AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #1 Skrevet 6. april 2016 Hvor viktig er kroppen til menn? Og hva er drømmekroppen på en mann? Anonymkode: 7965e...7a1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #2 Skrevet 6. april 2016 Ikke spesielt viktig innen rimelighetens grenser. Jeg synes høye menn er fint, men jeg har vært forelska i en som var lavere enn meg. Ekstrem over- eller undervekt er ikke bra, men litt tjukk eller litt tynn gjør ikke noe. Muskler er lite viktig, heller lite enn veldig mye. Drømmekroppen må være en frisk, ganske gjennomsnittlig mann med et fint smil og snille øyne. Er ikke så kravstor. Anonymkode: 57925...256 5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #3 Skrevet 6. april 2016 Ikke spesielt viktig så lenge kroppen går under normalen. Jeg har vært med ein som var litt for tynn og en som hadde litt ekstra, det plagde meg ikke i det hele tatt. Jeg foretrekker hår på kroppen, men det gjør ingenting om vedkommende ikke har det. Dersom han derimot vokser vekk hår, så er det en deal break. Drømmekroppen er for meg en litt bredskuldra mann, med litt hår på kassen. Han skal ha muskler men fett over musklene. Ikke en typisk treningssenter mann:P Anonymkode: 06ed9...b29 2
Knirke Skrevet 6. april 2016 #4 Skrevet 6. april 2016 Ansiktet er viktigst, og så må han ikke være overvektig. Heller lav enn veldig høy. Drømmekroppen er veltrent, uten vulgært store muskler. Og håret skal helst være på hodet, ikke på ryggen . 1
kisskissbangbang Skrevet 6. april 2016 #5 Skrevet 6. april 2016 Høyde er viktig. Normalvekt eller litt i overkant er også viktig. Ser helst at han trener og holder seg i form. Men når det kommer til stykket betyr det veldig lite.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #6 Skrevet 6. april 2016 Synes alltid den jeg er forelsket i er perfekt, men har funnet ut i ettertid at det er psyken til de mennene som er det virkelige problemet, ikke hvordan de faktisk ser ut. Snakker av bitter erfaring. Anonymkode: ff4d9...012
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #7 Skrevet 6. april 2016 Det er kanskje viktig at han ikke er veldig overvektig eller altfor muskuløs. Ellers er det egentlig ikke så nøye for min del. Blir glad i kroppen til den jeg er glad i uansett. Drømmekroppen er passe slank og har god oppreist holdning med avslappede skuldre. Litt kroppshår er sexy, men ikke slik at det tyter ut fra skjortekragen. Høyden er ikke viktig,men jeg liker at beina ser lange ut ift proporsjonene. Anonymkode: f49e8...7b0 1
Gjest The damned Skrevet 7. april 2016 #8 Skrevet 7. april 2016 Jeg liker ikke en som er veldig overvektig eller veldig undervektig. Veldig mye muskler er jeg heller ikke glad i på grunn av at det sier noe om livsstilen hans. Eller det jeg tror i hvert fall. Jeg har et litt mer avslappet forhold til det,så da tenker jeg at det blir litt feil. Ellers ser jeg mest på øyne og smil. Utstråling har også mye å si. Høyde er jeg ikke opptatt av,og han kan godt være lavere enn meg så lenge han har nok selvtillit til det.
Gjest Snuppi Skrevet 7. april 2016 #9 Skrevet 7. april 2016 (endret) Det første jeg legger merke til er øynene. Om de er snille og varme. Ellers liker jeg menn som liker å ta vare på seg selv, holde seg i form og har et sunt velbalansert kosthold. Utstråling og et fint smil er også viktig. Endret 7. april 2016 av Snuppi
peppermyntete Skrevet 7. april 2016 #10 Skrevet 7. april 2016 Ikke spesielt viktig så lenge det ikke er snakk om virkelig overvekt. Litt vekt ekstra her og der gjør meg ingenting, og da ville jeg jo virkelig kastet stein i glasshus også. Men det er en fordel at han er aktiv og kanskje trener litt og ikke lever på junk. Og han kan IKKE ha monobryn
Teethgrinding Skrevet 7. april 2016 #11 Skrevet 7. april 2016 Svarene i denne tråden er betryggende å lese. Det og slett. Mange menn bruker årevis på treningsstudio i den tro om at det er det eneste som hjelper for å tiltrekke seg jentene. 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #12 Skrevet 7. april 2016 2 minutter siden, Arcturus skrev: Svarene i denne tråden er betryggende å lese. Det og slett. Mange menn bruker årevis på treningsstudio i den tro om at det er det eneste som hjelper for å tiltrekke seg jentene. Bedre å bruke årevis på treningsstudio å prioritere kroppslig utvikling helse og velvære heller enn å stress og jobbe overtid for å oppnå den statusen jenter verdsetter høyere enn kropp. Det største problemet til menn er ikke kroppsfokus, det er troen på at de faktisk betyr noe for kvinner utover hva de kan tilby dem å investere livet sitt i det. Det er tankegangen som sørger for at mest menn havner i situasjoner der de ender med å ta sitt eget liv fordi de har kastet bort livet sitt på noen som ikke hadde noen annen interesse i dem annet enn hvor mye lettere livet deres ble gjennom dem. Menn som prioriterer kropp og utseende har nok mer livsglede enn disse omega-betaene som prøver å få livsgnist gjennom å få seg dame. Anonymkode: de8a6...5f0 3
Arktis Skrevet 7. april 2016 #13 Skrevet 7. april 2016 Hmm.. det er mange fine mannekropper! Det er fint med litt muskler, men liker ikke at det er så veldig lav fettprosent at det blir inndelte mageruter. Det viktigste er å ha glimt i øyet, så er det jo litt fint med skjegg da.
Arktis Skrevet 7. april 2016 #14 Skrevet 7. april 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bedre å bruke årevis på treningsstudio å prioritere kroppslig utvikling helse og velvære heller enn å stress og jobbe overtid for å oppnå den statusen jenter verdsetter høyere enn kropp. Det største problemet til menn er ikke kroppsfokus, det er troen på at de faktisk betyr noe for kvinner utover hva de kan tilby dem å investere livet sitt i det. Det er tankegangen som sørger for at mest menn havner i situasjoner der de ender med å ta sitt eget liv fordi de har kastet bort livet sitt på noen som ikke hadde noen annen interesse i dem annet enn hvor mye lettere livet deres ble gjennom dem. Menn som prioriterer kropp og utseende har nok mer livsglede enn disse omega-betaene som prøver å få livsgnist gjennom å få seg dame. Anonymkode: de8a6...5f0 Dette er en grov forenkling av hvorfor flere menn utvikler en alvorlig depresjon som til slutt ender med selvmord. 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #15 Skrevet 7. april 2016 Som de fleste kvinner har jeg et visst "spenn" av kropper som er akseptable som strekker seg fra den litt tynne siden til litt mage. Hvor han befinner seg inni der er ikke veldig relevant. Det viktigste er at han er i form. Gjerne av typen som driver med ting - ski, klatring, løping - og liker det, ikke typen som er på treningsstudio. Til tross for at jeg har ganske gode valgmuligheter på datingmarkedet, har jeg aldri datet en fyr med bulemuskler eller six pack. Typen som bruker mesteparten av tiden på treningssenteret bruker jo tid der han kunne brukt andre steder. For å være dønn ærlig anser jeg det litt lavstatus. Dette er typen menn som er sammen med hudpleiere og frisører og ikke har så mye annet gående i livet sitt enn å bygge muskler. Han måtte satse der da han ikke strakk til andre steder. Anonymkode: adc78...eb7 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #16 Skrevet 7. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som de fleste kvinner har jeg et visst "spenn" av kropper som er akseptable som strekker seg fra den litt tynne siden til litt mage. Hvor han befinner seg inni der er ikke veldig relevant. Det viktigste er at han er i form. Gjerne av typen som driver med ting - ski, klatring, løping - og liker det, ikke typen som er på treningsstudio. Til tross for at jeg har ganske gode valgmuligheter på datingmarkedet, har jeg aldri datet en fyr med bulemuskler eller six pack. Typen som bruker mesteparten av tiden på treningssenteret bruker jo tid der han kunne brukt andre steder. For å være dønn ærlig anser jeg det litt lavstatus. Dette er typen menn som er sammen med hudpleiere og frisører og ikke har så mye annet gående i livet sitt enn å bygge muskler. Han måtte satse der da han ikke strakk til andre steder. Anonymkode: adc78...eb7 Hehe mannen min er administrerende direktør, ekstremt ambisiøs, godt likt av alle, veldig karismatisk og omgjengelig, veldig smart OG han trener styrketrening på treningssenter, tenk det da, tror ikke han prøver å kompensere for der han ikke strakk til i livet med musklene sine. Og jeg er verken frisør eller hudpleier, vil ikke si yrke, men jeg har 5 årig utdanning, master. Anonymkode: 87ff7...12d 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #17 Skrevet 7. april 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som de fleste kvinner har jeg et visst "spenn" av kropper som er akseptable som strekker seg fra den litt tynne siden til litt mage. Hvor han befinner seg inni der er ikke veldig relevant. Det viktigste er at han er i form. Gjerne av typen som driver med ting - ski, klatring, løping - og liker det, ikke typen som er på treningsstudio. Til tross for at jeg har ganske gode valgmuligheter på datingmarkedet, har jeg aldri datet en fyr med bulemuskler eller six pack. Typen som bruker mesteparten av tiden på treningssenteret bruker jo tid der han kunne brukt andre steder. For å være dønn ærlig anser jeg det litt lavstatus. Dette er typen menn som er sammen med hudpleiere og frisører og ikke har så mye annet gående i livet sitt enn å bygge muskler. Han måtte satse der da han ikke strakk til andre steder. Anonymkode: adc78...eb7 Haha, dette var litt latterlig. Tror du seriøst at alle menn på treningsstudio er der kun for å bygge muskler? Look around, de fleste mennene som går der trener ikke på en måte som tilsier at de får typiske bolemuskler, mange trener også rent funksjonelt for å holde formen. Det er heller ikke slik at det ene utelukker det andre, for eksempel er det nyttig å legge inn noe styrketrening dersom man løper eller sykler en del for å bevare muskelstyrken. I tillegg er et treningsstudio gjerne praktisk fordi det ligger i kort avstand fra jobb/hjem, det er en rekke forskjellige apparater og treningsutstyr der. I tillegg har man jo også kondisjonsutstyr og tilbud på gruppetimer etc. Anonymkode: b3f62...415 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #18 Skrevet 7. april 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe mannen min er administrerende direktør, ekstremt ambisiøs, godt likt av alle, veldig karismatisk og omgjengelig, veldig smart OG han trener styrketrening på treningssenter, tenk det da, tror ikke han prøver å kompensere for der han ikke strakk til i livet med musklene sine. Og jeg er verken frisør eller hudpleier, vil ikke si yrke, men jeg har 5 årig utdanning, master. Anonymkode: 87ff7...12d Hvis han er administrende direktør bruker han vel ikke mesteparten av sin tid på treningssenter? Ellers - fint for deg. Anonymkode: adc78...eb7 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #19 Skrevet 7. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Tror du seriøst at alle menn på treningsstudio er der kun for å bygge muskler? Anonymkode: b3f62...415 Nei. Jeg har gått på treningssenter selv. Jeg skrev bruker mesteparten av sin tid på treningssenter. Dvs. ikke bare for å "holde seg i form", men at det er din hovedhobby. Anonymkode: adc78...eb7 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #20 Skrevet 7. april 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Jeg har gått på treningssenter selv. Jeg skrev bruker mesteparten av sin tid på treningssenter. Dvs. ikke bare for å "holde seg i form", men at det er din hovedhobby. Anonymkode: adc78...eb7 Nå har det seg gjerne slik at treningsstudio er litt mer praktisk i forhold til en (god) jobb da. Man må gjerne se etter menn som klatrer i Himalaya, men det er noe man må ofre mye tid for, dvs. ofte uforenlig med en karrierejobb som fordrer at man står på 24/7. Anonymkode: b3f62...415
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå