Gjest Christina146 Skrevet 6. april 2016 #1 Skrevet 6. april 2016 Obs. Satte på en vaskemaskin, men kommer ikke hjem tidsnok til å ta de utav, og da må de ligge i flere timer. Har bedt romkamerat om å åpne døren når den er ferdig, holder det? 😱
Gjest Bergtekjen Skrevet 6. april 2016 #2 Skrevet 6. april 2016 Det går nok heilt fint. Eg har gløymd vask i maskin over natta og der gjekk fint Og då var ikkje døra åpen eingong.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #3 Skrevet 6. april 2016 7 minutter siden, Christina146 skrev: Obs. Satte på en vaskemaskin, men kommer ikke hjem tidsnok til å ta de utav, og da må de ligge i flere timer. Har bedt romkamerat om å åpne døren når den er ferdig, holder det? 😱 Jeg hadde nok ikke åpnet døra. Da vil jo det ytterste begynne å tørke og det blir både skrukkete og muligens skjoldete. Hadde nok latt det ligge der med døra igjen eller spurt om vedkommende kunne henge det opp. Anonymkode: a195f...bd3 2
Devilheart Skrevet 6. april 2016 #4 Skrevet 6. april 2016 Av egen erfaring, pleier det å gå helt fint. Som singel og i jobb, pleier jeg å sette maskinen på timer om morgenen, og kommer hjem til ferdig vask, +/- 1 time. Lukter fortsatt som nyvaska. Har også glemt vasken over natta som brukeren over, og da pleier jeg å ane litt dårlig lukt pga kondens og sånn. Bare tar en ny kjapp runde på korteste tid og de blir like fine igjen. Så, ikke mye å bekymre seg over vil jeg si.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #5 Skrevet 6. april 2016 Har glemt vask i flere dager. Har gått fint men begynte å lukte litt. Ugg ugg pølse med lugg Anonymkode: 3238b...17e
Ananas. Skrevet 6. april 2016 #6 Skrevet 6. april 2016 Jeg får nesten aldri tatt ut av vaskemaskinen med en gang den er ferdig, og det går helt fint selv om det er snakk om flere timer. Lukt på klærne, om de lukter vondt så kjører du dem en gang til - lukter de helt vanlig så er det bare å gjøre som du pleier.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #7 Skrevet 6. april 2016 Ville ikke åpnet den. Men det går fint å la de ligge i vaskemaskinen. Kjenner du dårlig lukt så kan du jo bare vaske de igjen. Jeg pleier stort sett å sette på vaskemaskinen rundt 11-12 på morgenen, og henger sjeldent opp før 10 på kvelden. Det har alltid gått bra Anonymkode: ec5d2...50e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå