Minette Skrevet 23. oktober 2004 #1 Skrevet 23. oktober 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=251308 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=251319
Gjest Ethereal Skrevet 23. oktober 2004 #2 Skrevet 23. oktober 2004 Hmm, de bruker i hvertfall én guttebukse, såvidt jeg kan se. Diesel Zathan sitter kjempefint på kjæresten min, som er 185 høy, og har lange, tynne bein. Men selv klager han på at den er trang i lårene og kort i livet, så hvordan den skal passe ei jente, er meg en gåte? Men er det virkelig så lett å finne seg selv i de kroppsinndelingene de har? Jeg klarte det i hvertfall ikke...
Saeria Skrevet 23. oktober 2004 #3 Skrevet 23. oktober 2004 Jeg fant heller ikke meg, men det var litt gøy å lese alikevel. Selv om jeg synes det er for jævlig, unnskyld uttrykket, å kjøpe bukser til over 1000 kroner når en vet at butikkene ofte tar flere hundre prosent bruttofortjeneste pr. plagg.
*M* Skrevet 23. oktober 2004 #4 Skrevet 23. oktober 2004 Uansett hvor mange slike jeans spalter jeg leser blir jeg aldri klokere. Finner aldri buksen som passer meg. Det blir til at jeg kjøper noen jeg liker så där og aldri føler meg helt fornøyd.
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2004 #5 Skrevet 23. oktober 2004 Jeg irriterte meg mest over at de hadde byttet om tekst/bilde flere ganger. Hvorfor en guttebukse skulle passe en kvinne med former forsto jeg vel heller ikke..Dessuten hadde de med svært få eksempler på bukser som passet (bare et). Det danske bladet costume har en mye bedre jeans-guide i siste nr, hvis noen er interessert!
Ireth Carnesir Skrevet 23. oktober 2004 #6 Skrevet 23. oktober 2004 Jeg synes det var en skikkelig dårlig guide. Alt for få alternativer. Heller ingen billige modeller. Den siste dongeribuksa jeg kjøpte er fra Big is beautiful hos H&M. Kjempeflott på meg og med de store lommene uten langt mellomrom for sånne som meg Den var kjempebillig også.
Dru Skrevet 23. oktober 2004 #7 Skrevet 23. oktober 2004 Bukser generelt er så utrolig vanskelig. Jeg har dansehåndtak så det holder, og kan dermed ikke ha bukser som er lave i livet. Noe disse søte små jentene på Vero Moda ikke helt skjønte... Jeg har pleid å kjøpe jeans på H&M, i herreavdelingen. Det funker faktisk veldig godt på meg.
myagi Skrevet 24. oktober 2004 #8 Skrevet 24. oktober 2004 Jeg irriterte meg mest over at de hadde byttet om tekst/bilde flere ganger. Hvorfor en guttebukse skulle passe en kvinne med former forsto jeg vel heller ikke..Dessuten hadde de med svært få eksempler på bukser som passet (bare et). Det danske bladet costume har en mye bedre jeans-guide i siste nr, hvis noen er interessert! Costume er et veldig bra blad!
Catzy Skrevet 24. oktober 2004 #9 Skrevet 24. oktober 2004 Hvorfor i all verden velger de ut 4 nesten like høye damer? De kunne i hvertfall tatt med en dame på ca 1.60. Alle norske damer er ikke 1.70... Catzy
Tuddelidu Skrevet 24. oktober 2004 #10 Skrevet 24. oktober 2004 Hvorfor i all verden velger de ut 4 nesten like høye damer? De kunne i hvertfall tatt med en dame på ca 1.60. Alle norske damer er ikke 1.70... Catzy Enig! Hvis korte ben er 1.67, hva har så jeg, med mine 156 cm?!
Gjest Ethereal Skrevet 26. oktober 2004 #11 Skrevet 26. oktober 2004 Jeg måtte sjekke ut Costume, og den jeansguiden der hadde med en kategori jeg ALDRI har sett i norske guider, nemlig jeans for små jenter, i små størrelser. De anbefalte Diesel modell Cherone, og det kan jeg bare underskrive på! Den er perfekt til dem som er små og tynne.
Tuddelidu Skrevet 26. oktober 2004 #12 Skrevet 26. oktober 2004 Men - hva med dem som er korte (156cm for eksempel) men ikke akkurat tynne da? :klø:
Gjest Ethereal Skrevet 26. oktober 2004 #13 Skrevet 26. oktober 2004 Men - hva med dem som er korte (156cm for eksempel) men ikke akkurat tynne da? :klø: Lee og Levi's har i hvertfall jeans i flere lengder, hvis det hjelper.
Tuddelidu Skrevet 26. oktober 2004 #14 Skrevet 26. oktober 2004 joda, men når man må litt opp i størrelsene så er de stort sett minst 32 i lengde uansett, og det blir aaaaaaltfor langt for meg
Gjest Melk Skrevet 26. oktober 2004 #15 Skrevet 26. oktober 2004 Lee og Levi's har i hvertfall jeans i flere lengder, hvis det hjelper. Men ikke alle bredder. Levis mener visst at korte ben = tynne ben.
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2004 #16 Skrevet 26. oktober 2004 Jeg måtte sjekke ut Costume' date=' og den jeansguiden der hadde med en kategori jeg ALDRI har sett i norske guider, nemlig jeans for små jenter, i små størrelser. De anbefalte Diesel modell Cherone, og det kan jeg bare underskrive på! Den er perfekt til dem som er små og tynne. [/quote'] Versågod.. Likte du Costume forresten? Etter min mening et av de beste skandinaviske motebladene. Og til forskjell fra ELLE og COSMO f.eks handler bladet om mote, ikke om Ari Behn..(Les:bladet kaster ikke bort over halvparten av sidene på fyllstoff).
Gjest Ethereal Skrevet 26. oktober 2004 #17 Skrevet 26. oktober 2004 jeg er ikke så interessert i mote, så tyvtittet bare i bladet. Men det så veldig bra ut, så kanskje jeg vil kjøpe det after all
Tuddelidu Skrevet 26. oktober 2004 #18 Skrevet 26. oktober 2004 Men ikke alle bredder. Levis mener visst at korte ben = tynne ben. Nettopp!! :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå