AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #1 Skrevet 6. april 2016 Jeg driver sånn halvveis på med en fyr nå, men skjønner at han er mer interessert i meg enn jeg er i han (enda). Stresser ikke over dette da jeg vet at jeg trenger litt mer tid. Greia er at jeg elsker å leke med følelsene hans, liker å provosere, å ikke svare han, legge mine problemer litt på han osv.. Er jeg fæl? Anonymkode: 60541...b3f 1
Snadder Skrevet 6. april 2016 #2 Skrevet 6. april 2016 Ja du er fæl. Det å leke med noens følelser er etter min mening ekstremt dårlig gjort da de åpenbart kaster bort tiden sin på en som kun utnytter de for å lampe lasten sin på og bli lurt trill rundt. 41
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #3 Skrevet 6. april 2016 Står det virkelig så dårlig til med de sosiale antennene dine at du trenger å spørre om dette? Ja, du er direkte ondskapsfull som koser deg med å gjøre andre mennesker usikre og triste. Skam deg! Anonymkode: 5d674...a89 25
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #4 Skrevet 6. april 2016 Jeg vil vel heller si at du er litt patetisk. Grunnen til at du "trenger tid" er at du i bunn og grunn ikke synes han er så vanvittig attraktiv. Og i stedet for å avvise ham og gå etter en fyr av høy kaliber der du risikerer å bli avvist selv, holder du deg i en sone der du føler du har kontroll. Virker som du er blitt dumpet tidligere selv. Anonymkode: 375b1...9d5 18
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #5 Skrevet 6. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg driver sånn halvveis på med en fyr nå, men skjønner at han er mer interessert i meg enn jeg er i han (enda). Stresser ikke over dette da jeg vet at jeg trenger litt mer tid. Greia er at jeg elsker å leke med følelsene hans, liker å provosere, å ikke svare han, legge mine problemer litt på han osv.. Er jeg fæl? Anonymkode: 60541...b3f Handlingen er ondskapsfull, så da er spørsmålet, hvorfor gjør du det? Fortjener han det? Anonymkode: 20fc6...80a 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #7 Skrevet 6. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Handlingen er ondskapsfull, så da er spørsmålet, hvorfor gjør du det? Fortjener han det? Anonymkode: 20fc6...80a Han er tvers igjennom snill, empatisk og omsorgsfull, men ganske tøffel i og med at han finner seg i dette. Så da fortjener han det kanskje på en måte? TS Anonymkode: 60541...b3f 1
Gjest CårderBålli Skrevet 6. april 2016 #8 Skrevet 6. april 2016 (endret) Tror nok du vet svaret selv. Men siden det skorter på vett, i tillegg til empati og normal folkeskikk, kan jeg svare ja. Endret 6. april 2016 av Bond
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #9 Skrevet 6. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Han er tvers igjennom snill, empatisk og omsorgsfull, men ganske tøffel i og med at han finner seg i dette. Så da fortjener han det kanskje på en måte? TS Anonymkode: 60541...b3f Slapp av, karma tar deg snart. Anonymkode: 44dff...2ba 11
Smultring Skrevet 6. april 2016 #10 Skrevet 6. april 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jeg fæl? Neida, du er en vinner! Hva med en politikerkarriere? Der kan en leke med velgernes følelser. Stå på og gjør dette til en kunst. Samfunnet har bruk for slike sterke kvinner som deg. Hva med å få deg en jobb i en hjelpeorganisasjon? Der kan en stå på TV og gråte krokodilletårer mens du soper inn penger i lønnsposen. Uansett har du en lys framtid. Samfunnet er laget for slike som deg. 7
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #11 Skrevet 6. april 2016 13 minutter siden, Snadder skrev: Ja du er fæl. Det å leke med noens følelser er etter min mening ekstremt dårlig gjort da de åpenbart kaster bort tiden sin på en som kun utnytter de for å lampe lasten sin på og bli lurt trill rundt. 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Står det virkelig så dårlig til med de sosiale antennene dine at du trenger å spørre om dette? Ja, du er direkte ondskapsfull som koser deg med å gjøre andre mennesker usikre og triste. Skam deg! Anonymkode: 5d674...a89 7 minutter siden, chisandra skrev: Ja, du er fæl. Men han er ganske tøffel, dårlig til å sette grenser for seg selv og lar meg holde på. Må han ikke ta ansvar selv og kutte meg ut? TS Anonymkode: 60541...b3f 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #12 Skrevet 6. april 2016 Har du i det hele tatt møtt han? kan være han har insett at du bare er sløsing med tid. Anonymkode: be4f7...57c
herremann Skrevet 6. april 2016 #13 Skrevet 6. april 2016 (endret) så fordi han er tøffel som ikke greier å sette grenser eller si ifra, så har du rett til å være slem og ufin mot han? Endret 6. april 2016 av Bond 5
Ziljenh Skrevet 6. april 2016 #14 Skrevet 6. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han er tvers igjennom snill, empatisk og omsorgsfull, men ganske tøffel i og med at han finner seg i dette. Så da fortjener han det kanskje på en måte? TS Anonymkode: 60541...b3f Selvfølgelig fortjener han det ikke! Håper noen leker med dine følelser i fremtiden, for du fortjener det.. 5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #15 Skrevet 6. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han er tvers igjennom snill, empatisk og omsorgsfull, men ganske tøffel i og med at han finner seg i dette. Så da fortjener han det kanskje på en måte? TS Anonymkode: 60541...b3f Nope han fortjener det ikke. Tenker han er ganske sterk som står i det mens han er interessert, og regner med at han viser tenner etterhvert som han mister interessen. Anonymkode: 20fc6...80a 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #16 Skrevet 6. april 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg driver sånn halvveis på med en fyr nå, men skjønner at han er mer interessert i meg enn jeg er i han (enda). Stresser ikke over dette da jeg vet at jeg trenger litt mer tid. Greia er at jeg elsker å leke med følelsene hans, liker å provosere, å ikke svare han, legge mine problemer litt på han osv.. Er jeg fæl? Anonymkode: 60541...b3f Hvorfor har du det behovet? Har du blitt lekt med før, og vil leke med noen andre nå? Anonymkode: e1a2e...fa3
Cleopatra. Skrevet 6. april 2016 #17 Skrevet 6. april 2016 (endret) Jeg trengte bare å lese overskriften for å konstatere at du rett og slett svarer på ditt eget spørsmål i overskriften. Hvordan er man ikke fæl når man leker med andres følelser? Begynner noen ganger å lure på hvor lite opplyst det går an å bli. Endret 6. april 2016 av Fireball 1
Fandenivoldsk Skrevet 6. april 2016 #18 Skrevet 6. april 2016 Enig i at han burde manne seg opp og be deg pigge av, for sin egen del, men det forandrer ikke det faktum at du er ei kjerring. 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #19 Skrevet 6. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du i det hele tatt møtt han? kan være han har insett at du bare er sløsing med tid. Anonymkode: be4f7...57c Vi har ikke møttes enda, kun snakket sammen i et par uker. Han er veldig på. 3 minutter siden, herremann skrev: så fordi han er tøffel som ikke greier å sette grenser eller si ifra, så har du rett til å være slem og ufin mot han? Det er jo ikke mitt ansvar å sette hans grenser, er det det? 3 minutter siden, Ziljenh skrev: Selvfølgelig fortjener han det ikke! Håper noen leker med dine følelser i fremtiden, for du fortjener det.. Jeg har blitt lekt med, ellers takk. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nope han fortjener det ikke. Tenker han er ganske sterk som står i det mens han er interessert, og regner med at han viser tenner etterhvert som han mister interessen. Anonymkode: 20fc6...80a Han er veldig på og har vært det fra dag en. Jeg har vært mer kjølig. TS Anonymkode: 60541...b3f
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #20 Skrevet 6. april 2016 Noen mennesker ber bare om det. Jeg syns ikke du er så fæl jeg, gjør sånt selv innimellom. Anonymkode: 532f9...694
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå