Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne som har prøvd caster oil på bryn og vipper ? Mangler hår på noen plasser, tror dere caster oil vill fungere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har prøvd ? 😊

Skrevet

Har prøvd. Fungerte ikke overhodet på meg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Castorolje* :)

Funket til meg da jeg skulle la brynene vokse ut.

Anonymkode: a7ce9...96e

Skrevet

Funker delvis på meg, får ikke mer hår enn jeg har hatt naturlig, men håret blir lenger og tykkere så det ser ut som jeg har mer hår :-) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Elisanepe skrev:

Funker delvis på meg, får ikke mer hår enn jeg har hatt naturlig, men håret blir lenger og tykkere så det ser ut som jeg har mer hår :-) 

Kan en slik olje brukes på hodehåret også?

Anonymkode: 21fff...de3

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Kan en slik olje brukes på hodehåret også?

Anonymkode: 21fff...de3

Ja, men er utrolig klissete, så ville anbefalt å sove med den i over natten. Bruker den ikke i håret selv så vet ikke hvordan den fungerer der :-) 

Skrevet

Nei, det funket dårlig både på vipper og bryn. Ørliten forskjell på bryna etter å ha brukt det i 2 år.  Iglow sitt serum funket på vippene fa, folk som spør om jeg har satt på vipper. :)

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, DreamOn skrev:

Nei, det funket dårlig både på vipper og bryn. Ørliten forskjell på bryna etter å ha brukt det i 2 år.  Iglow sitt serum funket på vippene fa, folk som spør om jeg har satt på vipper. :)

Hvor lenge brukte du iglow før du så forskjell?

Anonymkode: 168dd...5e8

Skrevet

castor olje funker ikke på mine bryn.. har overnappet brynene og de vil ikke vokse ut igjen:icon_frown: har brukt castor oljen i et halvt år og ikke merket forskjell..

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge brukte du iglow før du så forskjell?

Anonymkode: 168dd...5e8

Ca 2 mnd. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker pukkacastor oil i ansiktet og bryn, vipper..OGså i håret som en kur, over natta. Håret trekker det inn og blir veldig blankt og fint. Må vaske det godt om morgenen da, men det går fint. :)  

Jeg har fått veldig pen hud og tykkere vipper. Jeg har brukt det i to mnd, hver kveld før jeg legger meg.

Anonymkode: 95086...c9c

AnonymBruker
Skrevet

Fungerte på meg, var kanskje ikke så mange bortnappede hårrøtter som healet seg og plutselig vokste hår igjen (de områdene som ikke har hatt hårvekst på mange år), men de eksisterende hårene ble mye tykkere og sunnere så brynene ser mye fyldigere ut enn før. Så stor forandring etter 4-6 ukers bruk, har ikke brukt det på et halvt års tid nå og ser at hårene er tynnere igjen så tenker å kjøpe meg en ny flaske snart for å få fine bryn til sommeren :)

Anonymkode: ba8f2...6c8

Skrevet

Jeg har veldig lysblonde bryn, så det er vanskelig å se forskjell. Jeg bruker bare brow pomade, før brukte jeg å farge brynene. Det er lettere å se hvor tykke øyebrynene er hvis jeg farger de, men kommer aldri på å kjøpe permanent farge.

Uansett, jeg har brukt et vippeserum i et halvt år, og var ikke fornøyd. Pluss at det lett sved og irriterte øynene. Men ja, det dyre vippeserumet gjørde vippene litt lengre. Jeg tror det var StimuLash, en sølvfarget hylse.

Castor olje virker bedre på vippene enn serumet. De blir både lengre og fyldigere. Men jeg har ikke oppnådd helt overveldende-effekt. Jeg hadde et dårlig utgangspunkt, det var korte og tynne vipper. Nå ser det bra nok ut, spesielt når jeg bruker mascara med fiber.

Jeg mangler vipper i et punkt ca 1,5 mm bredt område på et øye, etter en vippetangulykke. Hverken StimuLash eller Castor olje har fått det til å gro igjen.

Jeg bruker Castor olje på hele øyeområdet, og smører opp over brynene noen ganger. Som regel bruker jeg fingertuppen. Castor olje har virket bedre på de mørke ringene under øynene enn et spesialprodukt jeg kjøpte i en salong. Huden blir fyldigere og blåfargen er ikke så tydelig.

Så en flaske med Castor olje har erstattet to sminkeprodukter som kostet 1800 kroner tilsammen (StimuLash + øyekremen). Jeg kan selvsagt ikke love at andre blir fornøyde, men det er ikke så dyrt å prøve. Jeg betalte 130 kroner for en flaske, og den varer lenge. Større enn en hostsaftflaske.

Jeg har prøvd det i håret også,, og herregud for et klin. Anbefales bare hvis du har god tid til å vaske håret etterpå. Så det er mulig at håret ville blitt bedre, men det ble bare med et forsøk.

• Liker 1
Skrevet

Bruker du virkelig en så tung og klissete olje på huden under øynene?  Trodde ikke den tynne huden der tålte så tung olje...

AnonymBruker
Skrevet

Mine vipper har blitt tykkere, og litt lengre. Men det er ikke magi i en flaske, det er ikke sånn at de ser ut som falske vipper liksom. Men det er helt naturlig og skader ikke vippene, som er et stort pluss i min bok. Vippeserum kan resultere i at vippene detter av.  

Anonymkode: 1008c...c30

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mine vipper har blitt tykkere, og litt lengre. Men det er ikke magi i en flaske, det er ikke sånn at de ser ut som falske vipper liksom. Men det er helt naturlig og skader ikke vippene, som er et stort pluss i min bok. Vippeserum kan resultere i at vippene detter av.  

Anonymkode: 1008c...c30

Hvilke vippeserum er det som forårsaker dette?

Skrevet

Jeg hadde samme effekten som flere andre, det vokste ikke ut flere hår, men de som var der ble tykkere, mer glansfulle og oppførte seg meget fint. Jeg har til vanlig ganske bustete øyenbryn, og må ofte bruke litt tid for å få hårene til å ligge normalt om morgenen. Det trengte jeg så godt som aldri når jeg brukte castorolje. Tror kanskje jeg må få tak i ny flaske!

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, ops2 skrev:

Jeg har veldig lysblonde bryn, så det er vanskelig å se forskjell. Jeg bruker bare brow pomade, før brukte jeg å farge brynene. Det er lettere å se hvor tykke øyebrynene er hvis jeg farger de, men kommer aldri på å kjøpe permanent farge.

Uansett, jeg har brukt et vippeserum i et halvt år, og var ikke fornøyd. Pluss at det lett sved og irriterte øynene. Men ja, det dyre vippeserumet gjørde vippene litt lengre. Jeg tror det var StimuLash, en sølvfarget hylse.

Castor olje virker bedre på vippene enn serumet. De blir både lengre og fyldigere. Men jeg har ikke oppnådd helt overveldende-effekt. Jeg hadde et dårlig utgangspunkt, det var korte og tynne vipper. Nå ser det bra nok ut, spesielt når jeg bruker mascara med fiber.

Jeg mangler vipper i et punkt ca 1,5 mm bredt område på et øye, etter en vippetangulykke. Hverken StimuLash eller Castor olje har fått det til å gro igjen.

Jeg bruker Castor olje på hele øyeområdet, og smører opp over brynene noen ganger. Som regel bruker jeg fingertuppen. Castor olje har virket bedre på de mørke ringene under øynene enn et spesialprodukt jeg kjøpte i en salong. Huden blir fyldigere og blåfargen er ikke så tydelig.

Så en flaske med Castor olje har erstattet to sminkeprodukter som kostet 1800 kroner tilsammen (StimuLash + øyekremen). Jeg kan selvsagt ikke love at andre blir fornøyde, men det er ikke så dyrt å prøve. Jeg betalte 130 kroner for en flaske, og den varer lenge. Større enn en hostsaftflaske.

Jeg har prøvd det i håret også,, og herregud for et klin. Anbefales bare hvis du har god tid til å vaske håret etterpå. Så det er mulig at håret ville blitt bedre, men det ble bare med et forsøk.

Off topic, men jeg har også brukt to typer vippeserum,  og begge ga meg såre øyne. Ikke i begynnelsen, men etter en stund ble huden mørk og vond. Det ene var StimuLash og det andre var Xlash. Vippene ble lange og fine, men da hjelper det ikke at øynene ser jævlig ut. 

Anonymkode: a2890...a5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...