AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #1 Skrevet 6. april 2016 Har slitt tre par jeans de siste årene. To fra Bik bok (super strech) og et par fra Monki. Alle high-waist. De har blitt slitt på innsiden av lårene fordi de gnisser. Har ikke vært så heldig å få tight-gap. Begynner å bli noe dyrt å kjøpe jeans relativt ofte. Noen tips hvor jeg kan kjøpe slitesterke jeans? Anonymkode: 6163a...a8a
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #2 Skrevet 6. april 2016 Kjøp ordentlig jeans, for eksempel Levi's eller Diesel. Anonymkode: fbd31...16a
Fredsmegleren Skrevet 6. april 2016 #3 Skrevet 6. april 2016 Foretrekker Levi's. Har brent meg masse på å kjøpe x antall av samme bikbok bukse fordi den går i stykker, men Levi's buksene varer lenge.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #4 Skrevet 6. april 2016 9 minutter siden, Fredsmegleren skrev: Foretrekker Levi's. Har brent meg masse på å kjøpe x antall av samme bikbok bukse fordi den går i stykker, men Levi's buksene varer lenge. Så det skjer med flere? 😅 Ikke bare jeg som har lagt på meg 🙊 Men takk! Skal sjekke ut Levi's en spesiell modell du vil anbefale? Anonymkode: 6163a...a8a
Fredsmegleren Skrevet 7. april 2016 #5 Skrevet 7. april 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Så det skjer med flere? 😅 Ikke bare jeg som har lagt på meg 🙊 Men takk! Skal sjekke ut Levi's en spesiell modell du vil anbefale? Anonymkode: 6163a...a8a Brukte også masse penger på dr.denim kissy modellen.. revnet i skrittet på 3 bukser! Jeg er veldig glad i Levi's 710 skinny og har den i ulike farger
Gjest timeglass Skrevet 7. april 2016 #6 Skrevet 7. april 2016 Støtter Levis. Helt fantastiske og slitesterke bukser, og så ser de bra ut også. De er virkelig verdt prisen.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #7 Skrevet 7. april 2016 Jeg kjøpte H Choice på boys of europe for 1000kroner. Du får garanti på det selv uten kvittering. Mega kvalitet helt noe annet enn en billig levis bukse. Anonymkode: 5f4a3...91d
Fashionistaen Skrevet 7. april 2016 #9 Skrevet 7. april 2016 Hyperflex kvaliteten til Replay er fantastisk!
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #10 Skrevet 9. april 2016 Jeg har også ødelagt et par bukser fra BikBok, men jeg bare klaget og fikk nytt par. Klær har to års reklamasjonstid. Jeg klager alltid på klær som går i stykker før 2 år er omme, har spart en del penger på det Anonymkode: f34ee...ac1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå