AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #1 Skrevet 6. april 2016 Til dere som kjenner merket og de forskjellige modellene, hvilken modell foretrekker dere? Tenker å kjøpe to stk, pris ikke avgjørende for valg. Bruk blir en kombinasjon av tur/løping ute og trening inne på treningssenter. (Trenger ikke tips om alternative merker! ) Anonymkode: 0849a...5d0
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #2 Skrevet 6. april 2016 De er jo så gjennomsiktige. Anonymkode: 0b717...d51 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #3 Skrevet 6. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er jo så gjennomsiktige. Anonymkode: 0b717...d51 TS her, jeg synes ikke de virker så gjennomsiktige! Vet det finnes bilder på nett av folk i spagat-lignende posisjoner og lignende men det er jo ikke normalt og bekymrer ikke meg nevneverdig. Ser masse folk med disse på inne på trening og som løper og trener ute og har ikke reagert på gjennomsiktigheten. Anonymkode: 0849a...5d0
LeneXCII Skrevet 6. april 2016 #4 Skrevet 6. april 2016 (endret) Jeg har et godt utvalg av flere forskjellige typer, til aktiv trening er nå min favoritt Elite og Elite mcs. Elite modellene har enda litt kraftigere kompresjon på utsatte steder. For mer allround bruker jeg Mid rise, synes de også er finest, anbefaler gjerne en slik som første, passer til alt av trening. Ta deg god tid og prøv de forskjellige, prøv også flere størrelser, gjerne mindre enn du tror. Selv bruker jeg en størrelse mindre enn hva deres "size-chart" tilsier. Når det gjelder gjennomsiktighet er jeg jeg fullstendig enig med deg, ikke noe problem. Velger du Elite modellene, så har de tettere veving (høyere denier) og er derfor mindre gjennomsiktig (i den grad en snakker om gjennomsiktighet). Tips; det kan føles rart og veldig stramt første gang du trekker på deg slik tights, men fall ikke for fristelsen til å kjøpe for stor størrelse! Etter å ha hatt den på 5 minutter vil det føles helt normalt. Du skal gå ned i størrelse hvis du vipper mellom to! Lykke til, du kommer garantert til å bli fornøyd Endret 9. april 2016 av LeneXCII
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #5 Skrevet 6. april 2016 Ville ha sett på andre kompresjonstightser før jeg hadde kjøpt enda en "2timesU" tights. Mange skal være bedre både for treningen- og det den egentlig skal være til nytte for.. Kompresjonstights Kompresjonstights Anonymkode: e0b8b...e08
Hu i byen Skrevet 7. april 2016 #6 Skrevet 7. april 2016 Midrise synes jeg er finest og best av 2xu-tightsene, sitter godt og kler flere bedre enn de vanlige 1
Gjest Tigress Skrevet 8. april 2016 #7 Skrevet 8. april 2016 Eg ville gått for ein vanleg midrise og ein thermal midrise, så har du til heile sesongen. Eg ville IKKJE gått for andre kompresjonstights, eg synest 2XU er dei einaste som ikkje siger. Eg har Skins også, og den både siger OG er gjennomsiktig. Ikkje eit knallkjøpt, altså.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #8 Skrevet 8. april 2016 2 timer siden, Tigress skrev: Eg ville gått for ein vanleg midrise og ein thermal midrise, så har du til heile sesongen. Eg ville IKKJE gått for andre kompresjonstights, eg synest 2XU er dei einaste som ikkje siger. Eg har Skins også, og den både siger OG er gjennomsiktig. Ikkje eit knallkjøpt, altså. Jeg har to stk kompresjonstights jeg har kjøpt på Cubus til rundt 300 kr, og jeg foretrekker dem framfor 2xu. Min 2xu siger som bare f, i tillegg til at den er gjennomsiktig. Anonymkode: 9055e...20c
Gjest Tigress Skrevet 8. april 2016 #9 Skrevet 8. april 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har to stk kompresjonstights jeg har kjøpt på Cubus til rundt 300 kr, og jeg foretrekker dem framfor 2xu. Min 2xu siger som bare f, i tillegg til at den er gjennomsiktig. Anonymkode: 9055e...20c Javel, eg har motsett røynsle.
Gjest piapeanøtt Skrevet 8. april 2016 #10 Skrevet 8. april 2016 8 timer siden, Tigress skrev: Javel, eg har motsett røynsle. Mens jeg foretrekker Skins og synes at de både sitter bedre og er langt mindre gjennomsiktig enn 2XU. Subjektiv greie det her altså
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #11 Skrevet 9. april 2016 Den 8. april 2016 at 9.20, Tigress skrev: Eg ville gått for ein vanleg midrise og ein thermal midrise, så har du til heile sesongen. Eg ville IKKJE gått for andre kompresjonstights, eg synest 2XU er dei einaste som ikkje siger. Eg har Skins også, og den både siger OG er gjennomsiktig. Ikkje eit knallkjøpt, altså. Takk for alle råd, kjøpte to stk midrise i går og jeg jeg må bare si at de sitter utrolig godt! Ikke tendenser til sig i det hele tatt! Kjøper straks en midrise thermal i og med at det er litt kaldt i været fortsatt. Ligger akkurat over small men ble likevel anbefalt i gå for small og det virker å være helt perfekt! Anonymkode: 0849a...5d0
halo Skrevet 9. april 2016 #12 Skrevet 9. april 2016 (endret) Min erfaring er at 2XU er best av de beste! Ja, de koster mye, men de har uovertruffen kvalitet og passform. Selvsagt kan passform variere med kroppsform, en kan vel ikke forvente noe annet. Jeg har brukt 2XU i snart 10 år nesten daglig og dette med de skal være gjennomsiktige som alltid noen nevner, kan jeg ikke skjønne....?! Ok, de er tynne og sitter supertight, men gjennomsiktig - nei! Endret 9. april 2016 av halo
LeneXCII Skrevet 9. april 2016 #13 Skrevet 9. april 2016 Den 8. april 2016 at 19.42, piapeanøtt skrev: Mens jeg foretrekker Skins og synes at de både sitter bedre og er langt mindre gjennomsiktig enn 2XU. Subjektiv greie det her altså Har prøvd Skins, men synes 2XU sitter mye tettere, er tynnere og føles mye bedre å ha på. Men, smaken er som baken....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå