Gjest gjest352 Skrevet 23. oktober 2004 #1 Skrevet 23. oktober 2004 Samboeren min har ganske små pupper (B med innlegg, kunne brukt A). Hun snakker om at hun vil ta silikon. Spesielt når vi ser på programmer som ekstrem forvandling osv.. Saken er at hun har ikke råd til dette, men det har jeg. Og jeg vil hun skal gjøre det. Men hvordan kan jeg formidle det uten å såre? Vet dette er et sårt tema for henne, og jeg vet ikke hvor seriøs hun er i sine uttalelser. Jeg vil heller absolutt ikke at hun skal ta silikon for min skyld. Noen tips til hvordan jeg kan gå frem her?
Bandula Skrevet 23. oktober 2004 #2 Skrevet 23. oktober 2004 Når hun selv har sagt at dette er noe hun ønsker, kan du vel bare ta det pent opp en gang, og si f.eks. "Jeg har tenkt litt, og hvis det hadde betydd mye for deg, og fått deg til å føle deg bedre, skal jeg spandere "nye pupper" på deg..." Eller noe sånt! Men for all del,- ikke få det til å virke som at det er DU som ønsker dette... Hun er heldig som har en som deg! Lykke til
stikkelsbær Skrevet 23. oktober 2004 #4 Skrevet 23. oktober 2004 Prøv å finne ut om hun virkelig vil eller bare sier det når dere ser sånne programmer på tv.. Hvis dette er et sårt emne er det lett å såre henne hvis du plutselig slenger ut at du vil betale for nye pupper til henne.. Hun kan tro at du vil hun skal gjøre det for din skyld, selv om det ikke er det du mener...
:-) anna Skrevet 23. oktober 2004 #5 Skrevet 23. oktober 2004 Vent til neste gang hun sier det og så spør du henne alvorlig om det er noe hun faktisk mener. Fordi hun har nevnt det flere ganger og du lurer på om hun synes hun har for små pupper og at det er noe som plager henne. For i tilfelle vil du bare si at du elsker henne uavhengig av puppestørrelse, og at det er noe hun bør gjøre for sin del. Men at om det er pengene det står på så vil du gjerne betale for at hun skal ha det bra og være fornøyd med seg selv. Men at det IKKE skal være noe hun gjør for din skyld!!!
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2004 #6 Skrevet 23. oktober 2004 Hvorfor vil du det?! Er du så overpåvirket av dagens skjønnhetsideal at du setter det foran naturlig skjønnhet?? kanskje ikke så rart at hun er så usikker at hun vil ha silikon heller, hvis hun er sammen med en som "gjerne vil at hun tar det"!
Gjest Madam Felle Skrevet 23. oktober 2004 #7 Skrevet 23. oktober 2004 Når hun selv har sagt at dette er noe hun ønsker' date=' kan du vel bare ta det pent opp en gang, og si f.eks. "Jeg har tenkt litt, og hvis det hadde betydd mye for deg, og fått deg til å føle deg bedre, skal jeg spandere "nye pupper" på deg..." Eller noe sånt! Men for all del,- ikke få det til å virke som at det er DU som ønsker dette... Hun er heldig som har en som deg! Lykke til [/quote'] Er hun virkelig heldig, som har en mann som ønsker at hun skal få nye pupper? Ellers er jeg enig i alt du skrev.
Lillesøster Skrevet 23. oktober 2004 #8 Skrevet 23. oktober 2004 Vent til neste gang hun sier det og så spør du henne alvorlig om det er noe hun faktisk mener. Fordi hun har nevnt det flere ganger og du lurer på om hun synes hun har for små pupper og at det er noe som plager henne. For i tilfelle vil du bare si at du elsker henne uavhengig av puppestørrelse, og at det er noe hun bør gjøre for sin del. Men at om det er pengene det står på så vil du gjerne betale for at hun skal ha det bra og være fornøyd med seg selv. Men at det IKKE skal være noe hun gjør for din skyld!!! Flott svar. Bruk dette gjest.
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2004 #9 Skrevet 23. oktober 2004 Jeg også lurer på hvorfor innelegger så følt ønsker at hun skal ta dette? Har omtrent samme str som henne tror jeg, men hos oss er det samboeren som IKKE ønsker at jeg skal ta silikon! Synes jeg er heldig jeg! (og faktis veldig synd på henne som har en type som ønsker å forandre på kroppen hennes) Skam på deg!
Gjest Coolaid Skrevet 23. oktober 2004 #10 Skrevet 23. oktober 2004 Jeg også lurer på hvorfor innelegger så følt ønsker at hun skal ta dette? Har omtrent samme str som henne tror jeg, men hos oss er det samboeren som IKKE ønsker at jeg skal ta silikon! Synes jeg er heldig jeg! (og faktis veldig synd på henne som har en type som ønsker å forandre på kroppen hennes) Skam på deg!Hallo? Han prøver bare å være grei uten å såre...... Det er jo hun som vil det..... Ikke alle menn har stygge baktanker vet du.....
Gjest Madam Felle Skrevet 23. oktober 2004 #11 Skrevet 23. oktober 2004 !Hallo? Han prøver bare å være grei uten å såre...... Det er jo hun som vil det..... Ikke alle menn har stygge baktanker vet du.....
Nabodama Skrevet 23. oktober 2004 #12 Skrevet 23. oktober 2004 Hallo? Han prøver bare å være grei uten å såre...... Det er jo hun som vil det..... Ikke alle menn har stygge baktanker vet du..... Da bør du lese hovedinnlegget en gang til, for han sier at han også ønsker at hun skal gjøre det. Derfor er det skam han.
Askepott Skrevet 23. oktober 2004 #13 Skrevet 23. oktober 2004 Kan det ikke være at han ønsker det, fordi han ønsker at hun skal få det bra! Mannen min hjalp meg økonomisk slik at jeg fikk forandret mine vrengtebukselommer til 75C. (tre barn som jeg har ammet) Det var mitt høyeste ønske, og han støttet meg fordi det betydde veldig mye for meg!
Bandula Skrevet 23. oktober 2004 #14 Skrevet 23. oktober 2004 Hun er heldig som har en mann som bryr seg om hva hun føler om kroppen sin, og er villig til å gjøre det han kan for at hun skal bli fornød, når hun ikke har mulighet til å finansiere dette selv!
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2004 #15 Skrevet 24. oktober 2004 Synes ikke hun er heldig selvom hun vil det selv! I mittforhold er det som tidligere skrevet jeg som ønsker/ønsket en slik operasjon, han som ikke ønsker det. Og vet dere hva han har gjort? Han har fortalt meg at han elsker meg, elsker puppene mine, vil ha meg som jeg er. I stedet for å "støtte meg", har han fått meg til å bli glad i puppene mine igjen. Det er god kjæreste det, ikke en som vil betale ny kropp til damen fordi han ikke er fornøyd! Til innlegger: gjør noe med idealet ditt, og prøv å få kjæresten din til å godta seg selv som hun er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå