Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er ei jente på 22 år fra Sør-Trøndelag som gjerne kun ha tenkt å hatt noen å spille med via nettet. Jeg er interessert i MOBA spill (bortsett fra wow) Og andre online spill som en kan spille sammen. Mine venner der jeg bor, er ikke interessert i å spille, så jeg blir alltid sittende for meg selv :( 

Nå spiller jeg LOL (har gjort det i mange år da) og kunne gjerne tenkt å fått noen jente/r og spille med der. Prøver å komme meg ut av bronze, er i b3 nå. Mine mains er adc og mid.

Add meg; MissFluffyCat

Mine andre interesser ellers er spesielt hest, spill, filmer, serier 

Kanskje litt rart å nevne, men vil bare si med en gang at jeg har kjæreste, så er ikke ute etter gutter som vil spille med meg bare fordi jeg er jente og spiller  -.-' Dette har skjedd før, og sånt gidder jeg ikke x)

jeg er litt beskjeden å da, så det å bare chatte først har vært fint, før en kanskje går over på TS eller Skype :rodme:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er i samme situasjon selv, men spiller for det meste WoW, så synd du ikke spiller det. 

Anonymkode: 4d650...21f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme her, spiller for det meste wow når for tiden, men også guild Wars. :) Jeg er også ganske sjenert, så ville ha chattet først jeg også, jeg er forøvrig også 22 år og har kjæreste!! Så om du skulle begynne å spille wow en gang så finnes hvert fall jeg :)

Anonymkode: 52945...22a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare så det er sagt, Wow er ikke en Moba, men et MMO :P

Anonymkode: ba8df...af3

• Liker 3
Skrevet
Den 9.4.2016 at 20.19, AnonymBruker skrev:

Samme her, spiller for det meste wow når for tiden, men også guild Wars. :) Jeg er også ganske sjenert, så ville ha chattet først jeg også, jeg er forøvrig også 22 år og har kjæreste!! Så om du skulle begynne å spille wow en gang så finnes hvert fall jeg :)

Anonymkode: 52945...22a

å det hørtes fint ut :) synd jeg ikke er fan av Wow x) har prøvd det 2 ganger og mistet interesse x) 

Skrevet

Jeg spiller også en del, er 26 (og har kjæreste!), men spiller for det meste forskjellige RPGs. Har aldri kommet inn i LOL og Dota da, vel, foreløpig! 

Skrevet
53 minutter siden, andreaaax skrev:

å det hørtes fint ut :) synd jeg ikke er fan av Wow x) har prøvd det 2 ganger og mistet interesse x) 

WoW var ganske bra frem til Cataclysm, men så gikk det bare helt i dass. Så dersom du vurderer å gi det en ny sjangs noen gang, anbefaler jeg deg å prøve en privat vanilla-server (som f.eks nostalrius, men den er nedlagt for tiden takket være Blizzard, heldigvis finnes det alternativ!). :)

AnonymBruker
Skrevet
Den 6.4.2016 at 17.39, andreaaax skrev:

Hei. Er ei jente på 22 år fra Sør-Trøndelag som gjerne kun ha tenkt å hatt noen å spille med via nettet. Jeg er interessert i MOBA spill (bortsett fra wow) Og andre online spill som en kan spille sammen. Mine venner der jeg bor, er ikke interessert i å spille, så jeg blir alltid sittende for meg selv :( 

Nå spiller jeg LOL (har gjort det i mange år da) og kunne gjerne tenkt å fått noen jente/r og spille med der. Prøver å komme meg ut av bronze, er i b3 nå. Mine mains er adc og mid.

Add meg; MissFluffyCat

Mine andre interesser ellers er spesielt hest, spill, filmer, serier 

Kanskje litt rart å nevne, men vil bare si med en gang at jeg har kjæreste, så er ikke ute etter gutter som vil spille med meg bare fordi jeg er jente og spiller  -.-' Dette har skjedd før, og sånt gidder jeg ikke x)

jeg er litt beskjeden å da, så det å bare chatte først har vært fint, før en kanskje går over på TS eller Skype :rodme:

Hehe - ja tenk om det var så lett at man kunne få kjæreste garrantert om man spilte noe dataspill. 

Neste liv velger jeg å bli kvinne definitivit :)

Tror de fleste velger å spille med kamerater med mindre de har intensjoner om lure seg til en date en gang down the road ;)

Anonymkode: 79601...9f8

Skrevet

jepp, å det er teit! x)

Skrevet
Den 11.4.2016 at 0.40, Kraula skrev:

Jeg spiller også en del, er 26 (og har kjæreste!), men spiller for det meste forskjellige RPGs. Har aldri kommet inn i LOL og Dota da, vel, foreløpig! 

jeg spiller også mye annet slikt :) driver med farcry  4 nå da x) spillt Nino Kuni, Broken Age, zelda, Gta, nintendo spill... osv ;P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...