AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #1 Skrevet 6. april 2016 Tror dere skinny jeans er på vei ut snart? Er bootcut eller normale ben snart vei inn? Har ventet og ventet på dette, men det skjer jo aldri Ser ut som det må gå fra den ene ytterligheten til den andre, for nå er sleng på vei inn (eller?). Jeg synes skinny jeans er pent til støvletter og sko med hæler, men det gjør at føttene ser større ut om man går i flate sko og joggesko. Skinny jeans er heller ikke pent på alle kroppstyper. Det er litt merkelig at den har fått regjere så lenge som den har. Anonymkode: 73224...9a8 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #2 Skrevet 6. april 2016 Skinny jeans er jo noe mange liker og kler godt så det vil nok være en del av motebildet til enhver tid. Men hvis du ikke liker de så er det jo bare å la være å kjøpe de. Man må jo bruke det man klær og trives i selv. Anonymkode: 603ad...b74 11
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #4 Skrevet 6. april 2016 Håper skinny-perioden snart er over. Er ikke grenser for hvem som tømmer seg ned i noe som egentlig kun passer på undervektige. Anonymkode: 2d187...db0
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #5 Skrevet 6. april 2016 Når folk ikke kommer seg ut av dem fort nok. De ser jo bare altfor trange ut. Anonymkode: 7799e...578 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #6 Skrevet 6. april 2016 Jeg bryr meg ikke så mye om at skinny-jeans er inne eller ute, men jeg skulle ønsket at det fantes flere alternativer for oss som ikke vil eller kan bruke den fasongen. Jeg vil ha rette ben med litt vidde, noe som er umulig å få tak i uten at det koster skjorta og litt til. Heldigvis har jeg funnet er akseptabelt midlertidig alternativ, men når fasongen jeg vil ha kommer tilbake vet jeg at jeg skal hamstre, så jeg har i mange år fremover. Anonymkode: 43ad4...66e 3
Gjest Tigress Skrevet 6. april 2016 #8 Skrevet 6. april 2016 9 minutter siden, Fiberhusk skrev: Kan ikke folk gå med hva de vil, da? Problemet er jo at det er mest umogleg å finne dei modellane som ikkje er moderne nett no, for butikkane er så einsretta.
lovedrug Skrevet 6. april 2016 #9 Skrevet 6. april 2016 Håper ikke de kommer bort ,eneste som sitter fint på meg. 3
Fiberhusk Skrevet 6. april 2016 #10 Skrevet 6. april 2016 2 minutter siden, Tigress skrev: Problemet er jo at det er mest umogleg å finne dei modellane som ikkje er moderne nett no, for butikkane er så einsretta. Ja det har jeg merket selv, men man må bare lete. Jeg har slitt i mange år med motebidlet selv, men det er ikke helt umulig 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #11 Skrevet 6. april 2016 Det kommer nok til å være inn lenge fremover, nå som det blir færre og færre slanke jenter vil disse plaggene bli viktigere siden det ikke går ann å jukse seg tynn, og dermed er det kun de med ekte vare som kan strutte rundt i slike flotte bukser Anonymkode: 8ae17...34e 2
Gjest Nanne70 Skrevet 6. april 2016 #12 Skrevet 6. april 2016 Nå har jo de fleste kjedebutikkene både jeans med rette bein (lkjøpte et par hos Cubus i fjor, faktisk), og jeans med bootcut eller i alle fall moderat sleng, så det burde ikke være vanskelig å få tak i denne typen jeans selv om man ikke vil betale veldig dyrt. H&M bootcut jeans H&M jeans med rette bein Cubus bootcut jeans Cubus jeans med rette bein (har den selv, den er lang fra så smal som den ser ut som på bildet) KappAhl bootcut jeans KappAhl jeans med rette bein Noisy May bootcut jeans Only jeans med rette bein Ellers har litt dyrere merker som Lee, Diesel, Levi's, Esprit, Freeman T. Porter, Wrangler m.fl. modeller både med bootcut og rette bein, så utvalget i "ikke-skinny"- jeans ser ganske så bra ut, synes nå jeg
sweg Skrevet 6. april 2016 #13 Skrevet 6. april 2016 På markedet nå er det faktisk mer av rette ben og slengbukser på markedet enn skinny jeans. Ta deg en tur på Zara eller HM, og du vil fort merke at det er veldig in med "90-talls jeans" igjen. 1
Gjest FruKG Skrevet 6. april 2016 #14 Skrevet 6. april 2016 Jeg håper ikke at de forsvinner. Jeg elsker å kunne ta på meg ei trang skinny jeans, det føler jeg meg vel i og jeg synes de sitter godt på meg. Jeg har noen bootcut også, og så lenge de er trange oppe så kan det fungere ganske bra. Jeg synes også det ser mer pyntet ut med skinny jeans til fest enn bootcut.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #15 Skrevet 6. april 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bryr meg ikke så mye om at skinny-jeans er inne eller ute, men jeg skulle ønsket at det fantes flere alternativer for oss som ikke vil eller kan bruke den fasongen. Jeg vil ha rette ben med litt vidde, noe som er umulig å få tak i uten at det koster skjorta og litt til. Heldigvis har jeg funnet er akseptabelt midlertidig alternativ, men når fasongen jeg vil ha kommer tilbake vet jeg at jeg skal hamstre, så jeg har i mange år fremover. Anonymkode: 43ad4...66e Enig med deg. Hva heter merket og modellen på de jeansene du har funnet som alternativ? Anonymkode: 73224...9a8
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #16 Skrevet 6. april 2016 46 minutter siden, Nanne70 skrev: Nå har jo de fleste kjedebutikkene både jeans med rette bein (lkjøpte et par hos Cubus i fjor, faktisk), og jeans med bootcut eller i alle fall moderat sleng, så det burde ikke være vanskelig å få tak i denne typen jeans selv om man ikke vil betale veldig dyrt. H&M bootcut jeans H&M jeans med rette bein Cubus bootcut jeans Cubus jeans med rette bein (har den selv, den er lang fra så smal som den ser ut som på bildet) KappAhl bootcut jeans KappAhl jeans med rette bein Noisy May bootcut jeans Only jeans med rette bein Ellers har litt dyrere merker som Lee, Diesel, Levi's, Esprit, Freeman T. Porter, Wrangler m.fl. modeller både med bootcut og rette bein, så utvalget i "ikke-skinny"- jeans ser ganske så bra ut, synes nå jeg Takk for gode tips Anonymkode: 73224...9a8
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #17 Skrevet 6. april 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kommer nok til å være inn lenge fremover, nå som det blir færre og færre slanke jenter vil disse plaggene bli viktigere siden det ikke går ann å jukse seg tynn, og dermed er det kun de med ekte vare som kan strutte rundt i slike flotte bukser Anonymkode: 8ae17...34e Det kan hende de kommer til å være på markedet lenge. Nå er jeg slank, så det er ikke det som er problemet, men heller at jeg ikke synes de passer til alle sko. Men er uheldig med skostørrelsen, da (41...). Da ser man virkelig hvor stor str 41 er. Rette eller bottcut skjuler dette litt mer. Anonymkode: 73224...9a8
Gjest Nanne70 Skrevet 7. april 2016 #18 Skrevet 7. april 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for gode tips Anonymkode: 73224...9a8 Bare hyggelig
Gjest The damned Skrevet 7. april 2016 #19 Skrevet 7. april 2016 Aldri håper jeg! Neida,men det er det jeg stort sett går for og synes ser best ut på meg. Synes butikkene har begynt å få inn mer nå jeg. Nå er jo slengbukser i motebildet igjen,og jeg ser både rette og bootcut på butikkene. Det er ikke så vanskelig å finne andre bukser enn skinny synes jeg,men kanskje det ikke er like stort utvalg som det i skinny jeans.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #20 Skrevet 7. april 2016 Jeg liker veldig godt skinny og håper det fortsetter å være in. Jeg er litt enten-eller og synes skinny og sleng er kulest, men ikke så glad i bootcut. Sist det var sleng, så brukte jeg det hele tiden. Når jeg går i butikkene og prøver sleng, blir jeg likevel i tvil og lar være å kjøpe. Det handler nok om at det tar litt tid å venne seg til det igjen og at overgangen er så stor.Men jeg synes jo det ser kult ut på andre da! Anonymkode: 6d10e...8d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå