AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #1 Skrevet 6. april 2016 Noen som kan anbefale meg noen? Jeg har ikke SF og kommer ikke til å utvikle det heller, men er interessert i hvordan bli tynn (ikke fit). Kommer bare til å ta til meg de tipsene som er sunne og riktige for meg :-) grunnen er at jeg vil gå ned de siste kiloene så jeg blir litt finere for gutta, har veldig lyst på en kjæreste -Jente, 19. Anonymkode: 1a3c3...f1f
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #3 Skrevet 6. april 2016 Kanskje du skal snakke med legen din i stedet for å lese anoreksiblogger. Disse bloggerne er syke mennesker og ikke mennesker du skal ta i mot tips fra. Anonymkode: a1739...1f0 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #4 Skrevet 6. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Noen som kan anbefale meg noen? Jeg har ikke SF og kommer ikke til å utvikle det heller, men er interessert i hvordan bli tynn (ikke fit). Kommer bare til å ta til meg de tipsene som er sunne og riktige for meg :-) grunnen er at jeg vil gå ned de siste kiloene så jeg blir litt finere for gutta, har veldig lyst på en kjæreste -Jente, 19. Anonymkode: 1a3c3...f1f Sunt kosthold og gå turer. Pro ANA sider er noe forbanna tull! Du blir går ikke ned de siste kiloene, du blir ødelagt i hodet. Anonymkode: 5e1ea...906
kisskissbangbang Skrevet 6. april 2016 #5 Skrevet 6. april 2016 Ingen av tipsene du finner på sånne blogger er bra eller sunne for deg. Det er derfor de kalles pro ana-blogger ... ikke blir du fit heller, du blir i beste fall sur, slapp, trøtt og tynnfeit. 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #6 Skrevet 6. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du skal snakke med legen din i stedet for å lese anoreksiblogger. Disse bloggerne er syke mennesker og ikke mennesker du skal ta i mot tips fra. Anonymkode: a1739...1f0 Jeg er frisk, kommer ikke til å bli syk. Ts Anonymkode: 1a3c3...f1f
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #7 Skrevet 6. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sunt kosthold og gå turer. Pro ANA sider er noe forbanna tull! Du blir går ikke ned de siste kiloene, du blir ødelagt i hodet. Anonymkode: 5e1ea...906 Jeg gjør allerede det, men er fortsatt feit.. Og jeg vil ikke trene styrke, vil kun bli tynn. Ts Anonymkode: 1a3c3...f1f
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #8 Skrevet 6. april 2016 3 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Ingen av tipsene du finner på sånne blogger er bra eller sunne for deg. Det er derfor de kalles pro ana-blogger ... ikke blir du fit heller, du blir i beste fall sur, slapp, trøtt og tynnfeit. Har man kontroll vil tipsene funke. Leser slike blogger jevnlig og har klart å gå ned noen kilo Men nå trenger jeg nye tankesett for å gå ned enda mer. Ts Anonymkode: 1a3c3...f1f
SRC Skrevet 6. april 2016 #9 Skrevet 6. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjør allerede det, men er fortsatt feit.. Og jeg vil ikke trene styrke, vil kun bli tynn. Ts Anonymkode: 1a3c3...f1f Reduser kaloriinntaket på en sunn måte da vel? Det sier seg vel selv at det ikke finnes sunne tips på pro-ana sider.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #10 Skrevet 6. april 2016 (endret) Jeg skal jo stoppe når jeg når idealvekten min, som er normalvektig. Jeg har kontroll. Ts Anonymkode: 1a3c3...f1f Endret 6. april 2016 av Bond sitat fjernet. Bond, forumansvarlig
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #11 Skrevet 6. april 2016 Pro-ana er for de som ønsker å få anoreksia, og om du ønsker å gå ned i vekt, meld deg heller på vektkurs osv. Anonymkode: 5bfd5...a20
SRC Skrevet 6. april 2016 #12 Skrevet 6. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal jo stoppe når jeg når idealvekten min, som er normalvektig. Jeg har kontroll. Ts Anonymkode: 1a3c3...f1f Det skal du få lov til å lure deg selv med. Men ok, la oss si at du stopper. Da har du allerede ødelagt forbrenningen din totalt fordi du har spist så lite så lenge, og hver eneste matbit kommer til å klamre seg fast til kroppen din fordi den er så vant til å sulte. Du legger på deg, og så begynner det igjen. Kjempelurt. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #13 Skrevet 6. april 2016 1 minutt siden, SRC skrev: Det skal du få lov til å lure deg selv med. Men ok, la oss si at du stopper. Da har du allerede ødelagt forbrenningen din totalt fordi du har spist så lite så lenge, og hver eneste matbit kommer til å klamre seg fast til kroppen din fordi den er så vant til å sulte. Du legger på deg, og så begynner det igjen. Kjempelurt. Det er jo bare å fortsette å spise lite. Ts Anonymkode: 1a3c3...f1f
Gjest Bond Skrevet 6. april 2016 #14 Skrevet 6. april 2016 Du etterspør informasjon som ikke er tillatt å diskutere på Kvinneguiden. Vi ønsker ikke at Kvinneguiden brukes for å videreformidle innhold til pro-ana nettsider. Jeg vil oppfordre deg til å heller ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og netttjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Tråden er ryddet for beskrivelse av helsefarlige råd/innlegg og stenges. Bond, forumansvarlig
Anbefalte innlegg