AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #1 Skrevet 6. april 2016 Hei! Hva er mannen din sin favorittdessert? Hyggelig om dere legger ved evt. oppskrift også!:) HIlsen kokkedama:) Anonymkode: 75437...91a
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #2 Skrevet 6. april 2016 Dessverre er ikke mannen min så særlig glad i dessert, men da jeg lagde hjemmelaget tiramisu klarte han ikke stoppe å spise! Jeg fant en oppskrift på nett som jeg har brukt. Kjempe god. http://www.detsoteliv.no/oppskrift/tiramisu Anonymkode: 0318c...90f
Rosewood Skrevet 6. april 2016 #3 Skrevet 6. april 2016 Iskrem (sjokolade, karamell, vanilje og dulce de leche), med pisket krem, sjokolade- og fløtekaramellsaus, toppet med krokan og valnøtter det er vel hans ultimate drømmedessert.
Gjest Marillia Skrevet 7. april 2016 #4 Skrevet 7. april 2016 Oreodessert med jordbær er favoritten her, i utgangspunktet elsker han oreokake, men oreodessert er litt mindre mektig og blir friskere med jordbær til. Er veldig dårlig på å notere ned oppskrifter, så det blir enklest å forklare at man knuser oreokjeks, legger lagvis kjeks og hvit ostekrem og jordbær i et serveringsglass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå