AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #1 Skrevet 6. april 2016 De siste par månedene har jeg hatt et enormt crush på en i omgangskretsen. Jeg tenker masse på ham og er kåt hele tida. Det er så ille at det går ut over konsentrasjonen min. Jeg synes at han er så utrolig kjekk, sexy og mystisk og han virker også som en veldig snill og omsorgsfull syr. Jeg klarer faktisk ikke å ha en normal samtale med ham, så stort er dette crushet. Skulle ønske at jeg bare kunne skru det av og bli helt kald, men jeg føler meg som en halvgal 14-åring og blir veldig nervøs rundt ham, men jeg er faktisk 25 år gammel! Dette er i ferd med å bli et problem. Jeg tør ikke å ta kontakt med ham eller snakke med ham fordi jeg blir så nervøs og jeg er redd for at alle ser at jeg liker ham. I tillegg vet jeg ikke en gang om han er singel eller holder på med noen andre. Jeg vet at han ikke offisielt er i noe forhold, men jeg vet at han hooket med ei jente for noen uker siden og at de møtes gjevnlig gjennom felles venner. Jeg tror ikke at han liker meg tilbake, for han snakker ikke så mye med meg og oppsøker meg ikke på noen måte. Jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fram. Enten må jeg prøve å få ham til å bli interessert i meg (hvordan i all verden gjør man det?) ellers må jeg prøve å glemme hele fyren (har prøvd de siste månedene). Jeg tør ikke å spørre andre om han holder på med noen fordi jeg vil ikke at folk skal vite at jeg liker ham i tilfelle han ikke liker meg og jeg blir saftig avvist. Det er flaut og vondt egentlig. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 036bc...778
MarkusHoAr Skrevet 6. april 2016 #2 Skrevet 6. april 2016 Prat med han og se hvordan det går. Vet det er skummelt, men du kan velge mellom 2 typer smerter. Den ene smerten er midlertidig (at du blir nervøs mens du prater med han), den andre smerten er smerten av at du kommer til å angre hvis du ikke prater med han. Du velger selv hvilken av disse du velger, men jeg ville helt klart valgt den første. Etter du har pratet med han vet du jo om det var kjemi eller ikke, hvis det var kjemi kommer sikkert han til å invitere deg ut, men hvis han ikke gjør det kan du gjøre det. Uansett om du blir avvist eller ikke kommer du til å være glad for at du ihvertfall prøvde, tro meg. Og uansett er det ingen som bryr seg om du blir avvist eller ikke, bortsett fra deg selv. Håper dette hjalp, og lykke til! 1
Baron La Croix Skrevet 7. april 2016 #3 Skrevet 7. april 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: De siste par månedene har jeg hatt et enormt crush på en i omgangskretsen. Jeg tenker masse på ham og er kåt hele tida. Det er så ille at det går ut over konsentrasjonen min. Jeg synes at han er så utrolig kjekk, sexy og mystisk og han virker også som en veldig snill og omsorgsfull syr. Jeg klarer faktisk ikke å ha en normal samtale med ham, så stort er dette crushet. Skulle ønske at jeg bare kunne skru det av og bli helt kald, men jeg føler meg som en halvgal 14-åring og blir veldig nervøs rundt ham, men jeg er faktisk 25 år gammel! Dette er i ferd med å bli et problem. Jeg tør ikke å ta kontakt med ham eller snakke med ham fordi jeg blir så nervøs og jeg er redd for at alle ser at jeg liker ham. I tillegg vet jeg ikke en gang om han er singel eller holder på med noen andre. Jeg vet at han ikke offisielt er i noe forhold, men jeg vet at han hooket med ei jente for noen uker siden og at de møtes gjevnlig gjennom felles venner. Jeg tror ikke at han liker meg tilbake, for han snakker ikke så mye med meg og oppsøker meg ikke på noen måte. Jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fram. Enten må jeg prøve å få ham til å bli interessert i meg (hvordan i all verden gjør man det?) ellers må jeg prøve å glemme hele fyren (har prøvd de siste månedene). Jeg tør ikke å spørre andre om han holder på med noen fordi jeg vil ikke at folk skal vite at jeg liker ham i tilfelle han ikke liker meg og jeg blir saftig avvist. Det er flaut og vondt egentlig. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 036bc...778 Som oftest er det ikke så ille som man tror, hvem vet kanskje han tenker litt på samme måte som deg også?.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #4 Skrevet 7. april 2016 21 timer siden, Baron La Croix skrev: Som oftest er det ikke så ille som man tror, hvem vet kanskje han tenker litt på samme måte som deg også?. Men hvorfor skulle han det? Jeg er ikke noe sånn voldsomt pen, og av og til er jeg klønete i sosiale situasjoner. Jeg har mange dårlige sider ved meg selv og er veldig usikker. Jeg liker ham veldig godt, men ser ikke for meg at han kan like meg tilbake (eller at noen andre kan det for den saks skyld). Anonymkode: 036bc...778
Baron La Croix Skrevet 7. april 2016 #5 Skrevet 7. april 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor skulle han det? Jeg er ikke noe sånn voldsomt pen, og av og til er jeg klønete i sosiale situasjoner. Jeg har mange dårlige sider ved meg selv og er veldig usikker. Jeg liker ham veldig godt, men ser ikke for meg at han kan like meg tilbake (eller at noen andre kan det for den saks skyld). Anonymkode: 036bc...778 Vell ikke vet jeg men menn har forskjellig smak i damer dem også. Jeg liker litt "søtere" jenter en de som klassifiseres som sexy f.eks. Om det ikke er han, er det en annen. Det at du i det hele tatt ser på deg selv som mindre pen er jo et problem i seg selv som vil merkes på korpsspråket og utstrålingen din, Ikke tenk slik om deg selv, det er bare dumt. Tror ikke jeg er noen voldsomt hunk jeg heler, og har ikke så voldsomt draget på damene lengre for jeg er litt lite aktiv. Men jeg trener mange ganger i uken, tar sol, kler meg bra osv. Jeg innhenter meg kanskje litt på det. Dessverre er det slik at dagens samfunn verdsetter utsende mer en personlighet så da må man gjøre det man må for å henge med. Men det jeg aldeles ikke gjøre er å så på meg selv som mindre pen og ikke tror jeg har sjanse i det hele tatt. Man vet ikke før man prøver. Men skjønner egentlig ikke heler hvorfor du skal være så opptatt av han, det er hundre fisk i havet og du er også forsatt ung. Det du føler nå er bare en kort følelse som mest sannsynlig ikke kommer til å vare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå