AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #1 Skrevet 6. april 2016 Hei. jeg er i syden nå å jeg tror jeg har fått soleksem. Er rødprikkete her og der å det klør. Gjør ikke vondt. Se de fleste sider anbefaler å holde seg unna solen, men siden jeg er i syden er dette uaktuelt. Ser også det anbefales å bruke kortisonlremer, men hører man blir lilla hvis man er i sola med det på. Noen som kan hjelpe meg? Nekter å sitte inne i syden. Anonymkode: d63e4...b66
Rosa Sitron Skrevet 6. april 2016 #2 Skrevet 6. april 2016 Sitt i skyggen, smør på med fete kremer og høy faktor. Dekk til det som kan dekkes til.
Fiberhusk Skrevet 6. april 2016 #3 Skrevet 6. april 2016 Jeg har hatt det problemet hele livet. Høy faktor og skygge. MÅ du være i solen, så er det er must å hele tiden ha (høy) faktor på. Kortison bruker du bare inne, mot kløen, når du skal sove for eksempel. Det er så kjedelig Håper det går over fort, når du kommer hjem. God bedring!
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #4 Skrevet 6. april 2016 Jeg ville ikke brukt fete kremer. Dette kan gjøre at huden ikke får puste og koker. Anonymkode: 2e781...809
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå