Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En kamerat av meg skal bli far, men ønsker det ikke ,da det ikke er med rett dame. Men han sier at han respekterer at jenta beholder barnet på egenhånd så lenge hun er innstilt på å klare alt selv.

Han bruker en del tid på den gravide jenta, med å hjelpe henne med å fikse barnerom ol. 

Han gjør nok dette pga dårlig samvittighet , men hvordan kan en godt voksen mann være med på forberedelsene for så å ikke ønske å møte datteren når hun blir født ?

For meg som har et barn høres dette helt merkelig ut ??

Noen her inne som har fått barn med noen som min kamerat ? Og har faren faktisk holdt seg helt unna barnet?

Anonymkode: c3167...ae7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han veldig ung?

AnonymBruker
Skrevet

Kompis av meg ble far med ei dame mot sin vilje. Vil beskrive oppførselen hans som resignasjon, sikkert sånn som voldtektsoffer kan føle det. Som om de er knust og helt uten å finne noe glede i livet, men han stilte opp for barnet for det. Kanskje eneste de finner mening i. Men faen ta sånne kvinner.

Anonymkode: cbb9a...3b9

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Enda en til av disse trådene?

Anonymkode: dbb32...d68

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke vært der selv, men kjenner til menn som absolutt ikke ville bli far til et nytt barn og som snudde helt om når barnet var født. Stolte fedre med andre ord.

La han styre med dette selv. Har du en relasjon til han siden du spør?

Anonymkode: 8e4a3...779

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Alle vet hva det blir barn av. Om en ikke ønsker barn, bruker man beskyttelse - hvis ikke, tar man ansvar!!

Anonymkode: 13c5e...093

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Enda en til av disse trådene?

Anonymkode: dbb32...d68

Skulle akkurat skrive det selv.

Anonymkode: fe555...9f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, sweety pie skrev:

Er han veldig ung?

Nei han er 38 år...

AnonymBruker
Skrevet

Fedre som ikke stiller opp for barnet sitt har jeg aldri skjønt noe av. Jeg var ikke spesielt glad da jeg fikk vite at jeg skulle bli far. 'Feil' dame, 'feil' tid etc. Men når barnet kom så endret selvsagt alt seg. Dette er MITT barn og jeg kan ikke annet enn å elske det.

-mann 33

Anonymkode: 07697...cc8

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle vet hva det blir barn av. Om en ikke ønsker barn, bruker man beskyttelse - hvis ikke, tar man ansvar!!

Anonymkode: 13c5e...093

Men her virker det som de har laget seg en avtale om ansvaret .Så det får jo være en sak mellom dem.

Det er jo det at han ikke engang ønsker å se sin datter en eneste gang jeg syntes er veldig rart ....

TS

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fedre som ikke stiller opp for barnet sitt har jeg aldri skjønt noe av. Jeg var ikke spesielt glad da jeg fikk vite at jeg skulle bli far. 'Feil' dame, 'feil' tid etc. Men når barnet kom så endret selvsagt alt seg. Dette er MITT barn og jeg kan ikke annet enn å elske det.

-mann 33

er selvfølgelig ikke noe rart at enkelte ikke stiller opp for barnet sitt. et barn du ikke har bedt om føles ikke som ditt uansett om det har ditt opphav. men mange som får farsfølelse for ungene sine likevel. problemet er bare at de må forholde seg til hun som sviktet dem og har prakket seg på som en bagasje i livet hans de nesten 18 årene. det er der motviljen er, ikke til det å ta vare på barnet.

• Liker 4
Gjest Klopp
Skrevet (endret)

Jeg skal bli far mot min vilje, men jeg skal ha noe med barnet å gjøre. Jeg nekter å la mitt barn vokse opp alene med ei gal mor. Jeg er absolutt ikke klar for barn men jeg må, og jeg må kjempe for å få minst 50/50. Helst skulle jeg hatt full foreldrerett for mora er ikke helt god, men jeg klarer ikke det alene.

Jeg klarer absolutt ikke å forstå de som ikke vil ha noe med sitt eget barn å gjøre. Gi faen i mora, men tenk på barnet sier nå jeg.

Endret av Klopp
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

er selvfølgelig ikke noe rart at enkelte ikke stiller opp for barnet sitt. et barn du ikke har bedt om føles ikke som ditt uansett om det har ditt opphav. men mange som får farsfølelse for ungene sine likevel. problemet er bare at de må forholde seg til hun som sviktet dem og har prakket seg på som en bagasje i livet hans de nesten 18 årene. det er der motviljen er, ikke til det å ta vare på barnet.

Jo det er faktisk ditt, bedt om det eller ikke, planlagt eller ikke, ønsket eller ikke. Mitt barn, mine gener, mitt ansvar. Slik er det for både menn og kvinner.

Hvem har sviktet, det skjønte jeg ikke? Er det moren du snakker om? Man trenger ikke ha så nært forhold til henne for å ta ansvar for barnet...

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

jeg har ikke lyst til å bli mor men bruker ALL min tid på å gå gravid, pga idioti i fylla.

Anonymkode: 21697...038

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kompis av meg ble far med ei dame mot sin vilje. Vil beskrive oppførselen hans som resignasjon, sikkert sånn som voldtektsoffer kan føle det. Som om de er knust og helt uten å finne noe glede i livet, men han stilte opp for barnet for det. Kanskje eneste de finner mening i. Men faen ta sånne kvinner.

Jammen herregud da, det må to til for å pule. Bruk KONDOM!! Det er jo deres egen feil at dere ikke beskytter dere. 

Anonymkode: 043fd...962

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jammen herregud da, det må to til for å pule. Bruk KONDOM!! Det er jo deres egen feil at dere ikke beskytter dere. 

det er kvinnen som velger om det blir barn eller ikke så hun får stå alene om ansvaret om han ikke vil ha det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen prakker på noen en unge. Menn som ikke beskytter seg velger det selv.

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Klopp skrev:

Jeg skal bli far mot min vilje, men jeg skal ha noe med barnet å gjøre. Jeg nekter å la mitt barn vokse opp alene med ei gal mor. Jeg er absolutt ikke klar for barn men jeg må, og jeg må kjempe for å få minst 50/50. Helst skulle jeg hatt full foreldrerett for mora er ikke helt god, men jeg klarer ikke det alene.

Jeg klarer absolutt ikke å forstå de som ikke vil ha noe med sitt eget barn å gjøre. Gi faen i mora, men tenk på barnet sier nå jeg.

Så hun stjal den brukte kondomen og inseminerte seg selv da eller?

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars mann! finnes ikke noe verre enn unger :kvalm:

Anonymkode: 66b57...8c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det er kvinnen som velger om det blir barn eller ikke så hun får stå alene om ansvaret om han ikke vil ha det.

Det er ikke kun hun som velger, om han ikke vil bli far og absolutt skal peise på uten kondom. Gutter og menn får ta kontroll på sædcellene sine om de absolutt skal ha seg.

Anonymkode: 8e4a3...779

• Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...