AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #1 Skrevet 6. april 2016 her er linken https://www.alesund.kommune.no/tjenester/selvbetjening/skjema/skjemaer-skole-og-utdanning/3860-skolefritidsordning-sfo-diverse-skjemaer Forstår ikke dette. Har en 2. klassing som skal begynne i 3. til høsten... men forstår ikke helt dette, om vi må søke videre plass, eller om man beholder plassen til man sier den opp? Får ikke til å komme videre i skjemaet annet enn tlf-nr, så stopper det opp... Noen andre som skal ha videre plass til høsten? Måtte dere sende inn skjema elektronisk, eller slapp dere skjema? Anonymkode: e947e...32d
Daiquiry Skrevet 7. april 2016 #2 Skrevet 7. april 2016 Her har barnet plass helt til den sies opp, trenger ikke søke for hvert år. I Bergen.
Arkana Skrevet 7. april 2016 #3 Skrevet 7. april 2016 I vår kommune trenger man ikke søke på nytt hvert år. Barnet beholder plassen til man sier opp (eller den slutter av seg selv etter fjerde klasse).
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #4 Skrevet 7. april 2016 Hva med å ringe kommunens servicetelefon? Anonymkode: 53233...e04 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #5 Skrevet 7. april 2016 Her beholder man plassen til fjerde klasse eller til man sier den opp. Man behøver altså ikke å søke på nytt hvert år. Det er kun når man ønsker å øke eller minske plass størrelsen, eller si den opp at man må sende inn elektronisk. Anonymkode: 54e50...26a
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #6 Skrevet 7. april 2016 Sikker på at tidsfristen ikke er gått ut? Her vi bor er man garantert plass om man søker før 1.mars. Må søke hvert år. Anonymkode: 4057f...95e
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #7 Skrevet 7. april 2016 Ser nå på linken din at dere har frist ut februar. Kontakt skolen du Anonymkode: 4057f...95e
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #8 Skrevet 7. april 2016 Fra vedtektene: 4. Søknadsfrist skal være 15. februar. 6. Når et barn er tildelt plass i skolefritidsordningen gjelder dette for ett skoleår om gangen. Videre tildeling etter søknad foretas i samsvar med prioriteringer som går frem av under punkt 2. http://alesund.kommune.no/tjenester/skole-og-utdanning/skolefritidsordning/528-aalesund-kommune/om-kommunen/dokumenter/administrative-reglement/3283-vedtekter-for-kommunale-skolefritidsordninger-i-alesund-kommune Jeg bor i Ulsteinvik og her får vi også plass for 1 år i gangen. Men her er ikke søknadsskjema lagt ut enda, i fjor tror jeg ikke vi søkte før i juni. Men er vel litt annet i Ålesund med litt større forhold. Anonymkode: b670b...277
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #9 Skrevet 7. april 2016 Vi har nettopp fått brev fra kommunen der det står om innloggingen, men forstod ikke helt om man må søke for hvert år eller hva. Her i brevet står det Frist for registrering i oppvekstportalen er 15.04.2016. Skal på foreldremøte tidlig neste uke, så jeg kan kanskje høre med læreren da? Anonymkode: e947e...32d
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #10 Skrevet 7. april 2016 Tror jeg fikk det til nå, logget ikke inn, skrev inn fødselsnr mitt og barnets og fikk sendt søknad Anonymkode: e947e...32d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå