med det. Du trives enten med en livsstil med den summen utbetalt i måneden, eller hvis du er misfornøyd har du muligheten til å endre det. Det å ikke selv kunne gjøre en innsats for å få mer penger er vondt da man mister den kontrollen over livet som friske mennesker har. Anonymkode: e777f...96c 9
Gjest chisandra Skrevet 6. april 2016 #15 Skrevet 6. april 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så høy hos noen? En person jeg kjenner har utbetalt 20.000.- for ikke å gjøre noen verdens ting, allikevel så syter han over at han får lite. Jobber selv 100% Og har utbetalt 17500.- Det synes jeg er urettferdig. Anonymkode: c3c31...a4b Hvor mye hadde en uføretrygdet fått hvis du fikk bestemme?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #16 Skrevet 6. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi de har opptjent seg rett til det. Eller er heldige og hadde uføreutbetaling gjennom pensjonsavtale i tillegg. Du har jo valgt lønna di selv. En ufør har ikke valgt det selv. Kanskje ønsker han seg en livsstil med mer penger, men han har ikke mulighet til å gjøre noe med det. Du trives enten med en livsstil med den summen utbetalt i måneden, eller hvis du er misfornøyd har du muligheten til å endre det. Det å ikke selv kunne gjøre en innsats for å få mer penger er vondt da man mister den kontrollen over livet som friske mennesker har. Anonymkode: e777f...96c Veldig bra svart da. Enig. sånn i tillegg til sykdom da. Anonymkode: d1733...cee
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #17 Skrevet 6. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for ett saklig svar Anonymkode: c3c31...a4b Var ikke mitt svar saklig nok? Inside fakta uten bitterhet. 🌹☺ Anonymkode: 799ff...7ae
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #18 Skrevet 6. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor er det jeg har påpekt det? Det eneste jeg spurte om er HVORFOR en som ikke jobber kan ha mere utbetalt enn jeg som jobber 100% og likevel krever mer, Du ser vel at det blir feil du og. Har forresten hatt 27 innleggelser. 4 operasjoner, fått påvisst 3 kroniske lidelser som noen ganger kan være veldig smertefulle. Er 28 hvis det skulle ha noen betydning. Bare for å ha nevnt det. Anonymkode: c3c31...a4b Jo men hadde du fått psyken ødelagt hadde du ikke klart å jobbe. Det er jeg sikker på. Anonymkode: d1733...cee 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #19 Skrevet 6. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Alle" vet jo at uføre benytter dagene til husmaling, gressklipping, cafèbesøk og sydenturer. Noen ser til og med friske ut Anonymkode: d94ea...baf Sant det. Og vi må ha noe galt med hodet, eller være narkiser også...... 😉 Anonymkode: 799ff...7ae 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #20 Skrevet 6. april 2016 2 minutter siden, chisandra skrev: Hvor mye hadde en uføretrygdet fått hvis du fikk bestemme? Nå har vel ikke jeg sagt noe om hvor mye uføretrygdede bør få, jeg har bare spurt hvorfor enkelte får mere utbetalt enn folk som er i 100% jobb, og i tilegg krever mer fordi de mener de får for lite. Anonymkode: c3c31...a4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå