andreaaax Skrevet 6. april 2016 #1 Skrevet 6. april 2016 Hei. Er ei jente på 22 år fra Sør-Trøndelag som gjerne kun ha tenkt å hatt noen å spille med via nettet. Jeg er interessert i MOBA spill (bortsett fra wow) Og andre online spill som en kan spille sammen. Mine venner der jeg bor, er ikke interessert i å spille, så jeg blir alltid sittende for meg selv Nå spiller jeg LOL (har gjort det i mange år da) og kunne gjerne tenkt å fått noen jente/r og spille med der. Prøver å komme meg ut av bronze, er i b3 nå. Mine mains er adc og mid. Add meg; MissFluffyCat Mine andre interesser ellers er spesielt hest, spill, filmer, serier Kanskje litt rart å nevne, men vil bare si med en gang at jeg har kjæreste, så er ikke ute etter gutter som vil spille med meg bare fordi jeg er jente og spiller -.-' Dette har skjedd før, og sånt gidder jeg ikke x) jeg er litt beskjeden å da, så det å bare chatte først har vært fint, før en kanskje går over på TS eller Skype 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #2 Skrevet 9. april 2016 Er i samme situasjon selv, men spiller for det meste WoW, så synd du ikke spiller det. Anonymkode: 4d650...21f 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #3 Skrevet 9. april 2016 Samme her, spiller for det meste wow når for tiden, men også guild Wars. Jeg er også ganske sjenert, så ville ha chattet først jeg også, jeg er forøvrig også 22 år og har kjæreste!! Så om du skulle begynne å spille wow en gang så finnes hvert fall jeg Anonymkode: 52945...22a 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #4 Skrevet 9. april 2016 Bare så det er sagt, Wow er ikke en Moba, men et MMO Anonymkode: ba8df...af3 3
andreaaax Skrevet 11. april 2016 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2016 Den 9.4.2016 at 20.19, AnonymBruker skrev: Samme her, spiller for det meste wow når for tiden, men også guild Wars. Jeg er også ganske sjenert, så ville ha chattet først jeg også, jeg er forøvrig også 22 år og har kjæreste!! Så om du skulle begynne å spille wow en gang så finnes hvert fall jeg Anonymkode: 52945...22a å det hørtes fint ut synd jeg ikke er fan av Wow x) har prøvd det 2 ganger og mistet interesse x)
Kraula Skrevet 11. april 2016 #6 Skrevet 11. april 2016 Jeg spiller også en del, er 26 (og har kjæreste!), men spiller for det meste forskjellige RPGs. Har aldri kommet inn i LOL og Dota da, vel, foreløpig!
Kraula Skrevet 11. april 2016 #7 Skrevet 11. april 2016 53 minutter siden, andreaaax skrev: å det hørtes fint ut synd jeg ikke er fan av Wow x) har prøvd det 2 ganger og mistet interesse x) WoW var ganske bra frem til Cataclysm, men så gikk det bare helt i dass. Så dersom du vurderer å gi det en ny sjangs noen gang, anbefaler jeg deg å prøve en privat vanilla-server (som f.eks nostalrius, men den er nedlagt for tiden takket være Blizzard, heldigvis finnes det alternativ!).
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #8 Skrevet 12. april 2016 Den 6.4.2016 at 17.39, andreaaax skrev: Hei. Er ei jente på 22 år fra Sør-Trøndelag som gjerne kun ha tenkt å hatt noen å spille med via nettet. Jeg er interessert i MOBA spill (bortsett fra wow) Og andre online spill som en kan spille sammen. Mine venner der jeg bor, er ikke interessert i å spille, så jeg blir alltid sittende for meg selv Nå spiller jeg LOL (har gjort det i mange år da) og kunne gjerne tenkt å fått noen jente/r og spille med der. Prøver å komme meg ut av bronze, er i b3 nå. Mine mains er adc og mid. Add meg; MissFluffyCat Mine andre interesser ellers er spesielt hest, spill, filmer, serier Kanskje litt rart å nevne, men vil bare si med en gang at jeg har kjæreste, så er ikke ute etter gutter som vil spille med meg bare fordi jeg er jente og spiller -.-' Dette har skjedd før, og sånt gidder jeg ikke x) jeg er litt beskjeden å da, så det å bare chatte først har vært fint, før en kanskje går over på TS eller Skype Hehe - ja tenk om det var så lett at man kunne få kjæreste garrantert om man spilte noe dataspill. Neste liv velger jeg å bli kvinne definitivit Tror de fleste velger å spille med kamerater med mindre de har intensjoner om lure seg til en date en gang down the road Anonymkode: 79601...9f8
andreaaax Skrevet 13. april 2016 Forfatter #10 Skrevet 13. april 2016 Den 11.4.2016 at 0.40, Kraula skrev: Jeg spiller også en del, er 26 (og har kjæreste!), men spiller for det meste forskjellige RPGs. Har aldri kommet inn i LOL og Dota da, vel, foreløpig! jeg spiller også mye annet slikt driver med farcry 4 nå da x) spillt Nino Kuni, Broken Age, zelda, Gta, nintendo spill... osv ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå