Gjest Meg Skrevet 23. oktober 2004 #5 Skrevet 23. oktober 2004 Heldiggris :-) Jeg skal være benka foran TV'n, med ostepop og cola
Naixin Skrevet 23. oktober 2004 #8 Skrevet 23. oktober 2004 Mannen min skal med jobben, og her sitter jeg... Jeg gleder meg til å se det på TV`n :-)
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2004 #9 Skrevet 23. oktober 2004 Har sett på en liten stund, men nå setter vi heller sanrt inn en DVD. Dette var kjedelig. Og så blir jeg alltid litt flau av norsk dilledull, når en skal prøve å være internasjonal. Kvaliteten er liksom litt på ulikt nivå.
Gjest Westlifelover Skrevet 23. oktober 2004 #10 Skrevet 23. oktober 2004 Jeg var der både ikveld og på Torsdag! Synes det var veldig bra, eneste som var skuffende ikveld var pauseinnslaget der med Idol-Sandra.. Føltes som det gikk et sukk gjennom hele spektrum når det ble sagt.. Men Harald og Tomas redda den med sitt innslag, de er bare helt enorme Synes det er kult at vi får til noe sånt her oppe og, er ikke hver dag Kylie, Robbie, Tina og Westlife er her akkrat
Lillesøster Skrevet 23. oktober 2004 #11 Skrevet 23. oktober 2004 Synes det var veldig bra, eneste som var skuffende ikveld var pauseinnslaget der med Idol-Sandra.. Føltes som det gikk et sukk gjennom hele spektrum når det ble sagt.. Men Harald og Tomas redda den med sitt innslag, de er bare helt enorme Hva ble sagt?
Gjest Xavia Skrevet 24. oktober 2004 #12 Skrevet 24. oktober 2004 Så litt på i går, og ble driiitflau da hun ene programlederen snakka med Westlife... Hun skulle si brudekjole, og sier dressing gown... Dååån!!! :oops: :oops: :oops: Westlife gutta så litt forundra ut ja... (Tror ikke hun skjønte hva hun hadde sagt...)
-Fisken- Skrevet 24. oktober 2004 #13 Skrevet 24. oktober 2004 Æsj, glemte hele greia i går jeg. Det går sikkert i reprise da.
Gjest Tex Skrevet 24. oktober 2004 #14 Skrevet 24. oktober 2004 Harald og Thomas skuffa syns jeg, ok, det var til tider morsomt når de danset til Dragostea, men de kunne ha sagt noe også......
Gjest Westlifelover Skrevet 24. oktober 2004 #15 Skrevet 24. oktober 2004 Tomas og Harald hadde med seg Sigrid(hun som hadde et innslag på senkveld), de hadde kledd seg ut og showet til dragostea din tei (vet ikke helt hva det de hadde kledd seg ut som heter, sånn tyroller/tysker/hollender ting, ser for meg at kostymet deres ville matche "heidi" kostymet ) Det var uansett veldig gøy Så litt på i går, og ble driiitflau da hun ene programlederen snakka med Westlife... Hun skulle si brudekjole, og sier dressing gown... Dååån!!! Westlife gutta så litt forundra ut ja... (Tror ikke hun skjønte hva hun hadde sagt...) Hehe, er vel ikke hver dag hun er så heldig og får snakke med dem Jeg vil også :oops: Er helt enig i at det blir litt pinlig, rødmer liksom litt for henne :oops: hehe
Piarina Skrevet 24. oktober 2004 #16 Skrevet 24. oktober 2004 Jeg var der også....og jeg pratet litt med noen av dem på festen på Grand etterpå... To av de i Westlife, Maria Mena, Morten Harket, og Thomas og Harald og sånn. Trivelige og morsomme. Artig kveld, selvom selve showet var sånn passe.
Gjest Westlifelover Skrevet 24. oktober 2004 #17 Skrevet 24. oktober 2004 Jeg var der også....og jeg pratet litt med noen av dem på festen på Grand etterpå... To av de i Westlife, Maria Mena, Morten Harket, og Thomas og Harald og sånn. Trivelige og morsomme. Oj, hva må man gjøre for å få bli med på sånn?
Piarina Skrevet 25. oktober 2004 #18 Skrevet 25. oktober 2004 Tja, man må ha kontakter som ordner det grunnleggende, samt en porsjon flaks, en liten dæsj frekkhet, passende klær og oppførsel, ikke være desperat eller hysterisk, og legge igjen plakatene hjemme... Også kan det være greit å prøve å se mennesket bak "stjerne-imaget", ikke bare prate om sånne ting de får spørsmål om 14 ganger daglig. I bunn og grunn er de jo bare mennesker med suksess på jobben.
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #19 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg var der og må si at Robbie reddet et ganske så kjedlig show.....
Gjest Valhalla Skrevet 25. oktober 2004 #20 Skrevet 25. oktober 2004 Æsj husker hvordan jeg følte meg flau på HitAwards sine vegne, vi trenger ikke det der, det er teit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå