AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #1 Skrevet 6. april 2016 Jeg digger å bli slikket på nippelsene og knadd på puppene under foreplay/sex, og det gjør meg skikkelig kåt. Men en rar kobling er at jeg alltid blir skikkelig tørst av det. Sånn at jeg craver et stort glass vann. Merkelig? Anonymkode: 014d3...4d8
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #2 Skrevet 6. april 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg digger å bli slikket på nippelsene og knadd på puppene under foreplay/sex, og det gjør meg skikkelig kåt. Men en rar kobling er at jeg alltid blir skikkelig tørst av det. Sånn at jeg craver et stort glass vann. Merkelig? Anonymkode: 014d3...4d8 Les deg opp, så skjønner du hvorfor. Anonymkode: 508cb...b04
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #3 Skrevet 6. april 2016 Fått barn? Da kan det være betinget atferd. Generelt en sammenheng mellom prolaktin, oxytocin, positiv adrenalin. Ved stimulering vil du oppleve effekter i underlivet som krever tilførsel av blod, dermed behov for væske. Det er mange prosesser som skjer i kroppen som krever væske under amming og seksuell aktivitet. Du er i ferd med å skjønne noen kroppslige og seksuelle sammenhenger som du vil kunne anvende og nyte. Still deg spørsmålet; er det sammenheng mellom dette og vaginal orgasme? Anonymkode: b7cec...d03
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå