AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #1 Skrevet 6. april 2016 Jeg jobber veldig variabelt, så noen dager har jeg haugevis med tid til å lage mat, andre dager har jeg knapt tid til å spise den. Tips til retter jeg kan lage store kvantum av som jeg kan ta frem når tiden er knapp? Jeg lager mye gryter/supper chilli con carne etc. men er litt lei. Elsker egentlig ovnsbakte grønnsaker, wok og sånt, men det blir veldig "soggy" dagen etter... Anonymkode: 7a883...1dc
stjernefrukt Skrevet 6. april 2016 #2 Skrevet 6. april 2016 Jeg synes lasagne er god restemat. Jeg lager også ofte store gryter med pastasaus som jeg fryser ned i porsjoner og tar opp etter behov. Ellers kan det jo være lurt å lage en haug med vårruller som du kan ta opp fra frysen de dagene du har lite tid, det går jo kjapt å woke noen grønnsaker til. :-)
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #3 Skrevet 6. april 2016 Mat med ris til - stekt ris dagen derpå Mat med kokte poteter til - frittata, pytt-i-panne - samme med retter hvor man har kjøtt til overs Alle typer gryteretter Taco - tacosalat (hiv restene sammen, ferdig) Lasagne, moussaka, makaronigrateng osv osv - bare å varme opp dagen derpå Lag stor salat - bruk restene til hamburger, fiskeburger osv dagen derpå Anonymkode: 36538...1ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå