Gå til innhold

Lyst å hjelpe meg å finne kjole?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi fant plutselig ut av vi vil gifte oss om 2 måneder hvis det er ledig i kirka, så da trenger jeg kjole. 

Det blir et lite bryllup, kun nermeste familie, og ingen fest, kun kaffe og kake hos oss etterpå. 

Så hvis noen er flinke til å finne og ikke minst liker det hadde jeg satt veldig stor pris på hjelp 😄

Jeg er størrelse 46/48, og har vel eplefassong tror jeg, stor mage så gjerne noe som ikke fremhever den.

Vil ikke ha noe som går over knærne, liker litt lengde, men jeg er bare 167 så ikke maxi heller tror jeg. Satser på å være ute i hagen hvis været er fint så litt greit å slippe grønske på kjolen.

Og jeg er ikke på jakt etter en typisk brudekjole, bare en enkel hvit kjole.

Tusen takk på forhånd hvis noen vil hjelpe 😄

Anonymkode: d8029...ec5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke helt min stil, men takk alikevel. 

Jeg er som sagt stor så en onesize kjole vil nok ikke bli særlig fin.

Kikket litt på denne, kan det passe? Jeg har nok mer mage enn den modellen da

https://m.zalando.no/frock-and-frill-curve-teona-ballkjole-white-fq321c00c-a11.html

Eller kanskje denne? Den vil vel bli lenger på meg siden jeg er 7 cm lavere enn modellen og trenger en størrelse større?

• Liker 3
Skrevet

Det så ut som en kjole som kan bli fin på deg, en slik kjole skaper gjerne en midje selv om man ikke har en, i tillegg kan shapeunderwear også hjelpe noe.  Det er gratis frakt og retur på zalando så du har ikke noe å tape på å bestille da. :)

Skrevet

Den første var finest.    Zalando har jo helt ny layout....alt er forandra jo. Æsj!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte den første best, definitivt og uten betenkningstid. Kjøp den. :jepp:

Anonymkode: 145fc...448

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du noe ermepreferanse? Vet at mange kvinner har fobier mot å vise armhulene sine i kjoler :P

Ellers synes jeg at du skal gå for en kjole som kan syes opp om den er for lang. Det er jo så enkelt, man trenger ikke være noe syerske for å få det til :D

Skrevet

Jeg syns den første du la ut var utrolig fin!

Nå vet jeg ikke hvor du bor, men hvis du har mulighet til å dra til Oslo så burde du ta turen innom Monsoon i Bogstadveien. Nå har jeg ikke vært der på en liten stund, men tidligere har de i hvert fall hatt et greit utvalg av hvite kjoler som passer fint i bryllup som du beskriver. Og så kommer de fleste kjolene i større størrelser. Her kan du ta en titt på nettsiden, butikken i norge har nok ikke helt det samme utvalget, men kanskje de kan bestille for deg :)

Skrevet
19 timer siden, DreamOn skrev:

Den første var finest.    Zalando har jo helt ny layout....alt er forandra jo. Æsj!

Hvis du ikke ser det så er det en m. foran i adressen, dette betyr at dette er mobil-/tabletsiden deres. Altså ikke en ny layout, bare en tilpasset mobil.

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://m.zalando.no/frock-and-frill-curve-teona-ballkjole-white-fq321c00c-a11.html

Denne var veldig fin! Ville definitivt gått for den :) 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle tilbakemeldinger. Jeg går nok for den første jeg la ut da 😄

Fikk ringt kirkekontoret i dag og datoen vi ville ha var ledig, så nå blir det bryllup om ti uker 😄😄😄

• Liker 4
Skrevet
Den 6 avril 2016 at 23.10, AnonymBruker skrev:

Eller kanskje denne? Den vil vel bli lenger på meg siden jeg er 7 cm lavere enn modellen og trenger en størrelse større?

Kjempefin! :)

Skrevet

Likte helt klart den første best! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...